Toen ik het zag dacht ik wel wtf zijn hun aan het doen..quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yeh het is best leuk en niet zo "nerd" als de meeste mensen denken![]()
Nah ik heb nu een high level.. dat laat ik me niet ontnemen door wat kou...quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Metalfrost het volgende:
Verander je rol in een night-elf zodat je een excuus hebt om dikkere kleding te dragen
Is het nog erger dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
Yeh het is best leuk en niet zo "nerd" als de meeste mensen denken![]()
TVP.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Michielos het volgende:
Iemand, please post die foto van Larpers met de psiduck
quote:Ik dus zo door de kou lopen... en ineens zag ik een vrouwelijke elf in een hoekje gedoken zitten... voorzichtig liep ik er heen.... en ze siste me de hele tijd toe (ze leek best boos)...
"jullie zullen oblivion nooit vinden, jullie zullen het nooooit vinden"
Ik wist niet goed wat ik er mee aan moest vangen maar ik heb haar maar achter gelaten...
Misschien een idee voor de volgende campaign idd... maar ja deze campaign gaat nog de hele winter doorquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:59 schreef Metalfrost het volgende:
Waarom herleef je het verhaal van Beowulf niet, kan je tenminste dierenhuiden dragen..
Dat komt omdat ik als elf verkleed benquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:00 schreef DaanA het volgende:
Als je het nu al koud vindt, dan ga je een héél zware winter tegemoet.
Legolas had het in The lord of the rings helemaal niet koud.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:00 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik als elf verkleed ben
In zware winterkledij heb ik er ook geen problemen mee
Ik heb een hobby, hetgeen wat mij het recht verschaft deze belachelijk te makenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:07 schreef Flammie het volgende:
Zoek zelf dan een hobby ofzo
Of probeer het eens
Da's toch helemaal niks aan man.. beter maak je echte schepen en ben je onderweg met een missie voor krapaan 2 weken, dingen ontdekken (voor jezelf)..quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:02 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mooi om te zien.. Larpers over de hele wereld unite!
Zo larpen wij ook
Wat dat dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb een hobby, hetgeen wat mij het recht verschaft deze belachelijk te maken
Nou ja behalve wow en wat andere mmorpg's speel ik niet echt veel games op de computerquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:50 schreef zhe-devilll het volgende:![]()
gamen in het echt?
Man ga achter je pc zitten lekker warm!
Toch?
Lache de buitenluchtelf....quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nou ja behalve wow en wat andere mmorpg's speel ik niet echt veel games op de computer
pas op, straks belaagt hij je met een thunderboltquote:
oh noesquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
pas op, straks belaagt hij je met een thunderbolt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |