Die heb je allang gekregen je bent het gewoon vergeten!quote:
Leugens!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die heb je allang gekregen je bent het gewoon vergeten!
Waarom nou weer.quote:
Wat hij zegtquote:
Hieromquote:
quote:
Dat kan niet want ik ben altijd een schatje.quote:
Blijkbaar denken anderen daar anders over.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik ben altijd een schatje.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:31 schreef cerror het volgende:
De TS doet wel aardig zijn best voor deze kloon.
Give me some lovequote:
wat is je uurloon dan?quote:
quote:
Gratizz, alleen vandaag, alleen voor jou.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gratizz, alleen vandaag, alleen voor jou.
Is dit zeg maar dan tot vannacht 23:59 of tot je gaat slapen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gratizz, alleen vandaag, alleen voor jou.
Tot wanneer jij wilt, schatje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Is dit zeg maar dan tot vannacht 23:59 of tot je gaat slapen?
Voel je je nu niet meer speciaal?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat "alleen voor jou" verliest ook snel zijn waarde zo.
Een beetje alsof je het aan jan en alleman (ik bedoel Drinky, kom opquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Voel je je nu niet meer speciaal?
Hé, er is helemaal niks mis met mijquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Een beetje alsof je het aan jan en alleman (ik bedoel Drinky, kom op!! ) opgeeft.
Ik vind jaloerse mannen zo schattig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Een beetje alsof je het aan jan en alleman (ik bedoel Drinky, kom op!! ) opgeeft.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hé, er is helemaal niks mis met mij
Kut, dat gaat ten koste van mijn stoere imago op fok.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind jaloerse mannen zo schattig.![]()
Ik ben blij dat je het eindelijk erkentquote:
Je hebt het verdiend, jongeman.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het eindelijk erkent
Ik kon het niet beter verwoorden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:29 schreef Japsnars het volgende:
AYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |