Dat is op zich wel het vermelden waard toch: MrSubtle is terugquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net zelf dit topic terug te lezen en ik lees dat MrSubtle Lush afkeurt zonder het te kennen![]()
![]()
Wat dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
Toen ik vertrok naar werk wel een enerverend gesprek gehad met mn wannabe gangster-bovenbuurman die zo te zien weer nachtje had doorgehaald ofzo
Ja, dat kán toch niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net zelf dit topic terug te lezen en ik lees dat MrSubtle Lush afkeurt zonder het te kennen![]()
![]()
Volgende keer mag jij samenvattingen maken, zulke dingen neem ik niet in me op helaasquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat is op zich wel het vermelden waard toch: MrSubtle is terug
Ll is onthandoekt door een natte poes![]()
Q haar cv is klaar.
Tis echt een dikke vette domper jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat kán toch niet?
We moeten zijn adres zien te ontfutselen (Cat, rij nog eens een rondje met je ladder?) en dan het meest Lusherigste Lushje naar hem opsturen. Dan moet ie dat testen en dan verplicht een jubelverslag komen maken hier. Al dan niet met foto's
Vind je ook niet?
Ik bleef ook editten hoor. Heb ook het idee dat ik ergens iets gemist heb.....quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgende keer mag jij samenvattingen maken, zulke dingen neem ik niet in me op helaas
Oh ja zaterdag heb ik helemaal gemist omdat ik die stomme dinges in de pc had. Valt onder het kopje: Nieslief draait door op FOK F&F SC.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik bleef ook editten hoor. Heb ook het idee dat ik ergens iets gemist heb.....
Wacht ff: Elisa en haar auto (kapotte en nieuwe), Q solliciteren telefonisch, in persoon of per mail of een combinatie van voorgaande.
Kijk, dát zijn de samenvattingen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat is op zich wel het vermelden waard toch: MrSubtle is terug
Ll is onthandoekt door een natte poes![]()
Q haar cv is klaar.
Ha die Greys!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat kán toch niet?
We moeten zijn adres zien te ontfutselen (Cat, rij nog eens een rondje met je ladder?) en dan het meest Lusherigste Lushje naar hem opsturen. Dan moet ie dat testen en dan verplicht een jubelverslag komen maken hier. Al dan niet met foto's
Vind je ook niet?
Ook al zo spannend! Ik zet mijn social life weer on hold!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik bleef ook editten hoor. Heb ook het idee dat ik ergens iets gemist heb.....
Wacht ff: Elisa en haar auto (kapotte en nieuwe), Q solliciteren telefonisch, in persoon of per mail of een combinatie van voorgaande.
* Dizzy-Miss-Lizzy nu.nl aanzwengeltquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:34 schreef Greys het volgende:
Oh dat busongeluk met Nederlanders weer in Spanje
Gelukkigquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:37 schreef Cat22 het volgende:
Ha die Greys!Onkruid vergaat niet hoor.
![]()
quote:En Lush afwijzen zonder het te kennen? Da kennie!Ik ga binnenkort met mijn ladder rondfietsen.
Zal ik een bruisbal door het raam kegelen of is dat niet zo'n goede introductie?
Auwquote:Ik kan hem natuurlijk ook 'masseren' met een droge Sugar Scrub.![]()
![]()
Is dat nou in diezelfde bocht als dat vorige ongeluk? Of vlakbij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-Miss-Lizzy nu.nl aanzwengelt
Er zijn ook douchespullen van Lush hoor!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wijs ook Lush af zonder het te kennen hoor, maar ja ik heb dan ook geen bad
Jij maakt er helemaal wat moois vanquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:40 schreef nieslief het volgende:
![]()
Wacht ff: Ll is onthandoekt door een natte poes na een zwoele nacht doorgebracht te hebben met zijn teerbeminde laptop.
![]()
Ik lieg niksnie. Heb het alleen literair aangekleed.quote:
Doe je goedquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik lieg niksnie. Heb het alleen literair aangekleed.
Wat kom je spammen dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:54 schreef Murmeli het volgende:
Goedemorgenik kom hier even spammen, de andere topics slapen nog
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |