Kun je iets meer informatie geven?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:36 schreef acidd91 het volgende:
Ik zoek een nieuwe elektrische gitaar, om de vorige vragen even te beantwoorden. Mijn vorige was een Ibanez, en is wel erg goed bevallen. Beetje richting de 3 a 400 euro.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:32 schreef Clayton1 het volgende:
Ik heb een vraag over een akoestische gitaar.
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar toch.
Ik heb op zolder een oude spaanse gitaar liggen, hij is helemaal heel en in redelijke tot goede staat.
Op de etiketten in de klankkast staat o.a Vincente Tatay SRC en
Fabricia de guitarras bandurrias Laudes.
Weet toevallig iemand of dit wat waard is of dat het een goed merk is.
Alle info is welkom. Ik weet aleen niet precies hoe oud hij is, er staat geen bouwjaar in of op.
Ik hoor het wel.
Dean!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef Meursault het volgende:
Kun je iets meer informatie geven?
Wat speel je zoal? Wat voor Ibanez was je vorige gitaar?
De Ibanez die Menno aanbiedt, zit wel in die prijsklasse, maar dat moet dan wel je stijl zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gitaren veranderen nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:23 schreef Meursault het volgende:
Wel een beetje tijd voor nieuwe foto's.Deze kennen we al..
Wat betaal je nou voor zo'n afstelbeurt ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik kan 30 oktober pas me gibson weer ophalen... duurt lang! nek gaat opnieuw in de olie, afgesteld, nieuw element en zwarte kapjes....! ben benieuwd naar het resultaat
ehm 60 euro, maar ik wil wat meer dingen dus, elementje, andere plastics enzo, en zit daardoor aan de 150 euro...quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat betaal je nou voor zo'n afstelbeurt ?
ach, zo werkt het ook!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:05 schreef -Menn0- het volgende:
Klopt, was ivm een hack. Moet je even nieuw wachtwoord aanvragen. Als je je registratie adres niet meer hebt, moet je even de Admins mailen en dan zorgen zij dat Jorikjet het weer gaat doen
Ja ik heb het 1x laten doen met die kutfloyd rose toen zodat alles ook goed uitgebalanceerd was en alles. 50e toenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:20 schreef Sloggi het volgende:
60 euro voor een afstelbeurt vind ik al vrij fors. Of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |