Vrijwel al hun transacties zijn voor lage bedragen, dus zo raar is het niet dat ze niet de kosten willen hebben van electronisch betalingsverkeer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:44 schreef Dibble het volgende:
Zou toch verboden moeten wordenElke kolere zondag hetzelfde, nou wil ik ook niet nog s naar het centrum fietsen om een tientje uit te muur te kunnen trekken in de kenkerkou!
Klacht:
Tokkie snackbars zonder kaartenrosser
Of schelpen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef Siddartha het volgende:
Of als ze alleen maar guldens accepteren!
Ik betaalde laatst 5 houten stuivers voor mijn kroketquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:48 schreef Siddartha het volgende:
Of als ze alleen maar guldens accepteren!
Ja, voor sigaretten. Verder hoef ik die kakvoer van hun echtnie!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:51 schreef DaanA het volgende:
Trouwens, zijn er echt mensen die iedere week bij de snackbar komen?
die kakvoerquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:53 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja, voor sigaretten. Verder hoef ik die kakvoer van hun echtnie!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:53 schreef Knorriepot het volgende:
Je laat het overkomen alsof je zegt: de patatboer serveerde patat zonder aardappel![]()
Je bent toch eigenlijk wel een beetje een kneus, als je weet dat je elke week naar dezelfde patattoko gaat waar je de laatste keer dat je er was niet kon pinnen. Uit je verhaal lijkt het ook alsof je ergens woont waar dergelijke dingen worden vermeld in het plaatselijke blad, compleet met foto van de eigenaar, een paar blije klanten en een bos bloemen![]()
Eigenlijk bedoel ik gewoon te zeggen: zorg dat je volgende week centjes in je portemonnee hebt
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik bedenk me net dat het cafetaria hier in de buurt ook geen pinautomaat heeft
Mensen die aan geld doen/in gelovenquote:
Ik geef nooit iets, er wordt hier ook niet gecollecteerd trouwens, ik kan dus niet eens wat gevenquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij pint aan de collectebus?
Het zun altied de zwart'nquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:56 schreef doeka het volgende:
Waarschijnlijk heeft jouw snackbar heeft geen pin-automaat omdat-ie het een en ander zwart doet.
Hier in het dorp zit zelfs nog een restaurant dat alleen maar cash accepteert; allemaal voor de zwarte handel.
Als je niet kan pinnen is het een kutwinkel, en kom ik er dus nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:56 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Mensen die aan geld doen/in geloven
Als je begint met trollen, doe het dan niet op zo'n mongoloïde manier. Want je post raakt kant, noch wal.quote:
Ik bijvoorbeeld, voor die kakvoer!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:51 schreef DaanA het volgende:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bijvoorbeeld, voor die kakvoer!
quote:caferatia's zonder pin automaat
En het was niet eens een trolquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je begint met trollen, doe het dan niet op zo'n mongoloïde manier. Want je post raakt kant, noch wal.
Collecte busquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij pint aan de collectebus?
Hij bedoelt een vettentquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:09 schreef fotostarter het volgende:
Caferatia?
Half Nederland wel volgens mijquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:51 schreef DaanA het volgende:
Ja hoor. En er zijn zelfs mensen die er dagelijks komen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:51 schreef DaanA het volgende:
Snackbarhouders zijn over het algemeen ook niet de grootste lichten natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:50 schreef DaanA het volgende:
Van die domme ondernemers die de commissie bij pinnen te hoog vinden en voor het gemak even vergeten dat contant geld storten meer geld kost dan de commissie bij het pinnen, en bovendien de kosten van een overval (materieel en immaterieel) véél hoger zijn dan de pinkosten.
(Als je kunt pinnen, krijg je minder contant geld binnen en daarmee wordt de aantrekkelijkheid voor een overval kleiner, bovendien valt er dan minder te halen.)
Haha, blijf jij maar in die waanquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Snackbarhouders zijn over het algemeen ook niet de grootste lichten natuurlijk.
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe de vork echt in steel zit?
Verklaar je nader. Behoren ze tot de illuminati die ons het hele fastfood door de strot drukken?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:37 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Behoren ze tot de illuminati die ons het hele fastfood door de strot drukken?
Nee.quote:
Want volgens jou zijn frietbakkers over het algemeen mensen die zich in hun vrije tijd bezighouden met Spinoza en Kant?quote:
Nee die zijn pragmatischer en lezen Machiavelli en Hobbes!quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef DaanA het volgende:
[..]
Want volgens jou zijn frietbakkers over het algemeen mensen die zich in hun vrije tijd bezighouden met Spinoza en Kant?
Zit echt geen toekomst inquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:41 schreef Biogarde het volgende:
Die Chinezen zijn ook wel achterlijk trouwens. Nemen al die cafetaria's over. Stom volk.
Dat kunnen ze ook. Een van de vereisten. Maar je moet wat, wanneer je met je Mercedes frikandellen gaat halen bij de groothandel. Da's afzien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze dan wel goed toneel kunnen spelen.
En verrassend weinig Nederlands spreken. Lijkt me lastig om zo de vakliteratuur door te nemen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze dan wel goed toneel kunnen spelen.
Kollumquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef MaGNeT het volgende:
Een paar dorpen verderop, in Kollum, heb je het beste cafetaria van het noordelijk halfrond.
De patat is perfect, de pindasaus geweldig!
Maar ook geen pin-automaat
Dus op het moment dat je dan rammelend van de trek wat wilt gaan bestellen, eerst nog de verplichte wandeling naar de muur-pin bij de bank...
Ah, oké dan, dan heb ik ze onderschat, mijn fout.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee die zijn pragmatischer en lezen Machiavelli en Hobbes!
Nee. Dat doet een Chinees voor me.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:50 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vermoed dat BioGarde friet bakt in de snackbar.
Ach, temperatuuraanduidingen in graden Celsius kun je gewoon vergelijken met de cijfertjes op je apparatuur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:45 schreef Biels het volgende:
[..]
En verrassend weinig Nederlands spreken. Lijkt me lastig om zo de vakliteratuur door te nemen.
Denk het ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:50 schreef Mendeljev het volgende:
Ik vermoed dat BioGarde friet bakt in de snackbar.
Je bent te laat met je troll. Antwoord was al gegeven.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:52 schreef DaanA het volgende:
[..]
Denk het ook.![]()
Maar wel onder het genot van een stevig stukje Machiavelli.
Ik zou niet minder verwachten van een erudiet persoon als Biogarde.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:52 schreef DaanA het volgende:
[..]
Denk het ook.![]()
Maar wel onder het genot van een stevig stukje Machiavelli.
Hey frituurchef, is dat lastig een troll frituren?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent te laat met je troll. Antwoord was al gegeven.
Klopt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
KollumDaar kan je nog kleingeld uit de pinautomaat krijgen
Bevalt je LOI cursus 'hoe gebruik ik overbodig moeilijke woorden'?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:53 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik zou niet minder verwachten van een erudiet persoon als Biogarde.
Jij vind erudiet moeilijk? Bevalt het MBO?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bevalt je LOI cursus 'hoe gebruik ik overbodig moeilijke woorden'?
Uhm, dit woord valt minstens 10x per week in KLBquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bevalt je LOI cursus 'hoe gebruik ik overbodig moeilijke woorden'?
Lekkel, flikandelquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:41 schreef Biogarde het volgende:
Die Chinezen zijn ook wel achterlijk trouwens. Nemen al die cafetaria's over. Stom volk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ooit eens staan bieren in een weiland daar. Met m;n matties uit kollumquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij vind erudiet moeilijk? Bevalt het MBO?
Ik snap het wel heur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:58 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Uhm, dit woord valt minstens 10x per week in KLB
Je bent echt het boegbeeld van denivellerend Nederland hè?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het wel heur.
Ik ben dan ook zeer belezen.
Wel met blokjes Kollumerkaas erbij, mag ik aannemen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had ooit eens staan bieren in een weiland daar. Met m;n matties uit kollum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |