Nee, dat ligt niet aan jou, bij de lokale muziekzaak hier kost het maar 35 euro... (excl. materiaal dan, maar toen ik zaterdag om een extra veer ging vragen, mocht ik die ook gewoon zo meenemen) En diegene die het daar doet, doet het volgens mij ook echt wel goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:20 schreef Sloggi het volgende:
60 euro voor een afstelbeurt vind ik al vrij fors. Of ligt dat aan mij?
Goeie zaak.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Feedback Apeldoorn besteedt afstelbeurten uit aan een oude man die ergens thuis op z'n zoldertje met gitaren bezig is
Jij onthoudt ook allesquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Daantke het volgende:
tvp, poster boven me is jorikjet?
Krom.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:19 schreef guitarist het volgende:
Wtf betekend 'muziek is gewoon banaan'?
of geelquote:
Tuurlijk man. PM maar even hoe en wat/wanneerquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef Daantke het volgende:
Dean mijn Les Paul is naar de klote omdat de vorige eigenaar (een vriend van me) de elementen een keer opnieuw heeft gesoldeerd, ken je daar een keer naar kijken? In ruil voor iets anders of korting op mn explorer
Laat maar, gevonden in the fucking manualquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:01 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoe kom je in BFD van het intro drumroffeltje af ?
IK ben een track aan het intikken en iedere keer knalt het introgedrum erin
Wijze woorden, Swa!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:34 schreef Daantke het volgende:
Ik denk dat je met een stratocaster beter wegkomt, als je bluesrock tot arcticmonkeysrock wil spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |