Ja weet ik veel, misschien komt paarse nagellak ook weer helemaal in deze winter, net als paarse klerenquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We wonen inmiddels al 6 jaar in een ander huis, ik dacht dat paarse glitternagellak wel aangaf hoe lang het geleden was
Paarsquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, misschien komt paarse nagellak ook weer helemaal in deze winter, net als paarse kleren
Dat lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat dus. Mama heeft een te hoge bloeddruk, dus mogen wij ook bijna geen zout meer over ons eten. Het smaakt nergens meer naar
Ik ook. Het liefst zoveel dat ik moet raden wat voor'n eten eronder zitquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Ik hou van zout.
Wij eten ook bijna zoutloos, behalve over de patat, sommige stukken vlees en af en toe wat andere producten/fabrikatenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Ik hou van zout.
Ik geloof dat als je dat een tijdje inademt dat je dat wel merkt jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
thinner is idd goed spul, maar wel slecht voor je!
gewoon drinkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je dat een tijdje inademt dat je dat wel merkt ja
whehehehehquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
oja, en het lost eiwitten op, dus je hebt een probleem als je het in je ogen krijgt.
Omdat, als ik vanmiddag iedereen spreek en iedereen zegt dat het fokking makkelijk was, ik mezelf wel weer voor mn kop kan slaan dat ik niet even mn nest uit ben gekomen. Helaas was het niet fokking makkelijk, maar wie weet heb ik goed gegoktquote:
Dat dus, hetzelfde met benzinequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
Als je het alleen al op je handen krijgt voelt het al raar. Het verdampt meteen waardoor je handen koud worden.
Mag ze ook geen KClquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat dus. Mama heeft een te hoge bloeddruk, dus mogen wij ook bijna geen zout meer over ons eten. Het smaakt nergens meer naar
Zelfde met aceton, alcohol etc.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef kanovinnie het volgende:
Als je het alleen al op je handen krijgt voelt het al raar. Het verdampt meteen waardoor je handen koud worden.
Mmh, KCl is wel puick als je een natriumarm dieet moet volgen, maar of het ook mag als je hoge bloeddruk hebt weet ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |