Omdat je ze bij de opties dan even uit moet zettenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens...met abbo heb je toch geen banners meer?
Waaaarom heb ik dat dan wel?
Banners niet, headers welquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens...met abbo heb je toch geen banners meer?
Waaaarom heb ik dat dan wel?
Naja, dat dacht ik ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa!![]()
![]()
Al is hij dat van plan, dan is Ll nog niet het type die dat met ons zou delen....thank god
Done! Tnxquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
Ing, opties, eerste tabblad, helemaal onderaan!
Dat keek ik nooit eigenlijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Die presentator is toch ook van dat programma met die dikkerds en dunnerds die een week van voedingspatroon wisselen?
Leuk meisje!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
"de 19-jarige moeder schaamt zich voor haar lichaam"
Die had al jong een kind
Edit: wat erg!![]()
Dat dacht ik ook ja...tuurlijk wordt het wat minder strak, maar zo jong verwacht je toch dat het wel snel weer wat strakker is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk meisje!
Maar jeetje, da's wel dramatisch ja, dat vel!
Zie je nooit zo erg bij zulke jonge meisjes met van die elastische huid enzo toch?
Strak...met een sixpackquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik kan het me ook voorstellen.
Wel heftig dat ze dan nu al zegt dat ze nooit meer kinderen wil, dat ze dat al zeker weet op haar 19e.
Ik ben ook blij met mijn buik ja, al weet je niet hoe die van ons er uit zouden zien na een zwangerschap
Heb jij al een kind dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef Bamba het volgende:
Ohh dat overtollig vel van na een bevalling is wel herkenbaarMaar ik ben bijna 27, voor een 19 jarig meisje lijkt het me veel erger!!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Drippy burger
Zo noemen ze ongesteld zijn. Bwergh
Dan zijn ze zooo leukquote:
Nou, op dit moment is het een terrorpeuter...Lenen?quote:
Stoere jasquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, op dit moment is het een terrorpeuter...Lenen?![]()
[ afbeelding ]
Ik haal 'm morgenvroeg wel weer weg i.v.m. privacy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |