Laten we het eens kans gevenquote:
Wat is er niet duidelijk aan? Een gast denkt uren te kunnen jatten, ik pak hem ff beet en tik hem een keertje en nu zit IK met het gezeik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:31 schreef Biogarde het volgende:
TT aangepast. Die andere sloeg als een lul op een inheems drumstel qua taalgebruik.
En maak je topic eens duidelijker.
En dat is raar omdat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk aan? Een gast denkt uren te kunnen jatten, ik pak hem ff beet en tik hem een keertje en nu zit IK met het gezeik.
We hebben een soort van logboek waarin je je gemaakte uren opschrijft, hij had die van mij meerdere malen doorgestreept en het laten lijken alsof hij die uren had gemaakt.quote:
Ja, maar waarom sla je dan? Of beetpakken? Of hoe je het zelf noemt? Wat geeft jou dat recht?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Moordenaar het volgende:
Ze vertelden er wel bij dat als ik een excuusbrief zou schrijven naar mijn collega dat het met een sisser af zou lopen
Ah, verlicht mij eens TS bij wat voor een bedrijf verdien jij je brood?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
We hebben een soort van logboek waarin je je gemaakte uren opschrijft, hij had die van mij meerdere malen doorgestreept en het laten lijken alsof hij die uren had gemaakt.
Wat geeft hem het recht om mijn uren door te strepen en het vervolgens te laten lijken alsof het zijn uren zijn? Ik vind dat belachelijk dus bedenk ik een soortgelijk belachelijke aanpak, mijne is alleen fysiek.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar waarom sla je dan? Of beetpakken? Of hoe je het zelf noemt? Wat geeft jou dat recht?
Het lijkt me handig als ik dat niet vertel, het is een relatief klein bedrijf met 14 subbedrijfjes die wij besturen als marionetten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:37 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Ah, verlicht mij eens TS bij wat voor een bedrijf verdien jij je brood?
Waarom is iedereen zo gefixeerd op het slaan? Ik zeg het erbij zodat het totaalplaatje duidelijk is, de werkelijke klacht daarentegen is dat hij mijn uren schaamteloos jat en er dan lacherig over kan doen.quote:
Do tell.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Ik heb het probleem op een normale manier geprobeerd op te lossen maar dat wierp geen vruchten af.
Je Tikt hem ffquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:33 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk aan? Een gast denkt uren te kunnen jatten, ik pak hem ff beet en tik hem een keertje en nu zit IK met het gezeik.
Je hebt ook geen directie oid? Je kunt het toch vertellen tegen de directie ipv meteen iemand op zijn bek te rammen...quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:37 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Wat geeft hem het recht om mijn uren door te strepen en het vervolgens te laten lijken alsof het zijn uren zijn? Ik vind dat belachelijk dus bedenk ik een soortgelijk belachelijke aanpak, mijne is alleen fysiek.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je hebt ook geen directie oid? Je kunt het toch vertellen tegen de directie ipv meteen iemand op zijn bek te rammen...
jemig wat aso
geweld lost gelukkig altijd alles opquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:51 schreef Moordenaar het volgende:
[..]Laf figuur, stereotype angstige oudere vrouw ben je, in de echte wereld kan niet alles verklikt worden of opgelost worden door te praten trutje.
Dat had ik al geprobeerd en wierp geen vruchten af, preek niet voor je de bijbel hebt gelezen, laf zwijn.
De baas had ik al aangesproken en die vertelde mij dat we het onderling maar moesten regelen, de collega in kwestie deed er quasi-laks over en bracht geen duidelijkheid, dus het was tijd voor plan b.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:49 schreef Kerol het volgende:
Waarom doet die teringlijer dat dan? TS heeft wel het recht om boos te worden maar slaan is not done idd, wat je volgens mij ook niet gedaan hebt. Je had beter gewoon de collega en je baas kunnen aanspreken op dit gedrag en dan was hij degene die nu in jouw schoenen zou staan in de vorm van ontslag.
Wie is hier nu laf en zwak?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:51 schreef Moordenaar het volgende:
[..]Laf figuur, stereotype angstige oudere vrouw ben je, in de echte wereld kan niet alles verklikt worden of opgelost worden door te praten trutje.
Dat had ik al geprobeerd en wierp geen vruchten af, preek niet voor je de bijbel hebt gelezen, laf zwijn.
En nu tijd voor carrièrepad B dusquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:52 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
De baas had ik al aangesproken en die vertelde mij dat we het onderling maar moesten regelen, de collega in kwestie deed er quasi-laks over en bracht geen duidelijkheid, dus het was tijd voor plan b.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef Zith het volgende:
Lol tokkies die met uurstrookjes werken en gaan vechten
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:51 schreef Moordenaar het volgende:Laf figuur, stereotype angstige oudere vrouw ben je, in de echte wereld kan niet alles verklikt worden of opgelost worden door te praten trutje.
Ik had je de manier willen vertellen om uit deze situatie te komen zonder zo'n vernederende excuusbrief te hoeven schrijven, maar nu ik dit heb gelezen stik je er maar in TSquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:51 schreef Moordenaar het volgende:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef Zith het volgende:
Lol tokkies die met uurstrookjes werken en gaan vechten
Misinterpretatie van "hitman". Zie tevens usernaam. Mysterie opgelostquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:26 schreef IHVK het volgende:
Als je slim was had je gewoon geschreeuwd en er een groot van probleem van gemaakt.
Slaan is niet zo professioneel.
En hiermee verlies je alle sympathie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:51 schreef Moordenaar het volgende:
Gewoon dit vastpakken. Van je bitch-collega eisen dat hij toegeeft jouw uren te hebben gejat, en in dat geval spijt die klap je. Geeft hij niet toe, dan sta je bij je standpunt dat hij zijn klap heeft verdient, en verdient hij er eigenlijk nog 1.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Moordenaar het volgende:
Ze vertelden er wel bij dat als ik een excuusbrief zou schrijven naar mijn collega dat het met een sisser af zou lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |