Laten we het eens kans gevenquote:
Wat is er niet duidelijk aan? Een gast denkt uren te kunnen jatten, ik pak hem ff beet en tik hem een keertje en nu zit IK met het gezeik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:31 schreef Biogarde het volgende:
TT aangepast. Die andere sloeg als een lul op een inheems drumstel qua taalgebruik.
En maak je topic eens duidelijker.
En dat is raar omdat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk aan? Een gast denkt uren te kunnen jatten, ik pak hem ff beet en tik hem een keertje en nu zit IK met het gezeik.
We hebben een soort van logboek waarin je je gemaakte uren opschrijft, hij had die van mij meerdere malen doorgestreept en het laten lijken alsof hij die uren had gemaakt.quote:
Ja, maar waarom sla je dan? Of beetpakken? Of hoe je het zelf noemt? Wat geeft jou dat recht?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Moordenaar het volgende:
Ze vertelden er wel bij dat als ik een excuusbrief zou schrijven naar mijn collega dat het met een sisser af zou lopen
Ah, verlicht mij eens TS bij wat voor een bedrijf verdien jij je brood?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
We hebben een soort van logboek waarin je je gemaakte uren opschrijft, hij had die van mij meerdere malen doorgestreept en het laten lijken alsof hij die uren had gemaakt.
Wat geeft hem het recht om mijn uren door te strepen en het vervolgens te laten lijken alsof het zijn uren zijn? Ik vind dat belachelijk dus bedenk ik een soortgelijk belachelijke aanpak, mijne is alleen fysiek.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar waarom sla je dan? Of beetpakken? Of hoe je het zelf noemt? Wat geeft jou dat recht?
Het lijkt me handig als ik dat niet vertel, het is een relatief klein bedrijf met 14 subbedrijfjes die wij besturen als marionetten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:37 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Ah, verlicht mij eens TS bij wat voor een bedrijf verdien jij je brood?
Waarom is iedereen zo gefixeerd op het slaan? Ik zeg het erbij zodat het totaalplaatje duidelijk is, de werkelijke klacht daarentegen is dat hij mijn uren schaamteloos jat en er dan lacherig over kan doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |