BBQ-kip heeft wel een punt. In ieder geval bij Bosch/Siemens vaatwassers wordt het glansspoelmiddel gedoseerd door hetzelfde mechanisme wat ervoor zorgt dat het zeepbakje open gaat. Dat heb ik tenminste geconcludeerd toen ik de mijne openschroefdequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Glansspoelmiddel is een apart klepje (bij mij iig), als ik de vaatwas aanzet is het om de 3 dagen ofzo en die ene keer een kwartier of 20 minuten later het blokje eringooien vind ik ook geen moeite.
Zelfs als dat zo is, het openspringen is het probleem niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef pussywillow het volgende:
[..]
BBQ-kip heeft wel een punt. In ieder geval bij Bosch/Siemens vaatwassers wordt het glansspoelmiddel gedoseerd door hetzelfde mechanisme wat ervoor zorgt dat het zeepbakje open gaat. Dat heb ik tenminste geconcludeerd toen ik de mijne openschroefde
Dat zie je verkeerd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:52 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
60 euro voor een plastic bakje....
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:03 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd.
Je heb namelijk al een plastic bakje, voor ¤60 krijg je een functionerend plastic bakje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |