Dit is precies waar ik over heb zitten na denken. Daarom kom ik met het volgende voorstel:quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:56 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht, maar als we zondag t/m donderdag afschaffen, is het na zaterdag vrijdag, wat de nieuwe zondag wordt. Omdat je dat zat wordt wil je vrijdag ook afschaffen, maar omdat het dan altijd zaterdag is, is het op zaterdag tegelijkertijd maandag t/m zondag. Dan zit er niets anders op dan ook de zaterdag af te schaffen, waarna er geen dag meer over is. Helaas.
Wanneer eet je dan friet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:59 schreef beverton het volgende:
[..]
Dit is precies waar ik over heb zitten na denken. Daarom kom ik met het volgende voorstel:
Vrijdag blijft vrijdag, zaterdag blijft zaterdag, zondag bestaat niet meer, maandag wordt 1e werkdag, dinsdag wordt 2e werkdag en woensdag blijft gehaktdag
Of je moet het beter spreiden over de weekquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
Dan kan ik niet meer 3x spaghetti bolognese per week eten.
Spaghetti Bolognese bij 't ontbijt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:03 schreef Skylark. het volgende:
Dan kan ik niet meer 3x spaghetti bolognese per week eten.
Weer een probleem opgelost dankzij goed meedenkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Spaghetti Bolognese bij 't ontbijt. [ afbeelding ]
Onderbouw dit eens?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik denk dat je eens goed moet schijten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |