quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:53 schreef Barcaconia het volgende:
Was dan ook weg gebleven, kutusers hebben we al genoeg hier
"Hetiszover".quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:57 schreef Klaagtvaak het volgende:Wat ik dan toch wel weer geweldig vind,
is dat jullie bij voorbaat weten of iemand een kutuser is of niet.
Als dat zo was, dan hadden jullie nu niet kunnen zeggen dat
er al genoeg kutusers waren, want dan hadden jullie er bij voorbaat al wat aan gedaan.![]()
Maar Hetiszover; bedankt voor de speltip.
Die overbodige enters maken je bij voorbaat al een kutuserquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:57 schreef Klaagtvaak het volgende:
Wat ik dan toch wel weer geweldig vind,
is dat jullie bij voorbaat weten of iemand een kutuser is of niet.
Als dat zo was, dan hadden jullie nu niet kunnen zeggen dat
er al genoeg kutusers waren, want dan hadden jullie er bij voorbaat al wat aan gedaan.![]()
Maar Hetiszover; bedankt voor de speltip.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:27 schreef Sapstengel het volgende:
Nee mijn username. Ik kwam er pas later achter dat het een synoniem voor penis is
.
Broekpaling, dat is zeker wel een fatsoenlijk alternatief?quote:
Dat is allure bitch.quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Broekpaling, dat is zeker wel een fatsoenlijk alternatief?
Je was 21 en had geen idee dat sapstengel een dubbele betekenis kon hebben?quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe.
Mjah ik was 21. Kwam door m'n werk als groenteman via bleekselderij op sapstengel. Later bleek dat woord al te bestaan.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je was 21 en had geen idee dat sapstengel een dubbele betekenis kon hebben?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had het er ook nooit achter gezocht, zeker omdat je UI zo groen is(hihi, ik zei ui tegen een groentenman
)
Vind ik wel, als je het hier niet vermeld had wist ik het nog nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 03:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
.
Wel een ex-groenteman inmiddels. Maar m'n UI legt die link inderdaad ook wel redelijk toch?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 03:59 schreef Sapstengel het volgende:
. Ik zal het verder ook nergens meer vertellen dan
. Hopen dat het verder niet opvalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |