Wat als je nu de perfecte man vind die 21 blijkt te zijn?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Een leuke, aardige, goed uitziende man met een leuke kledingstijl, met dezelfde interesses als mij, het liefst Ajacied, en geen pedo-achtige trekjes. Max. 20 jaar.
Waar kan ik mijn CV inleveren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Een leuke, aardige, goed uitziende man met een leuke kledingstijl, met dezelfde interesses als mij, het liefst Ajacied, en geen pedo-achtige trekjes. Max. 20 jaar.
Uiteraard. Iedereen hier vindt dat jij en je reactie de intelligentie en de sociale capaciteiten hebben van een Volendamse inteeltpaling, maar, uiteraard, het ligt aan mijn infantiele geest. Fijn toch, dat je me dat even duidelijk kan maken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:10 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Dude je beschrijft jezelf, ik zag je in het 1e topic al de hele tijd wijs doen met het moraal van een 18 jarig kutkotertje. Ik ben werkelijk een stuk intelligenter, daarom hoef ik geen indruk te maken. Jij daarentegen reageert als een slappe zak op elke gast die je 15 jarige kutje beledigt of enigszins tegenspreekt.
Ik geef werkelijk geen fuck om wat jij denkt en of ik indruk op je maak, dat je überhaupt die illusie op mij weerspiegelt geeft duidelijk aan dat je nog te jong van geest bent om te begrijpen dat mijn reactie niet zo lullig was als dat hij op jouw zwakzinnige brein overkomt.
Perfect is seeing an imperfect person as perfect.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat als je nu de perfecte man vind die 21 blijkt te zijn?
Aardige mannen zijn onzekere losers, echte mannen hebben schijt aan jou.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Trusten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef Daniane het volgende:
Ik ga maar eens slapen, lees vanavond wel alles terug.
Trusten
Ik ben leuk, aardig en in het donker zie ik er goed uit. Mooie kleding kan ik kopen en ik sta open voor nieuwe hobby's.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Avondklok?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef Daniane het volgende:
Ik ga maar eens slapen, lees vanavond wel alles terug.
Trusten
Spertijd.quote:
ze zegt net dat de perfecte man max. 20 is. Dan kan de perfecte man nooit 21 zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat als je nu de perfecte man vind die 21 blijkt te zijn?
'Echte mannen' zijn ook te oud.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:18 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Aardige mannen zijn onzekere losers, echte mannen hebben schijt aan jou.
Ja, je moet er ook uitzien in het licht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben leuk, aardig en in het donker zie ik er goed uit. Mooie kleding kan ik kopen en ik sta open voor nieuwe hobby's.
Vind jij 9 jaar ouder echt zo'n probleem? mij maakt het niks uit
Nee mijn ouders slapen al manquote:
Daar komt er ook een uit zijn gat gekropen zeg.quote:
ik heb mijn vrouwen graag jong. Ik wil ze wel rijp hebben maaar niet net nadat ze uit de verpakking komne. Waarom wacht je niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben leuk, aardig en in het donker zie ik er goed uit. Mooie kleding kan ik kopen en ik sta open voor nieuwe hobby's.
Vind jij 9 jaar ouder echt zo'n probleem? mij maakt het niks uit
Wel en je weet het!quote:
Ze zegt wat ze zoekt in een man. En geeft toe dat wanneer andere kwaliteiten er zijn ze over leeftijd heen kan kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
ze zegt net dat de perfecte man max. 20 is. Dan kan de perfecte man nooit 21 zijn.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:21 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ik heb mijn vrouwen graag jong. Ik wil ze wel rijp hebben maaar niet net nadat ze uit de verpakking komne. Waarom wacht je niet?
eigen leeftijd delen door 2 + 7quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:22 schreef UncleErnie het volgende:
Overigens gaat 15 en 20 al te ver, vind ik. Er was zo'n formule waarmee je kon berekenen of het voor de wet ook te ver gaat of niet. Ik weet het alleen niet meer.
Persoonlijk twijfel ik als 18 jarige al of ik wel iemand van 15 zou willen. Dan moet je er op 29 toch al helemaal niet aan denken?
Sorry ik zat in de treinquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Daar komt er ook een uit zijn gat gekropen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |