Nee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:20 schreef ondeugend het volgende:
Onzin, je kan gewoon thuisblijven en geen haan die er naar kraait
Clownsuniversiteitquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:21 schreef GlowMouse het volgende:
UvT heeft gewoon herfstvakantie hoorEn ook carnavalsvakantie in het voorjaar. En 2-3 maanden zomervakantie, en ook zoiets met kerst.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb collegevrij zoals dat netjes heet!
We werken gewoon wat harder de rest van het jaarquote:
Studievrij. Bij ons in ieder geval. Maar ik heb wel een collegereeks die gewoon doorloopt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb collegevrij zoals dat netjes heet!
Gaat ook lastig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:22 schreef ondeugend het volgende:
Dan neem je een week later herfstvakantie
Zo weinig te doen dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:28 schreef IHVK het volgende:
Ik heb 3 weken herfstvakantie als we zo gaan doen.
De Morgenstond heeft goud in de mond !quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:24 schreef Repeat het volgende:
TS staat trouwens wel verdacht vroeg op.
Spoorknor!
Nou Gaan jullie dadelijk ZOOveeel verdienen en eerder op Pensionquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef IHVK het volgende:
Wat is de logica daarachter?![]()
Slaat nergens op.
Terwijl iedereen nu zit te chillen, moet ik 6 uur op.
verkapt ik ga naar de universiteit
verkapt ik heb een grote e-penis
Onzin, heb bijv. zelf per week iets van 12 uur aan verplicht werkcollege. Kom je bij een te groot percentage niet opdagen, dan haal je dat vak sowieso al niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:57 schreef Cybey het volgende:
Dan ga je toch niet naar college? Dat is het mooie aan de universiteit. Je hoeft niet naar college als je niet wilt, als je je tentamens maar haalt. Haal je ze niet, dan is dat lekker je eigen verantwoording.
Zeur...
Erasmus? Welke studie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.
Aanwezigheidsplicht deze week. Bij zowel colleges als werkgroepen.
En dan 5 dagen eerste uur beginnen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:59 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Onzin, heb bijv. zelf per week iets van 12 uur aan verplicht werkcollege. Kom je bij een te groot percentage niet opdagen, dan haal je dat vak sowieso al niet.
Zeker logies!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:54 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Nou Gaan jullie dadelijk ZOOveeel verdienen en eerder op Pension
dus moet je daar nu voor Betalen![]()
Terwijl normale mbo/hbors Lekker chillen.. wij gaan als het zo doorgaat op onze 70ste pas met Pension
Logies toch ?
Een universiteit is eigenlijk alleen echt dicht tussen kerst en O&N. De rest van het jaar werk ik gewoon.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:21 schreef GlowMouse het volgende:
UvT heeft gewoon herfstvakantie hoorEn ook carnavalsvakantie in het voorjaar. En 2-3 maanden zomervakantie, en ook zoiets met kerst.
Nee, ik neem altijd half pension hwahawhawhawhawhawquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:54 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Nou Gaan jullie dadelijk ZOOveeel verdienen en eerder op Pension
dus moet je daar nu voor Betalen![]()
Terwijl normale mbo/hbors Lekker chillen.. wij gaan als het zo doorgaat op onze 70ste pas met Pension
Logies toch ?
Moet je maar een pauper zijn net als ik, dan zit je nog op de middelbare school met herfstvakantie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef IHVK het volgende:
Slaat nergens op.
verkapt ik ga naar de universiteit
verkapt ik heb een grote e-penis
Ach zielig hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef IHVK het volgende:
Slaat nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |