abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74836672
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef AMDFreak het volgende:
......................
Zo'n karretje is echt heilig als je in een appartementencomplex woont :p
[ afbeelding ]
ik denk dat er momenteel iemand, zoals een winkelier, ws een karretje aan het zoeken is

pi_74869966
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

ik denk dat er momenteel iemand, zoals een winkelier, ws een karretje aan het zoeken is

Hahaha, heeft ie mooi pech zeker met die gasbetonblokken destijds.. opstappelen.. de lift in klaar
Vandaag is de stucadoor geweest.. lekker strak/gladde muren.. Zal wel fototje maken op korte termijn. Dit weekend wil ik beginnen met het installeren van de wc-reservoir.
pi_75043464
Dit is een leuke topic om te volgen.
Succes TS!
pi_75064211
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef AMDFreak het volgende:
Zal wel fototje maken op korte termijn. Dit weekend wil ik beginnen met het installeren van de wc-reservoir.
De korte termijn is verstreken.... FOTO'S!
Da gao nie nou!
pi_75125903
Ik weet het!! Ik vergeet iedere keer me camera mee te nemen als ik ga klussen..

De keuken is inmiddels geleverd
Frame voor het verlaagde plafond in me keuken en hal zijn inmiddels gedaan.

Morgen komt de loodgieter ff me verwarmingsleidingen verleggen in de badkamer.

Ik ga me best doen deze week foto's te posten
pi_75132524
tvp
............................
pi_75136901
TVP, ben erg benieuwd naar je keuken en badkamer.
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 14:24:11 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_75142718
Goed werk, ik krijg er helemaal een deja-vu gevoel van
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_75154423
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef AMDFreak het volgende:
Mag ik vragen waar je dit karretje vandaan hebt ? Ik ga binnenkort ook verhuizen, dus zo'n kar zou dan erg goed uitkomen. (Ik heb trouwens al bij een aantal verhuurbedrijven geinformeerd (lees: Boels, Bo-rent, Gamma, Praxis), maar daar hadden ze alleen steekkarren te huur , echt heel vreemd.
Toegang is geen open deur.
pi_75159903
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar je dit karretje vandaan hebt ? Ik ga binnenkort ook verhuizen, dus zo'n kar zou dan erg goed uitkomen. (Ik heb trouwens al bij een aantal verhuurbedrijven geinformeerd (lees: Boels, Bo-rent, Gamma, Praxis), maar daar hadden ze alleen steekkarren te huur , echt heel vreemd.
Bij de karwei.. heb toen heel (stiekem) dat ding in de aanhanger gegooid (A). Deze karren heb je ook bij de Gamma
pi_75160863
Graaf Janstraat?
pi_75161173
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef rennor het volgende:
Graaf Janstraat?
Correct
pi_75162258
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef AMDFreak het volgende:

[..]

Bij de karwei.. heb toen heel (stiekem) dat ding in de aanhanger gegooid (A). Deze karren heb je ook bij de Gamma
Ah ok, van het weekend maar eens langs de Karwei dan (hier bij de Gamma hadden ze die dingen niet, ze keken me ook heel vreemd aan toen ik het vroeg. )
pi_75162536
Nieuwe afvoer voor me hangtoilet. Je ziet nu heel duidelijk waarom Als ik het niet zo doen, zou ik met me knieen zowat tegen de deur aanzitten en het loopt ook prettiger.

Vandaag de verwarmingsleiding los gekoppeld (pomp moest uit enz).. nu zitten er kranen op. en kan ik vanaf daar verder bouwen

Radiatoraansluiting weg en alles is gestuct

Plafond in de badkamer (dat leiding werk, was me toch een werk.. pff)

Keuken, verlaagd plafond er zo goed als in..

Hier komt me wastafel

Vloer tegel

Douche set

Ook maar alvast begonnen met de keuken (me vingers jeukte gewoon haha).

Mijn grote vrienden:

Foto's zeggen zoveel meer dan verhaaltjes

[ Bericht 18% gewijzigd door AMDFreak op 30-11-2009 22:03:15 ]
pi_75162742
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Ah ok, van het weekend maar eens langs de Karwei dan (hier bij de Gamma hadden ze die dingen niet, ze keken me ook heel vreemd aan toen ik het vroeg. )
Hebben ze bij elke bouwmarkt wel geloof ik... Wat kleiner, maar nog steeds prima

pi_75163019
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef rennor het volgende:

[..]

Hebben ze bij elke bouwmarkt wel geloof ik... Wat kleiner, maar nog steeds prima

[ afbeelding ]
Dat ding is ook handig.. Alleen op die van de Gamma, Karwei past iets meer.. Heb me bank er ook mee vervoerd..
(bank staat nu gewoon in d schuur hoor )
pi_75179022
Begint al aardig op te schieten zo te zien! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat van de keuken en de badkamer . (Doe je het klussen trouwens helemaal alleen?)
pi_75199082
Leuk! Ik ben erg benieuwd naar je barretje.
pi_75206131
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef SarahD. het volgende:
Begint al aardig op te schieten zo te zien! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat van de keuken en de badkamer . (Doe je het klussen trouwens helemaal alleen?)
Grotendeels wel ja. Zo af en toe heb ik hulp van me vader.

Maargoed, de verwarming in de badkamer is omgelegd
Vanavond ga ik samen met me vader dan eindelijk het frame voor me toilet bouwen en het frame voor me verlaagd plafond afmaken.

Zodat ik in het weekend de plafondplaten erin kan schroeven

En dan gaat het hard... a.s. dinsdag komt de stucadoor weer om de laatste muurtjes te stucen
  woensdag 2 december 2009 @ 15:48:43 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75214183
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef SarahD. het volgende:
Moet je aan de Karwei eens vragen of je hem mee naar huis mag nemen om daar te gebruiken een maand of twee

Eens ff kijken of ze dan nog steeds vreemd aankijken

PS @AMD karretje al terug
pi_75216569
Zonde dat je je keuken weer dichtbouwt zeg.
pi_75221201
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Moet je aan de Karwei eens vragen of je hem mee naar huis mag nemen om daar te gebruiken een maand of twee

Ik denk niet dat ik er uberhaupt iets van ga zeggen .
pi_75238392
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Haha, dat karretje gaat straks me schuur in hoor
Zo'n ding is echt onmisbaar! Je moet er toch niet aan denken om straks 10 zakken zand cement omhoog te moeten tillen? Hup, op het karretje gooien en duwen maar Scheelt je een hoop hernia's
pi_75238618
Het is gewoon diefstal. Bovendien zijn er voor een paar tientjes heel wat handigere karretjes te koop.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 11:24:31 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_75240731
Na de verbouwing breng je m toch zeker wel terug? Wat moet je dr anders mee
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')