Ik ben btw niet Pedosexueel!!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:52 schreef porsche1 het volgende:
TS, je bent pedoseksueel. Er is nog maar 1 uitweg: Zelfmoord.
OT: Broek nog 2 jaar dicht houden.
Dat, en daarnaast: dude... zoek iemand van je eigen leeftijd. Er zijn zoveel meiden in de wereld, er is vast wel een andere voor je die 16 of ouder is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ken genoeg meisjes van 14/15 die heel aantrekkelijk zijn
Jammer dat er toch alleen maar gezeik komt. aangezien ze geen idee hebben hoe je een relatie moet houden
Dat, en die 14 jarige vinden het stoer, een vriendje van 18, die aan drank kan komen enzo. ook zijn het nog redelijk simpele zielen. dramaqueen #1quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:28 schreef MacorgaZ het volgende:
18 en 14 is gewoon een te groot levensfase-verschil. Iemand van 18 heeft veel meer levenservaring dan iemand van 14, bij 2 mensen van 23 en 27 bijvoorbeeld is dat veel minder.
Wat is het probleem dan. Als 18 jarige mag je best gewoon vrienden zijn met een 14 jarige.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Braddie het volgende:
Ik heb geen sexuele gevoelens bij haar of zo, Ik vind d`r gewoon leuk!, maar ik denk niet aan sex of zo
Och weer zo iemand die denkt dat zoiets pedosexueel isquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben btw niet Pedosexueel!!!
Ik heb geen sexuele gevoelens bij haar of zo, Ik vind d`r gewoon leuk!, maar ik denk niet aan sex of zo
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan. Als 18 jarige mag je best gewoon vrienden zijn met een 14 jarige.
Ik ga ook geen relatie aan met haar, 14 is daarvoor te jong, eind 15 begin 16 is voor mij het minimum.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:26 schreef Sandoval het volgende:
Probleem is eerder dat een 14-jarige inderdaad qua levenservaring mijlen achterloopt op een 18-jarige. Tevens is het nogal onpraktisch als de één geen 16 is, en de ander al wel, i.v.m. uitgaansgelegenheden niet in komen enzo. Ik vraag me ook af in hoeverre een meisje van 14 tussen je vrienden past. Veel bezwaren dus, maar als je desondanks toch wat wil beginnen, zou ik het niet nalaten. Als je een meid kan vinden die een paar jaartjes ouder is heeft het echter wel de voorkeur
Wat is dan het hele probleem?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga ook geen relatie aan met haar, 14 is daarvoor te jong, eind 15 begin 16 is voor mij het minimum.
Nou, schop dit topic volgend jaar maar weer omhoogquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga ook geen relatie aan met haar, 14 is daarvoor te jong, eind 15 begin 16 is voor mij het minimum.
Ik vind haar leuk, Maar niet leuk op de manier van relatie of zo...quote:
Je kan het moeiljik god of slecht niemand.. Tis in ieder geval neit abnormaal en je moet doen wat goed voelt (en wat zij dan ook zou willen natuurlijk)quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk, Maar niet leuk op de manier van relatie of zo...
maar ik weet niet of het goed is om iemand van 14 leuk te vinden als je zelf 18-19 bent.
18 en je denkt niet aan sex ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben btw niet Pedosexueel!!!
Dan spreek je gewoon af en toe met der af.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
maar ik weet niet of het goed is om iemand van 14 leuk te vinden als je zelf 18-19 bent.
Ik denk wel aan sex, Maar niet bij een meisje van 14!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
18 en je denkt niet aan sex ?
Dan klopt er iets niet met je, ik zou eens naar de dokter gaan.
Waarom open je dit topic danquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk wel aan sex, Maar niet bij een meisje van 14!
Wat helemaal niks te maken heeft met de vraagstelling in dit topic. Nog niet genoeg ervaring met begrijpend lezen gehad door de jaren?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:55 schreef TUFKAL het volgende:
TS is 18Schattig maar je komt zelf ook net kijken.
Topicwending!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:32 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een Hondje van 14 jaar een jackrussel genaamd Frits..
18 en 14 stelt niks voor vergeleken met dat topic.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:45 schreef Braddie het volgende:
Wat is daarmee?
Het is niet helemaal gezond, maar pedofilie is het niet. 15 jarigen hebben al vrouwelijke vormen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:54 schreef Braddie het volgende:
Nee inderdaad.
dat topic gaat over 29 en... 15 toch??
Dat is gewoon dikke pedofilie
Maar je bent wel verliefd op d'r. Toch?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:14 schreef Braddie het volgende:
Dit topic was uiteraard als grap bedoelt tegen het topic van 29-15!!! dit even duidelijk
Mijn minumum is toch echt 16!
Jij denkt nog serieus ook he:Pquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:31 schreef Adames het volgende:
verrassende topicwending
verder denk ik dat TS is afgewezen door het desbetreffende meisje
Jij opent het topic. Ik zag nergens een clue in dat je het niet zou menen. Denk trouwens dat je nu zo terugkrabbelt omdat je je geneert vanwege de reacties.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:29 schreef Braddie het volgende:
Ja, wat denken julie dan:P
Ik ben misschien 3,5maanden te vroeg geboren, Maar heb nog wel mijn gezonde verstand, Ik ga niet met iemand van 14-15 flikflooien of zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |