abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74226281
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:19 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Glansspoelmiddel is een apart klepje (bij mij iig), als ik de vaatwas aanzet is het om de 3 dagen ofzo en die ene keer een kwartier of 20 minuten later het blokje eringooien vind ik ook geen moeite.
BBQ-kip heeft wel een punt. In ieder geval bij Bosch/Siemens vaatwassers wordt het glansspoelmiddel gedoseerd door hetzelfde mechanisme wat ervoor zorgt dat het zeepbakje open gaat. Dat heb ik tenminste geconcludeerd toen ik de mijne openschroefde
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:01:15 #27
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_74227245
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef pussywillow het volgende:

[..]

BBQ-kip heeft wel een punt. In ieder geval bij Bosch/Siemens vaatwassers wordt het glansspoelmiddel gedoseerd door hetzelfde mechanisme wat ervoor zorgt dat het zeepbakje open gaat. Dat heb ik tenminste geconcludeerd toen ik de mijne openschroefde
Zelfs als dat zo is, het openspringen is het probleem niet.

Het 'haakje' wat het dekseltje van dat zeepbakje dichthoudt is gewoon versleten en omdat te vervangen moet het hele systeem vervangen worden en ik heb geen zin om daar 60 euro voor neer te tellen.

Dan maar zo.

Ze komen er by the way gewoon lekker glanzend uit hoor.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:35:58 #28
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74230286
Bij ons was dat dingetje ook versleten, klepje bleef dus steeds open staan en daarmee spoelde het glansspoelmiddelreservoir er bij de eerste aanraking met water helemaal leeg.
Terwijl er normaal steeds een klein beetje uit wordt "gehaald" door het apparaat gedurende de wasbeurt.
Maar goed, wellicht is dit per apparaat anders ook.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_74230974
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:52 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

60 euro voor een plastic bakje....
Dat zie je verkeerd.
Je heb namelijk al een plastic bakje, voor ¤60 krijg je een functionerend plastic bakje.
pi_74237012
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:03 schreef klipper het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd.
Je heb namelijk al een plastic bakje, voor ¤60 krijg je een functionerend plastic bakje.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:56:36 #31
63722 z80
I fink you freaky
pi_74238621
je kunt natuurlijk ook blokjes kopen met een folie die in het water oplost.
deze zijn er speciaal voor gemaakt om los in de machine gegooid te worden.

gemak dient de mens, maar kost wel klauwen met geld.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')