Alphen a/d Rijn, het enige wat open is is de Domino,s pizza en De Vorkquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:07 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Alphen a/d Rijn, het enige wat open is is de Domino,s pizza en De Vork
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Daar gaat het niet omquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Is het zo moeilijk om op tijd je boodschappen te doen? Plannen is moeilijk he
Kan misschien wel weet niet zekerquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is vast wel een Turk open toch.
Dat ze niet op zondag open zijnquote:
Als je gewoon op tijd je boodschappen doet (zoals ik eerder ook al aangaf), heb je daar geen last van en hoef je dus ook niet te komen klagen.quote:
Maar tochquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je gewoon op tijd je boodschappen doet (zoals ik eerder ook al aangaf), heb je daar geen last van en hoef je dus ook niet te komen klagen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:16 schreef jitzzzze het volgende:
Je woont in Alphen aan den Rijn, denk je dat je überhaupt recht van spreken hebt?
Dat is beterquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Moet je maar in een fatsoenlijke stad wonen, ik noem een Rotterdam.
Dat ze daar wel open zijn en hier niet......quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:35 schreef Yreal het volgende:
Dan stap je in de trein en ga je in leiden dingen kopen
is oss geen dorp danquote:
Oss is ook een dorpquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:44 schreef Runselpink het volgende:
[..]
is oss geen dorp dan?
TS heeft gelijk overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |