quote:Op woensdag 18 november 2009 22:39 schreef AMDFreak het volgende:
......................
Zo'n karretje is echt heilig als je in een appartementencomplex woont :p
[ afbeelding ]
Hahaha, heeft ie mooi pechquote:Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
ik denk dat er momenteel iemand, zoals een winkelier, ws een karretje aan het zoeken is
![]()
![]()
De korte termijn is verstreken.... FOTO'S!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef AMDFreak het volgende:
Zal wel fototje maken op korte termijn. Dit weekend wil ik beginnen met het installeren van de wc-reservoir.
Mag ik vragen waar je dit karretje vandaan hebtquote:
Bij de karwei.. heb toen heel (stiekem) dat ding in de aanhanger gegooid (A). Deze karren heb je ook bij de Gammaquote:Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dit karretje vandaan hebt? Ik ga binnenkort ook verhuizen, dus zo'n kar zou dan erg goed uitkomen. (Ik heb trouwens al bij een aantal verhuurbedrijven geinformeerd (lees: Boels, Bo-rent, Gamma, Praxis), maar daar hadden ze alleen steekkarren te huur
, echt heel vreemd.
Ah ok, van het weekend maar eens langs de Karwei danquote:Op maandag 30 november 2009 20:58 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Bij de karwei.. heb toen heel (stiekem) dat ding in de aanhanger gegooid (A). Deze karren heb je ook bij de Gamma
Hebben ze bij elke bouwmarkt wel geloof ik... Wat kleiner, maar nog steeds primaquote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Ah ok, van het weekend maar eens langs de Karwei dan![]()
(hier bij de Gamma hadden ze die dingen niet, ze keken me ook heel vreemd aan toen ik het vroeg.
)
Dat ding is ook handig.. Alleen op die van de Gamma, Karwei past iets meer.. Heb me bank er ook mee vervoerd..quote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef rennor het volgende:
[..]
Hebben ze bij elke bouwmarkt wel geloof ik... Wat kleiner, maar nog steeds prima![]()
[ afbeelding ]
Grotendeels wel ja. Zo af en toe heb ik hulp van me vader.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef SarahD. het volgende:
Begint al aardig op te schieten zo te zien! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat van de keuken en de badkamer. (Doe je het klussen trouwens helemaal alleen?)
Moet je aan de Karwei eens vragen of je hem mee naar huis mag nemen om daar te gebruiken een maand of tweequote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef SarahD. het volgende:
Ah ok, van het weekend maar eens langs de Karwei dan![]()
(hier bij de Gamma hadden ze die dingen niet, ze keken me ook heel vreemd aan toen ik het vroeg.
)
Ik denk niet dat ik er uberhaupt iets van ga zeggenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet je aan de Karwei eens vragen of je hem mee naar huis mag nemen om daar te gebruiken een maand of twee![]()
Eens ff kijken of ze dan nog steeds vreemd aankijken![]()
PS @AMD karretje al terug![]()
Haha, dat karretje gaat straks me schuur in hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet je aan de Karwei eens vragen of je hem mee naar huis mag nemen om daar te gebruiken een maand of twee![]()
Eens ff kijken of ze dan nog steeds vreemd aankijken![]()
PS @AMD karretje al terug![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |