volgens mij is het gewoon psychologische oorlogsvoering zodat ik straks als vredesduifje weer mag rondfladderen en de strijdende partijen bij mij thuis aan de (eet)tafel uitnodigquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Baltar het volgende:
Zeg,w at is dit nu allemaal, even met pauze, halve [homo] topic-gebruikers stopt ermee
je vergeet onze Iberia dependancequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, een topic met alleen maar Mr.O's en Yuri's en Weemzjes zou ook maar saai worden.
ik ben al topic opa, en 2 titels/kroontjes drukt echt te zwaar op mijn schoudersquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:41 schreef Baltar het volgende:
Moeten we nu gaan pollen wie de nieuwe topickoningin gaat worden?
Dat muiltje past je dan niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben al topic opa, en 2 titels/kroontjes drukt echt te zwaar op mijn schouders
Ik blijfquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef Baltar het volgende:
Zeg,w at is dit nu allemaal, even met pauze, halve [homo] topic-gebruikers stopt ermee
Heb je geen goede visagiste dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onder het harde licht van de spottlighs vallen mijn rimpels zo op![]()
Nee, SBS6 zag geen brood in dat conceptquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je geen goede visagiste dan?
*zoekt naar het adres van Marijke Helwegen*
Ik ken nog wel een paar goede visagistenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, SBS6 zag geen brood in dat concept
dacht het niet, kom nou zeg.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef Vlarp het volgende:
En anders ga ik maar MSN adressen verzamelen... en dan moeten we maar via MSN contact houden met elkaar
Zat je storyboard niet goed in elkaar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee, SBS6 zag geen brood in dat concept
is er niet nog ergens en ICQ kanaal beschikbaarquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef Vlarp het volgende:
En anders ga ik maar MSN adressen verzamelen... en dan moeten we maar via MSN contact houden met elkaar
Nee, ik ga niet weg....!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
dacht het niet, kom nou zeg.
Omdat er een een sabbical gaat houden?
Waar is SAJ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, het is wel vleiend voor je dat mensen meteen ook willen kappen als jij weggaat![]()
Ik blijf ook hoor (sorry Erik)![]()
en die deinzen niet terug voor een MEGA uitdagingquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een paar goede visagisten
O ja, ik heb mIRC nog wel ergens staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er niet nog ergens en ICQ kanaal beschikbaar
Nee het aanbod van kandidaten was te laag, ze willen allemaal aan Koefnoen meewerkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zat je storyboard niet goed in elkaar?
Ze kunnen ook van iemand een oude man met baard en een grote staf makenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die deinzen niet terug voor een MEGA uitdaging?
Ja, daar doe ik 't natuurlijk ook om. Om dat te horen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, het is wel vleiend voor je dat mensen meteen ook willen kappen als jij weggaat![]()
de combo ik en heilig is niet echt geloofwaardigquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze kunnen ook van iemand een oude man met baard en een grote staf maken
Ja ik neem nl wel de kroon en de jurken mee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze kunnen ook van iemand een oude man met baard en een grote staf maken
Oke, iedereen de tissues weer opbergen, de poll *wie wordt de nieuwe topickoningin* flikker ik ook maar de prullenbak in, we zijn gefoptquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik 't natuurlijk ook om. Om dat te horen.
Voor de rest is het gewoon een hoax
Op mijn schoot?quote:
I was being sarcastic.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke, iedereen de tissues weer opbergen, de poll *wie wordt de nieuwe topickoningin* flikker ik ook maar de prullenbak in, we zijn gefopt
dan moesten we je maar eens hinderlijk gaan stalken in de topic waar je dan nog wel gaat postenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik neem nl wel de kroon en de jurken mee.
Hehe, weer een egoboost erbijquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik 't natuurlijk ook om. Om dat te horen.
Voor de rest is het gewoon een hoax
kronen we Mieke toch tot nieuwe koningin, de koningin is dood, leve de nieuwe koninginquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke, iedereen de tissues weer opbergen, de poll *wie wordt de nieuwe topickoningin* flikker ik ook maar de prullenbak in, we zijn gefopt
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Op mijn schoot?
Nee hij is aan het werken
quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kronen we Mieke toch tot nieuwe koningin, de koningin is dood, leve de nieuwe koningin
Doe wat je niet laten kuntquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moesten we je maar eens hinderlijk gaan stalken in de topic waar je dan nog wel gaat posten
The world is my playgroundquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hehe, weer een egoboost erbij![]()
Jij kan echt maken wat je wil hier he
Eens!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Randvoorwaarde; de nieuwe koningin dient op alle continenten "uit de kast" zijn. Anders is het geen goede vertegenwoordiging
It started out as a feelingquote:
Kan toch prima een plekje krijgen bij de kroningsrituelen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Randvoorwaarde; de nieuwe koningin dient op alle continenten "uit de kast" zijn. Anders is het geen goede vertegenwoordiging
Misschien het idee van een koningin laten varen, en twee koningen instellen. Scheelt uiteindelijk maar een letter.quote:
maar 2 kapiteins op 1 schip gaat nooit goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien het idee van een koningin laten varen, en twee koningen instellen. Scheelt uiteindelijk maar een letter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |