Klassiek gevalletje "Mensen die er niet mee kunnen omgaan"quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie zijn dom slotje.
Welke schoenen draag jij dan ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Allstars gehad.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:51 schreef Siniti het volgende:
Kut ik zat 5 minuten mijn MYAT te f5en maar zag niet dat vorige topic al vol was
Alles goed?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
ICKE GOA HET NEXT TOPIEK AFOUNEN! GOED CESCHREBEN HE?
MAIN KAPSLOCK IS KAPOET!quote:
Niet een beetje ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Siniti het volgende:
Ah gut kom je weer aandacht te kort phpmystyle?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Siniti het volgende:
Ah gut kom je weer aandacht te kort phpmystyle?
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook leuke schoenen ?
JA datw eet jet och schatje/1112quote:
Wat een lief bh'tje!!quote:
Nein!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
Heb je de discussie van Zotheid verloren ofzo?
Ik heb hem in het blauw.quote:
Stinkt dat niet in huis?quote:
Inzicht heb je ook al niet.quote:
bustehouderquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Borst houders? Of hoe ze ook heten.
Een bh?quote:
Weet ik dat ja ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA datw eet jet och schatje/1112
En dan heet ie BallenHouder'tje?quote:
quote:
Maak een serieus topic en een normaal onderwerp, zonder dat het vmbo of MBO totaal geschoffeerd wordt. Dan ik met jou de discussie aan zonder taalfouten of wat dan ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inzicht heb je ook al niet.
Met jouw minderwaardige niveau is een echte discussie ook niet echt mogelijk.
Zo'n hamster ratten hok. En begrijpend lezen is ook niet jou sterkste kant ik zie ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een bh?
Van meisjes heb je dus kennelijk ook al geen verstand.
Wat ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht al, "Waar is mijn telefoon nou toch?".
Vind ik 'm terug in m'n gitaar.![]()
![]()
Ik weet welke reactie hier op komt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo'n hamster ratten hok. En begrijpend lezen is ook niet jou sterkste kant ik zie ik
Ik was serieus verbaasd dat niemand anders er iets over had gezegd, het is niet zo dat het echt onopvallend isquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan ook echt alleen jou opvallen he!
Jouw ogen herkennen dat gewoon meteen, misschien win je wel een prijs!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik was serieus verbaasd dat niemand anders er iets over had gezegd, het is niet zo dat het echt onopvallend is![]()
Wat een combinatiequote:
das nieuw fusionquote:
Oew, zullen we die prijs achter de schermen bespreken dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jouw ogen herkennen dat gewoon meteen, misschien win je wel een prijs!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew, zullen we die prijs achter de schermen bespreken dan?Straks komen er weer rare opmerkingen
Ik ben dan meer van old fusion I guessquote:
Ik heb er veel met bloemetjes.quote:
Ik zeg:quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo'n hamster ratten hok. En begrijpend lezen is ook niet jou sterkste kant ik zie ik
Ik zal niks over jouw maagdelijkheid zeggen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet welke reactie hier op komt.
Da's één.quote:
Heuh?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal niks over jouw maagdelijkheid zeggen.
nu wel dan! jatoch... niet dannnnnquote:
je wilt zeker ook nog een kersje op de appelmoes als je uit eten gaat met jb bij van de valk :quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben dan meer van old fusion I guess
pizza frikandelquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb honger, wat zal ik eens gaan doen. Naar de appie gaan en vers voedsel kopen, de friteuse aanzetten, een of andere pizzaboer bellen.
B.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb honger, wat zal ik eens gaan doen. Naar de appie gaan en vers voedsel kopen, de friteuse aanzetten, een of andere pizzaboer bellen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef gers het volgende:
[..]
je wilt zeker ook nog een kersje op de appelmoes als je uit eten gaat met jb bij van de valk :
Oh, nou ehh ok ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nu wel dan! jatoch... niet dannnnn
Een pizza van de appie frituren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
bier?quote:
Van der valk is voor mij niks mee mis hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef gers het volgende:
[..]
je wilt zeker ook nog een kersje op de appelmoes als je uit eten gaat met jb bij van de valk :
Met JB ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew, zullen we die prijs achter de schermen bespreken dan?Straks komen er weer rare opmerkingen
/ Not suprisedquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb er veel met bloemetjes.
[..]
k denk dat ik maar op thuisbezorgd.nl ga kijken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
En pizza?quote:
Uiteraard, meer fun dan!quote:
HEUY!quote:
quote:
Voor details moet je bij C. zijn.quote:
Dat lek is gedicht he, je kan niet meer voor 5 cent een pizza bestellenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
k denk dat ik maar op thuisbezorgd.nl ga kijken.
Ze moeten het toch allemaal terug betalen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat lek is gedicht he, je kan niet meer voor 5 cent een pizza bestellen
Pizza frikandel? Ik heb wel nog van die turkse pizza bodems in de vriezer liggen maar die frikandellen moet ik dan weer gaan kopen bij de appiequote:
Neuh, dank je. Jouw bh verzameling boeit me niet zo echtquote:
Ik doe het ook liever met jou hoor, en wijn!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY!
[..]
[..]
Voor details moet je bij C. zijn.
Daar krijg ik niet zo'n goed voorgevoel bijquote:
Maar dat is toch altijd reteduur?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
k denk dat ik maar op thuisbezorgd.nl ga kijken.
Eerst maar eens eventjes kijken hoeveel kroketten ik überhaupt nog hebquote:
Alles is frituur waardig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar krijg ik niet zo'n goed voorgevoel bij
Ja, dat wil die eigenaar van de site nu. Maar als je 2 jaar geleden ofzo al op de fout bent gewezen en dan nu gaat piepen denk ik niet dat je veel kans maakt en de rechter zal zeggen 'Eigen schuld, dikke bult"quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze moeten het toch allemaal terug betalen.
dan slaan we dat over en gaan we gelijk naar bedquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het ook liever met jou hoor, en wijn!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch zal ik even wat foto's maken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh, dank je. Jouw bh verzameling boeit me niet zo echt
Met mij en wijn? Zo'n bad vol met wijn oid?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het ook liever met jou hoor, en wijn!
Je woont in het gooi, kom op zeg!quote:
WEES BLIJ, WIJ ZOUDEN DIE 55 CENT MOETEN BETALEN!!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:14 schreef Marurk het volgende:
Jeuj ik heb 2,50 euro korting op een CD gewonnen bij bol.com. Uitgaande van een 1,95 euro verzendskosten is dat 55 heule centen winst!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
En van wie is dit een naamtopique eigenlijk?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nouja! Ligt er aan wat de prijs is ?
OHNEE, IK BEN SLECHTquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoef echt niet 2 dagen achter elkaar hetzelfde.
EN DE VERZENDKOSTEN OOK.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WEES BLIJ, WIJ ZOUDEN DIE 55 CENT MOETEN BETALEN!!!
Ik heb het nog nooit gedronken en er ook nog nooit van gehoort, dus ja ik denk dat het vies isquote:
SHIT, NU RAAK IK IN DE WARquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OHNEE, IK BEN SLECHT
ik heb nu 3 dagen na elkaar pizza op, dat wordt morgen weer even sporten
Maar ik ben nog niet moequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan slaan we dat over en gaan we gelijk naar bed
Ik houd mijn mond maar, voor ik weer doordraaf en publicquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nouja! Ligt er aan wat de prijs is ?
Nee wijn en dan jou ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef Zotheid het volgende:
Met mij en wijn? Zo'n bad vol met wijn oid?
[..]
Ja ik vind het echt kut dat ik justeat nooit op lekken heb gechecked. Dat zijn echt typisch van die lekken die ik weleens op websites ontdek.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Straks wel.quote:
Ik was even vergeten dat ik vrijdag ook al pizza op hadquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vind je het dan nog wel lekker?
![]()
Ik heb 2 jaar geleden voor anderhalve week iedere dag patat als avondmaal gehad. Ik was nooit zo blij om daarna weer bloemkool te zien.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:14 schreef Marurk het volgende:
Jeuj ik heb 2,50 euro korting op een CD gewonnen bij bol.com. Uitgaande van een 1,95 euro verzendskosten is dat 55 heule centen winst!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed.quote:
Heb JIJ het dorp afgeslet?quote:
PIZZA CALZONE MET KEBAPquote:
Van iedereen die zich aangesproken voeltquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Pijp je wel dan?quote:
Dik? nee,quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaan we nu al sporten ?
Je vindt me dik ?
Tonijnsteak.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat ik vrijdag ook al pizza op had
Enn nee dat vind ik dan niet meer lekker ;o
Ik hou sowieso meer van groenten en visjes
Ah, ik woon niet in een dorpquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van iedereen die zich aangesproken voelt
Hoe weet ik dan wat we gaan doen ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik houd mijn mond maar, voor ik weer doordraaf en public
je bent ook zeker zo;n linkse hippiequote:
Alleen meisjes!quote:
Tennis?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaan we nu al sporten ?
Je vindt me dik ?
HEUY.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dik? nee,
Woest aantrekkelijk? Ja
quote:
Ik wil later ook een wijnkelder!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed.
Ik zal van de week weer eens wat uit de wijnkelder van m'n opa meenemen.
Alle meisjes?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alleen meisjes!
[..]
Tennis?
[..]
HEUY.
Pikkedief!
en toen deden je kaken pijn?quote:
Ahw, wat lief!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dik? nee,
Woest aantrekkelijk? Ja
Ik ook. Uiteraard.quote:
quote:
Ooooh, dat wil iiiik!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tonijnsteak.
Met roerbakgroente en risotto.
ja hoor!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, wat lief!
Mag ik jou ook keuren ?
quote:
Open fles, schenk wijn in glas, zet glas aan mond, neem een slok en slikken maar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook. Uiteraard.
Dan ga ik je wel rode wijn leren drinken.
Mooie rijm.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij bent het nog maar even, Gers zijn hele leven.
DAS NIET AUTISTVRIENDELIJKquote:
Geen kutquote:
Maar mijn keuken is best wel klein en zulks.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, dat wil iiiik!
En dan niet droog bakken he
lees je toevallig de pennyquote:
Ja, en mn mondquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en toen deden je kaken pijn?
Bestialiteit wordt illegaal hoorquote:
Gejat van "kakker ben je niet voor even, kakker ben je voor je hele leven".quote:
Ga naar www.autistenforum.nlquote:
Polo?quote:
Was die vent verdoofd of mist hij gewoon wat zenuwen?quote:
quote:
mietjequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
20 euro? Zoveel kan ik niet eten man
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Was die vent verdoofd of mist hij gewoon wat zenuwen?
Lichamelijk kan ik het wel, maar financieel nietquote:
IDD!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wacht!
Ik weet het weer!
Ik zei ooit tegen jou "AHWW GEITJESS"
Ja, tuurlijk is dat een verassing, ik houd niet zo van al die vooropgezette plannetjes, maar ben meer van de spontaniteit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weet ik dan wat we gaan doen ?
Het is een verrassing ?
Ja, mn record staat op 3 kwartierquote:
Sletquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar mijn keuken is best wel klein en zulks.
Als we een keer alleen bij jou zijn ga ik wel koken en neem ik wel een paar flessen wijn mee.
Zie flickr!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wacht!
Ik weet het weer!
Ik zei ooit tegen jou "AHWW GEITJESS"
DEAL.quote:
kapsalonquote:
Ik mocht paarden nooit totdat ik er zelf op zat, en de eerste keer was een half jaar geledenquote:
afzettersquote:
dus geen echt paardenmeisjequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik mocht paarden nooit totdat ik er zelf op zat, en de eerste keer was een half jaar geleden
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:15 schreef PaperCutOnMyNipple het volgende:
En ja, ik vind dat een vuilniszakkenophaler net zovel mens is als een chirurg ja. En dus ook net zoveel hoort te verdienen. Als die chirurg dat werk leuk vind om te doen en daarvoor te leren, dan mag hij blij zijn dat hij dat heeft kunnen doen en werk doet wat hij leuk vind. Misschien is die vuilnisophaler wel veel ongelukkiger in zn werk en is ie te stom om te leren. Dat is veel erger.
Hij kon niet "staand klaarkomen"quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Komt goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je eerst leren paardrijden anders val je er van af
Jij kan daar in den haag echt kiezen uit tachtig restaurantsquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:34 schreef Zotheid het volgende:
Ik denk dat ik Grieks laat bezorgen.
Nee, niet op z'n Grieks laten bezorgen.
Godzijdank kwam hij wel jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
goh wat gek!
kwam ie ook dan of deed je het voor niets?
Kom hier wonen dan! Gaan we op HDM!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kan daar in den haag echt kiezen uit tachtig restaurants
quote:
Ik ben nog jong ik moet nog veel lerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk is dat een verassing, ik houd niet zo van al die vooropgezette plannetjes, maar ben meer van de spontaniteit.![]()
[..]
Ja, mn record staat op 3 kwartier
Heel goed, dan kan je je bijna meten aan JB![]()
dus niet via de achterdeurquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:34 schreef Zotheid het volgende:
Ik denk dat ik Grieks laat bezorgen.
Nee, niet op z'n Grieks laten bezorgen.
Ja maar, ja maar, schoolquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom hier wonen dan! Gaan we op HDM!
maar wel vegitarierquote:
Ik denk het niet !quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Komt goed.
Kan ik dit jaar dan ook sinterklaas zijn?
quote:
Echte liefdequote:
wtfquote:
echt 45 minutenquote:
Dat kan ik toch ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben nog jong ik moet nog veel leren
Dan ga je hier op het Sorghvliet!quote:
14.gif.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Me2, en ik wil ook inductie, dat is superrr fijn
Dan zijn er in die overige 11 jaar toch zeker 7 lammetjes, 3 volwassen varkens, 2 runderen en heel wat kippetjes door jouw verteringssysteem heengegaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, wat ?
Maar dat ben ik al zo'n 6 jaar
Nou eigenlijk was hij het niet, maar ik vind het gewoon lekker om iemand te zien genieten, mag dat ook ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt 45 minutendan moet ie ook wel godsgruwelijk tof zijn dat je dat voor hem over hebt gehad
Op het werk waar mijn papa baas is mag het vast wel!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet !
Ik mag zelfs geen zwarte piet zijn op mn vaders zijn werk, EN IK VROEG HET NOG WEL ZO LIEFJES
Maar hun huren dus zwarte pieten, stelletje godverolajk
Ah, dus jij bent de dorpsslet.quote:
respetcquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, wat ?
Maar dat ben ik al zo'n 6 jaar
Bij mijn moeder op de peuterspeelzaal speelt mijn oom ieder jaar sinterklaas en mijn zusje is dan soms zwarte pietquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op het werk waar mijn papa baas is mag het vast wel!
Ja maar 3 kwartier.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was hij het niet, maar ik vind het gewoon lekker om iemand te zien genieten, mag dat ook ?
Sowieso wil ik echt een mooi groot huis en een heeeeeeeeeeeeeeeel lekker bedquote:
Je pijpt iemand 3 kwartier, waarbij geen liefde ofzo is, hij niet staand klaar kan komen en uiteindelijk slik je het toch van hemquote:
Ohgod, wat moet ik nu doenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan zijn er in die overige 11 jaar toch zeker 7 lammetjes, 3 volwassen varkens, 2 runderen en heel wat kippetjes door jouw verteringssysteem heengegaan
Daarstraks was het nog "quote:
Mieters!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mijn moeder op de peuterspeelzaal speelt mijn oom ieder jaar sinterklaas en mijn zusje is dan soms zwarte piet
De inkoppertjes hierop zijn TE makkelijk mensen, getuig respectquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was hij het niet, maar ik vind het gewoon lekker om iemand te zien genieten, mag dat ook ?
ik wil ook wel eens genieten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, ja het is sowieso al best wel heel lang geledenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je pijpt iemand 3 kwartier, waarbij geen liefde ofzo is, hij niet staand klaar kan komen en uiteindelijk slik je het toch van hem![]()
Wist je alwel waar je mee bezig was, of is dit héél lang geleden?
Wie niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso wil ik echt een mooi groot huis en een heeeeeeeeeeeeeeeel lekker bed
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je pijpt iemand 3 kwartier, waarbij geen liefde ofzo is, hij niet staand klaar kan komen en uiteindelijk slik je het toch van hem![]()
Het betekent alleen niet dat ik dat ook bij iedereen doequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De inkoppertjes hierop zijn TE makkelijk mensen, getuig respect
Dat klinkt als een zorginstelling voor gersjes.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat klinkt als een zorginstelling voor gersjes.
Ja?!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op het werk waar mijn papa baas is mag het vast wel!
quote:
Je moet de diertjes terugverdienen door ze te gaan fokken !quote:
Hm, nee maar ik wil echt een mooi huisquote:
Maar met mijn 6 jaar vegetariër zijn, heb ik heel veel diertjes al "gered"quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet de diertjes terugverdienen door ze te gaan fokken !
Owquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het betekent alleen niet dat ik dat ook bij iedereen doe
Golddigsterquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, nee maar ik wil echt een mooi huis
En ik ga het krijgen ook !
NIETUSquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat klinkt als een zorginstelling voor gersjes.
Moet ik nu gaan zoeken ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NIETUS
Pro-tip: ik sta ook bij de foto's!
Bejaarden.quote:
Ik ook. Uiteraard.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, nee maar ik wil echt een mooi huis
En ik ga het krijgen ook !
Dat maakt het nog niet goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar met mijn 6 jaar vegetariër zijn, heb ik heel veel diertjes al "gered"
patatquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:50 schreef Fascination het volgende:
Gadverdamme, ik heb net wat patat, bitterballen en kipnuggets gehad. Nu voel ik me vet ranzig.
quote:
Ben bang van wel. Ik kan Zotheid ook niet meer vinden als eerste hit wanneer ik zoek met Google Afbeeldingen op "reïncarantie Hitler".quote:
Ben ik nou blind of zie ik je nergens staan bij die reünie foto's?quote:
Okquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet goed.
Stel ik heb honderd euro en geef 2 weken lang, 5 euro per dag uit. Dan ben je dus 5*14= 70 euro in totaal kwijt en heb je nog 30 euro.
Als je de twee daaropvolgende weken geen geld meer uitgeeft, dan heb je nog steeds 30 euro.
Je verdient dus niks terug
Godverdomme zegquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ben bang van wel. Ik kan Zotheid ook niet meer vinden als eerste hit wanneer ik zoek met Google Afbeeldingen op "reïncarantie Hitler".![]()
Zoek dan ook niet, is toch geen leuke foto.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wellus, ik ben nu alles aan het doorzoeken en dat duurt té lang
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ben bang van wel. Ik kan Zotheid ook niet meer vinden als eerste hit wanneer ik zoek met Google Afbeeldingen op "reïncarantie Hitler".![]()
Ik zat ook niet daar op school. M'n ex. Ik ben met haar mee geweest naar feesten en zulks.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben ik nou blind of zie ik je nergens staan bij die reünie foto's?
Maar er staan alleen foto's van dit jaar toch? Welk feest was dat danquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoek dan ook niet, is toch geen leuke foto.
[..]
[..]
Ik zat ook niet daar op school. M'n ex. Ik ben met haar mee geweest naar feesten en zulks.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar er staan alleen foto's van dit jaar toch? Welk feest was dat dan
Ik heb wel een aantal andere kalende dudes gezien:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Speciaal voor jou post ik wel een foto samen met m'n ex als je dat zo graag wilt.quote:
Wat liefquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jou post ik wel een foto samen met m'n ex als je dat zo graag wilt.
Tsja of je nou pizza's bestelt of een plastic bak met friet en shoarma en alles erin....quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:04 schreef Marurk het volgende:
Werkt dat eten laten bezorgen eigenlijk wel?Of kun je dan uren wachten?
Pizza's bestel ik wel vaker, maar van die food order sites lijkt me toch een beetje raar.
We proberen de foto te vinden van Zotheid met zijn vriendin bij een of ander schoolfeest.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:06 schreef Chai het volgende:
Hallo jongens, Chai wil een samenvatting van wat er aan het handje is en waarom iedereen kalende mannen post.
Kaal = modernquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:06 schreef Chai het volgende:
Hallo jongens, Chai wil een samenvatting van wat er aan het handje is en waarom iedereen kalende mannen post.
De toko waar ik heen wil lopen is ook 20 minuten lopen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:03 schreef Japsnars het volgende:
De dichtstbijzijnde shoarma toko is minstens een kwartier lopen, de dichtstbijzijnde betaalbare shoarma toko is minstens een half uur fietsen
quote:
Die reden ben ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:06 schreef Chai het volgende:
20 minuten heen en weer of een enkeltje 20 minuten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De toko waar ik heen wil lopen is ook 20 minuten lopen.
[..]
[ afbeelding ]
Bwhehe, Zh met een t-shirt aan.
Aahww, dat is lieeefquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De toko waar ik heen wil lopen is ook 20 minuten lopen.
[..]
[ afbeelding ]
20 min enkeltje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
20 minuten heen en weer of een enkeltje 20 minuten?
En aaaahh wat lievv![]()
Hoax! Geen jongen aanwezig!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:11 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Wie van de twee is de jongen?
Bwhehe, hoe vaak wij wel niet te horen kregen "huur een kamer!".quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahww, dat is lieeef
Mijn ex wou nooit foto's met kusjes erop maken, "Dat was te intiem en ik zou het vast aan iedereen late nzien blalbabla" JA GODVERDOMME DAT IS TOCH LOGISCH ?!
Damn, you got it right.quote:
Je drukt haar neus plat!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahw, dat is toch liefquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe, hoe vaak wij wel niet te horen kregen "huur een kamer!".
Inderdaad zeg!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:12 schreef Japsnars het volgende:
http://screensnapr.com/u/52j8vm.png
Look-a-likes?
Ja sorry.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je drukt haar neus plat!
Ik dacht eerst dat het een neuspiercing was (die vouw).
Dat staat je nog best goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad zeg!
[..]
Ja sorry.
[ afbeelding ]
Toen was ik pas kaal.
Dat kreeg ik vaker te horen.quote:
Nou, fijn toch?quote:
Ik was dronken toen het gebeurde.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, fijn toch?
Of was het niet zo bedoeld?
Ik heb echt al tig foto albums doorgekeken en ben hem nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet even satesaus maken, jappie zoek jij die foto nog even ?
Vluggertje?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was dronken toen het gebeurde.
Maar goed, als ik nog kaler word gaat het er allemaal af.
Jij was ook dronken toen het gebeurde, toch?quote:
Ik weetquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Jij was ook dronken toen het gebeurde, toch?
Nee man, ik vroeg of het een vluggertje was want je ging toch met chai batsen?quote:
Ja.Maar ik ga nu naar huis.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee man, ik vroeg of het een vluggertje was want je ging toch met chai batsen?
Naar huis? Dat is toch heul niet logisch als wij morgenochtend in groningen moeten zijn?quote:
Ff op krachten komen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naar huis? Dat is toch heul niet logisch als wij morgenochtend in groningen moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |