Die zijn echt geen 15quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:23 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
en wat doet deze foto met jou?
[ afbeelding ]
Ja, dat is met een stokbrood onder je arm.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die zijn echt geen 15
En als je er 1 neukt zonder de leeftijd te weten ga je er ook van uit dat ze wel 18/19 of ouder is dus dat maakt je op het moment dat je haar scheurt geen pedo
Ze heeft een beetje een losse polsquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:25 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Als je daar je piemol niet in wil steken, ongeachte je leeftijd, dan ben je gewoon homo.
Vlak na het posten heb ik een edit gedaan als je die leest zie je duidelijk dat ik zeg dat de TS stom bezig is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat hij zich tot haar aangetrokken voelt, daar kan hij niets aan doen. Dat hij nu plannen maakt daar iets mee te gaan doen, dát is fout. Ik heb helemaal niets tegen pedofielen of alles daar omheen, net als ik niets tegen homo's heb. Ze kunnen er niets aan doen op wie ze verliefd worden. Zolang pedofielen en aanverwante artikelen (hier reken ik de homo's dan weer niet onder) maar niets met hun gevoelens doen, vind ik alles best.
Verder kun je me natuurlijk ook hier trachten alle hoeken van de filosofische kamer te laten zien. Dat is het leuke van een discussieforum. Je mag overal over je mening discussiëren.
WTF, ze is 15.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat hij zich tot haar aangetrokken voelt, daar kan hij niets aan doen. Dat hij nu plannen maakt daar iets mee te gaan doen, dát is fout. Ik heb helemaal niets tegen pedofielen of alles daar omheen, net als ik niets tegen homo's heb. Ze kunnen er niets aan doen op wie ze verliefd worden. Zolang pedofielen en aanverwante artikelen (hier reken ik de homo's dan weer niet onder) maar niets met hun gevoelens doen, vind ik alles best.
Verder kun je me natuurlijk ook hier trachten alle hoeken van de filosofische kamer te laten zien. Dat is het leuke van een discussieforum. Je mag overal over je mening discussiëren.
Je zou bijna denken dat je op geenstijl zitquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vlak na het posten heb ik een edit gedaan als je die leest zie je duidelijk dat ik zeg dat de TS stom bezig is.
Ik trek het gewoon niet als mensen eventjes denken te weten waar de morele zwaartepunten liggen als ze niet eens langer dan 10 seconden hebben nagedacht over het issue. Stom nagepraat steeds wat mensen hier doen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef Paul het volgende:
TS als je deze foto ziet wat gebeurt er dan met je?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef Brickboy het volgende:
TS, wat denk je als je dit ziet?
[ afbeelding ]
Ruk nuquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef Brickboy het volgende:
[ afbeelding ]
maar zou jij haar geven?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef Brickboy het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha kk vette logicaquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die zijn echt geen 15
En als je er 1 neukt zonder de leeftijd te weten ga je er ook van uit dat ze wel 18/19 of ouder is dus dat maakt je op het moment dat je haar scheurt geen pedo
Geen idee, ik heb wel mooie gespierde benen, bij mij staat het niet zo slecht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat vindt ze van je strakke leggingbroeken?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef SpecialK het volgende:
Overigens ben ik niet vies van die zogenaamde jailbait plaatjes van die chicks die ver boven de 25 zijn die hier steeds gepost worden. Meer graag.
Ja dat denk ik dus ook, zou wel fijn zijn als alles gewoon tussen mij en haar blijft maar ik denk dat meisjes van 15 niet zo goed een geheimpje kunnen bewarenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef sergeantpeppers het volgende:
ach als ze al lekker rondsexed gewoon een keer palen.
alleen als relatiemateriaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |