Is gevallen.....quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:24 schreef qonmann het volgende:
DSB ...doek
Haha..hij wordt ouderquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:27 schreef Sloggi het volgende:
Er is al in tijden geen fatsoenlijke rel meer voorbij gekomen. Hugo is te mild geworden.
Hoe zijn de kijkcijfers vergeleken met vorig seizoen? Het is tegenwoordig idd dodelijk saai. Je ziet ook steeds meer promo's voor dit programma (zelfs voor boer zoekt vrouw) dus blijkbaar zijn ze wel bang om kijkcijfers te verliezen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
Ze hebben ook niks nieuws hè, al die goals hebben we allang gezien, interviews ook al tig keer. Wordt ook met de week erger.
Misschien moet men hier geen vergelijking meer maken tussen VI en Studio voetbal.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:29 schreef Sloggi het volgende:
Ach, Derksen is al tijden oud en hangt nog steeds de clown uit.
Ton denkt alles te weten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef qonmann het volgende:
Boot weet ook alles van financien..
Dat is toch ook gewoon het interessantste op dit moment op voetbalgebied, hoe het met AZ gaat aflopen? Ik vond het wel een redelijke aflevering en vond de uitleg van Gerbrands zeer helder.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:58 schreef MilfLover het volgende:
Wat een skijtaflevering zeg. Alleen maar gelul over DSB en dat gare AZ. Amper wat over voetbal. Terwijl er genoeg over voetbal te praten valt.
Meen je dat?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon het interessantste op dit moment op voetbalgebied, hoe het met AZ gaat aflopen? Ik vond het wel een redelijke aflevering en vond de uitleg van Gerbrands zeer helder.
Waterreus mogen ze wel weg doen
Tijdslot is ook verschillend he.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:23 schreef maril het volgende:
VI Afgelopen maandag 384.000 kijkers Studio voetbal gisteravond 963.000.
T volk kiest dus voor.....
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:13 schreef SwitSok het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Ton Boot wel is een mop verteld en hoe hij het dan brengt...
VI zal nooit meer kijkers dan SV hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:23 schreef maril het volgende:
VI Afgelopen maandag 384.000 kijkers Studio voetbal gisteravond 963.000.
T volk kiest dus voor.....
En Nederland is een smakeloos land. In een land waar Frans Bauer populair is kan ik me voorstellen dat de massa kiest voor Studio Voetbalquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Tijdslot is ook verschillend he.
Ok Johan!quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:56 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En Nederland is een smakeloos land. In een land waar Frans Bauer populair is kan ik me voorstellen dat de massa kiest voor Studio Voetbal
DSB oninteressant? Ik vind het nogal wat, AZ dat eigenlijk topclub af is. Ik heb liever Ton Boot dan een random figuur uit de voetbalwereld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef Weaut het volgende:
Onbegrijpelijk. SV vindt ik echt oersaai. Hugo bracht vorig jaar veel meer. Dit jaar is hij echt mat. Bovendien worden er soms ook echt oninteressante onderwerpen (DSB gisteren) en gigantisch oninteressante mensen uitgenodigd (zie een Ton Boot). Maargoed dat is mijn mening.
Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar AZ was vorig jaar kampioen. DUs op dit moment zijn ze gewoon een topclub en als daar problemen zijn dan is dat gewoon groot nieuws op voetbalgebied. Het is allemaal erg onzeker wat er met AZ gaat gebeuren, dus logisch dat het besproken wordt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:14 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Meen je dat?AZ boeit me al helemaal niets en mag alleen maar hopen dat die club afzakt.
Maar een voetbalprogramma moet gewoon over het spelletje gaan en als jij het AZ verhaal het meest interessante op voetbalgebied vind dan zal je ook wel geen voetballiefhebber zijn.
Interessant is een groot woord, maar we kunnen een kijkje nemen idd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Vanavond met Mohammed Allach van RKC, lijkt me interessant.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:43 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Interessant is een groot woord, maar we kunnen een kijkje nemen idd.
Nederlanders kunnen gewoon niet met Twitter omgaan. Behalve Van der Wiel en zn maten dan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Laten we het nog even een half uur over Van der Wiel en dat concert hebben.
Ja, als je om 4.45 er wat opzet, heb je dat gewoon in de avond gedaan. Preciesquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:08 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen gewoon niet met Twitter omgaan. Behalve Van der Wiel en zn maten dan.
Juiste conclusie!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:08 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen gewoon niet met Twitter omgaan.
Noem je dat flink?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:17 schreef i2Them2 het volgende:
Ze branden Schaars flink af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |