Nee schimmel zie ik niet. Het roomijs is ook nog maar 2 weken oud ofzo. Gewoon wat kristalvorming ...quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
als er schimmel op zit dan is het bedorven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Je geeft zelf je antwoord al, sukkel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:56 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Nee schimmel zie ik niet. Het roomijs is ook nog maar 2 weken oud ofzo. Gewoon wat kristalvorming ...
Eten met ijskristallen er op ligt te lang, ik zou het weggooien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:53 schreef bitterzak het volgende:
Mijn vriesvak sluit niet goed en er zit altijd veel kristalijs aan de zijkanten... Mijn roomijs heeft ook wat van dat kristalijs er op zitten. Kan ik dat gewoon eten?
Gewoon eten dan, dat heb ik ook wel is thuis als de vriezer een keer te koud is geweest dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:56 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Nee schimmel zie ik niet. Het roomijs is ook nog maar 2 weken oud ofzo. Gewoon wat kristalvorming ...
Het ijs op de zuidpool ligt er al 6000 jaar, sinds God dat zo daar neer heeft gelegd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:59 schreef SpecialK het volgende:
IJs is na 2 weken nog prima, gast. Je moet je pas zorgen maken om ijs wat er sinds de hongerwinter nog ligt.
Dat is waar natuurlijk maar..quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Het ijs op de zuidpool ligt er al 6000 jaar, sinds God dat zo daar neer heeft gelegd.
... maar hier hou je toch weer onvoldoende rekening met de hoge kwantiteiten penguin pis die in de mix zit.quote:Dat kun je nog steeds opeten!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:57 schreef SpecialK het volgende:
Nee, lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Als er genoeg chemicalien in zitten. Vers ijs is een paar dagen houdbaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:53 schreef banananasi het volgende:
Waterijs niet, roomijs na x jaar pas.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vers ijs is een paar dagen houdbaar.
in pis zitten geen bacteriën, dus maakt niet uit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk maar..
[..]
... maar hier hou je toch weer onvoldoende rekening met de hoge kwantiteiten penguin pis die in de mix zit.
Iddquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:53 schreef Luiheid het volgende:
[..]
![]()
Daarna is het niet vers meer!!! HAHAAHAHHAHA111!!EINZ!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'chemicalien'quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als er genoeg chemicalien in zitten. Vers ijs is een paar dagen houdbaar.
Versgemaakt ijs bederftquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:53 schreef Luiheid het volgende:
[..]
![]()
Daarna is het niet vers meer!!! HAHAAHAHHAHA111!!EINZ!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|