Mondeo wagon hier. MK2 uit 2002. TDDI dus lekkere dieselbrom. 115 pk. nu 233.000 km gereden en still going strong.
Enige pech tot nu toe was een defecte accu (nadat die heul de winter zonder problemen heeft gestart) en een kortsluiting in de cigaretten-aansteker voorin. Daar heb ik nu de zekering uitgehaald - hij ontlaadde in ca. 5 dagen de accu zonder dat de zekering doorbrandde.
En oh ja, een van mijn schitterende plastic wieldoppen is gesloopt door de dorps
gek ehh garage toen ik daar eens besloot heen te gaan met bijna versleten remmen. Het is kennelijk erg moeilijk om die er voorzichtig af te halen... en hij presteerde het om ook het balansloodje eraf te slopen! Ben er daarna maar niet meer heen gegaan...
Ik rijd sindsdien met kale velgen.
Voor de rest een geniale wagen, alleen de wegenbelasting is met ¤110,- per maand wat aan de hoge kant. Alles voor de kinderen past er altijd zonder problemen in - vakantie inpakken is een lachertje, klep open en stapelen maar...
Foto heb ik hier niet bij de hand, zal even een vergelijkbaar model zoeken op internet...
Gevonden (uit een ander land)