quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:16 schreef Arn0 het volgende:
Sommigen mensen worden nu eenmaal dik zonder veel te eten.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:16 schreef Arn0 het volgende:
Dat is minder dan 1% van alle dikke Nederlanders. Zij hebben een zeldzame ziekte.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:16 schreef Arn0 het volgende:
Veel meer hoor, schildklierziekten zijn echte dikmakers, en suikerziekte ook. Bovendien mensen die aan de prednison zijn....quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is minder dan 1% van alle dikke Nederlanders. Zij hebben een zeldzame ziekte.
NIET.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:22 schreef miaeak het volgende:
[..]
Veel meer hoor, schildklierziekten zijn echte dikmakers, en suikerziekte ook. Bovendien mensen die aan de prednison zijn....
Dikke mensen die wel cola-light drinken!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:27 schreef Markster het volgende:
Van die dikke zwijnen bij de mac / burger king of welke friettent dan ook
Dan zit ik daar echt van, " jij komt hier vast vaker"neem dan iig nog een mcSalad
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:28 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Dikke mensen die wel cola-light drinken!
wow is dat zo erg?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nee daar schiet je wat mee op![]()
Salade met ham en kip 213 kcal
Hamburger kcal 252
Light-chips, dat moet gewoon een grap zijn...quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:30 schreef Markster het volgende:
[..]
ook zo iets ja.
En light chips, enz
Jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:31 schreef Markster het volgende:
wow is dat zo erg?
Jezus, hoe kan je het als moeder zo ver laten komen...quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:24 schreef Siddartha het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hey, ik eet normaal hoor!
Kaas, gefrituurde kip en vette dressing.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:33 schreef Trusten het volgende:
[..]
Jaheb voor de vergelijking wel de salad met meeste kcal gepakt maar in die maaltijdsalades met krokante kip bijv. zit meer kcal dan in een BigMac. Mensen verkijken zich er nogal eens op
. Snap overigens niet hoe de mac zoveel kcal in een salade krijgt...
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:33 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Light-chips, dat moet gewoon een grap zijn...
'Ja, toch lekker snacken, maar niet zo ongezond als echte chips!'
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:42 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
gozer ik heb zelfs light suiker gevonden in de super......
hoe de neuk krijg je suiker light?
Jezus echt sneu als je erop die leeftijd al zo uitziet... Ik ben het overigens gedeeltelijk eens met TS. Alleen hebben sommige mensen een ziekte die dik / dun zijn terwijl ze normaal etenquote:
Dat is het probleem dus. Ze gaan gewoon door. Douwen, douwen, douwenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:25 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
Ik snap het ook nooit hoor. Als je geen honger meer hebt stop je toch gewoon met eten?
Ze vreten vaak veel omdat ze zich ongelukkig zijn met hun uiterlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:33 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
Het zijn ook vaak een tikje treurige mensen die vreten omdat ze niks beters te doen hebben en niets om hun uiterlijk geven omdat ze een zwak zelfbeeld hebben.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:15 schreef Siddartha het volgende:
Hetzelfde geld voor amerikanendikke mensen, je bent gewoon te dik!
Lekker, puddingbroodjesquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:03 schreef Pudding_broodje het volgende:
Ik eet veel, maar word niet dik...
Een hoop eten van tegenwoordig geeft geen verzadigd gevoel, waardoor je niet door hebt dat je vol zit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:25 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
Ik snap het ook nooit hoor. Als je geen honger meer hebt stop je toch gewoon met eten? Als je een trage stofwisseling hebt moet je gewoon zorgen dat je minder eet dan gemiddeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |