quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ts woont nog thuis bij zijn moeder
![]()
Zo kun je uren bezig zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Ranzige is altijd dat je weer moet braken bij het opruimen van die meuk
Dan moet je proberen snel in te schatten welke van de 2 substanties het meest solide zal zijn, dat is makkelijker opruimenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:15 schreef BlueMage het volgende:
't Is natuurlijk 't handigst als je in de wc kotst, maar ja als je ook diarree hebt op hetzelfde tijdstip wordt dat lastig, dan wordt het een behoorlijke schijtsituatie, zeg maar.
Poepen in de wc is 't makkelijkst en dan kotsen in 'n emmer. Heb natuurlijk geen ervaring hiermee, echte vrouwen poepen & kotsen niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:18 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Dan moet je proberen snel in te schatten welke van de 2 substanties het meest solide zal zijn, dat is makkelijker opruimen
puur omdat de ketting niet zo lang is dat ze uberhaupt bij de wc kunnen komenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Poepen in de wc is 't makkelijkst en dan kotsen in 'n emmer. Heb natuurlijk geen ervaring hiermee, echte vrouwen poepen & kotsen niet.
Sowee, jij bent grappigquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
puur omdat de ketting niet zo lang is dat ze uberhaupt bij de wc kunnen komen
Respect dat je ondanks die situatie nog op Fok komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:03 schreef MC-Shithead het volgende:
Nah nah, vandaag toch wel redelijk in me vel, tot ongeveer twee uur terug, last van diarree en misselijkheid.
Half uur terug vroeg ik aan me moeder of ze even een boterham voor me kon smeren, uiteindelijk kwam het erop neer dat ik dat maar zelf moest doen, maarja, ik voelde me zo beroerd, dat ik even ging liggen, maar opeens voelde ik me heel slecht, en kwam het eruit toen ik naar de wc wou gaan, halve bovenverdieping ligt onder de overgeefsel en zat zelf half onder.
Wat een vet zooi ook![]()
Nu voel ik mezelf gans smerig door die meuk
Volgens mij is zowat heel FOK 17 aan het niveau te zienquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:12 schreef MC-Shithead het volgende:
Weet niet wat het probleem van sommige hier is hoor, maar ik ben 'pas' 17,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |