Dat was ook een toffe datequote:
Nuttige dingen doen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, heel soms moet ie toch iets nuttigs doen natuurlijk
Prince Caspianquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ook een toffe date. Samen in de bios
.
Oei, dan worden we wel heel erg anno 2009quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien het idee van een koningin laten varen, en twee koningen instellen. Scheelt uiteindelijk maar een letter.
Het enige correcte antwoord op dat momentquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nuttige dingen doen...
Gisteren kwam ik aan op het treinstation in Assen, en moest haasten naar de bus.. Zie ik 2 kerels van in de 30 met een grote jezus christus plaatje op hun trui, ik dacht fuck spreek me niet aan![]()
Komen ze naar me toe: Jongen, mogen wij je vragen wat het nut is van jou leven?
Ik: 'dat ik mijn bus op tijd haal' doeeeg
Nee, had wel gehoord, dat er "weer" een stargate zusje erbij was gekomen, maar nog niet gezien?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, volg je toevallig Stargate Universe ook?
Inderdaad jij snapt me!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het enige correcte antwoord op dat moment
Good luck!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Inderdaad jij snapt me!![]()
Ik ben weg richting Amsterdam, vanavond heeel misschien een contract ondertekenen voor een woonboot![]()
wish me luck
Stargate Atlantis is 100x beter dan Stargate SG-1, zegt dat genoeg?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, had wel gehoord, dat er "weer" een stargate zusje erbij was gekomen, maar nog niet gezien?
Is het wat?
En Stargate Atlantis, is dat het kijken waard?
V dat, ga ik dan zeker wel kijken
Whehe.. dan kom ik een keer op de koffie bij je!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben weg richting Amsterdam, vanavond heeel misschien een contract ondertekenen voor een woonboot![]()
wish me luck
we hebben binnenkort onze eigen meetquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet onze Iberia dependance
Dat zal wel geen drama worden, maar gewoon een grote orgiequote:Op maandag 19 oktober 2009 13:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we hebben binnenkort onze eigen meet![]()
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
dan hoop ik voor je dat Nederland de komende jaren geen Europees of Wereldkampioen voetbal wordtquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
wish me luck
Alleen een drama voor degenen die uitscheuren van Yuri's grote tampeloerus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zal wel geen drama worden, maar gewoon een grote orgie
ik voorzie een Bachanaal met overvloedig drank gebruikquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ja de drank gaat mee, om de discussie over portugese en spaanse wijn te eindigenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik voorzie een Bachanaal met overvloedig drank gebruik
wellicht moeten we dan maar een special reporter daar naar toe sturen
Caprica, als je de pilot nog net gezien hebt, moet je echt gaan kijken, ziet er heel veel belovend uitquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stargate Atlantis is 100x beter dan Stargate SG-1, zegt dat genoeg?
Ik vind Universe in ieder geval erg gaaf, 't is een beetje een mix van SG Atlantis, Battlestar Galactica en Star Trek Voyager. In ieder geval begint het erg goed. 't is momenteel de serie waar ik elke week het hards op aan het wachten ben
En momenteel wacht ik elke week op Stagate Universe, Heroes, Fringe, FlashForward en Defying Gravity (is alleen momenteel stop gezet wegens slechte kijkcijfers).
En straks komen V en Caprica daar bij. Van Caprica is al een pilot van 1,5 uur beschikbaar heh?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
dat wordt dan kiezen voor neutrale flessen wijn uit Zuid Africaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja de drank gaat mee, om de discussie over portugese en spaanse wijn te eindigen
Ik heb de pilot wel gezien!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Caprica, als je de pilot nog net gezien hebt, moet je echt gaan kijken, ziet er heel veel belovend uit![]()
oke, dan ga ik eens kijken naar de boxset van Stargate Atlantis. Vond SG-1 altijd een beetje suf.
Universe ga ik eens bekijken dan, zie of dat met Torrent te vinden is
Ik droomde over Rudyquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Droom over fijne dingen, Wonderer
ik denk dat er na de proef sessie van wijnen uit Portugal en Spanje echt niets meer bij kanquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan kiezen voor neutrale flessen wijn uit Zuid Africa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |