Vandaag had ik een vrije dag en ik ging dus wat LARPEN met mijn vrienden in het bos. Omdat ik verkleed was als High Elf had ik behalve mijn gebruikelijke neporen, mijn pijlenhouder en een boog niet veel dikke kleren aan... Het dunne lapje stof wat ik dan wel aan had (zijdezacht elvenstof) kon me niet volledig beschermen tegen de heuze ice-age die zich buiten aan het ontwikkelen was.
De kou zorgde er ook nog eens voor dat mijn reactie vermogen op een lager pitje lag dan de LARPERS normaliter van me gewend zijn maar uiteraard deed ik wel mijn best om de meeste quests tot een goed einde te brengen. Het mooie van de kou was echter wel dat deze goed samen ging met de lore en storyline van onze huidige campaign.

Gelukje bij ongeluk dus...
Ik dus zo door de kou lopen... en ineens zag ik een vrouwelijke elf in een hoekje gedoken zitten... voorzichtig liep ik er heen.... en ze siste me de hele tijd toe (ze leek best boos)...
"jullie zullen oblivion nooit vinden, jullie zullen het nooooit vinden"
Ik wist niet goed wat ik er mee aan moest vangen maar ik heb haar maar achter gelaten...
Nou ja.. het mindere van de LARP vandaag was de lage temperatuur.. verder heb ik gewoon veel lol gehad met mijn vrienden en het was ook mooi om te zien dat de kou goed samen ging met onze huidige campaign...
Klacht: Het is koud buiten.. vooral voor elfen zoals ik:')
Klacht 2: De ridders hadden een warm harnas aan en hadden het minder koud