Klassiek gevalletje "Mensen die er niet mee kunnen omgaan"quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
Jullie zijn dom slotje.
Welke schoenen draag jij dan ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Allstars gehad.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:51 schreef Siniti het volgende:
Kut ik zat 5 minuten mijn MYAT te f5en maar zag niet dat vorige topic al vol was
Alles goed?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
ICKE GOA HET NEXT TOPIEK AFOUNEN! GOED CESCHREBEN HE?
MAIN KAPSLOCK IS KAPOET!quote:
Niet een beetje ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Siniti het volgende:
Ah gut kom je weer aandacht te kort phpmystyle?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Siniti het volgende:
Ah gut kom je weer aandacht te kort phpmystyle?
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook leuke schoenen ?
JA datw eet jet och schatje/1112quote:
Wat een lief bh'tje!!quote:
Nein!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
Heb je de discussie van Zotheid verloren ofzo?
Ik heb hem in het blauw.quote:
Stinkt dat niet in huis?quote:
Inzicht heb je ook al niet.quote:
bustehouderquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Borst houders? Of hoe ze ook heten.
Een bh?quote:
Weet ik dat ja ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA datw eet jet och schatje/1112
En dan heet ie BallenHouder'tje?quote:
quote:
Maak een serieus topic en een normaal onderwerp, zonder dat het vmbo of MBO totaal geschoffeerd wordt. Dan ik met jou de discussie aan zonder taalfouten of wat dan ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inzicht heb je ook al niet.
Met jouw minderwaardige niveau is een echte discussie ook niet echt mogelijk.
Zo'n hamster ratten hok. En begrijpend lezen is ook niet jou sterkste kant ik zie ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een bh?
Van meisjes heb je dus kennelijk ook al geen verstand.
Wat ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht al, "Waar is mijn telefoon nou toch?".
Vind ik 'm terug in m'n gitaar.![]()
![]()
Ik weet welke reactie hier op komt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo'n hamster ratten hok. En begrijpend lezen is ook niet jou sterkste kant ik zie ik
Ik was serieus verbaasd dat niemand anders er iets over had gezegd, het is niet zo dat het echt onopvallend isquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan ook echt alleen jou opvallen he!
Jouw ogen herkennen dat gewoon meteen, misschien win je wel een prijs!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik was serieus verbaasd dat niemand anders er iets over had gezegd, het is niet zo dat het echt onopvallend is![]()
Wat een combinatiequote:
das nieuw fusionquote:
Oew, zullen we die prijs achter de schermen bespreken dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jouw ogen herkennen dat gewoon meteen, misschien win je wel een prijs!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew, zullen we die prijs achter de schermen bespreken dan?Straks komen er weer rare opmerkingen
Ik ben dan meer van old fusion I guessquote:
Ik heb er veel met bloemetjes.quote:
Ik zeg:quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo'n hamster ratten hok. En begrijpend lezen is ook niet jou sterkste kant ik zie ik
Ik zal niks over jouw maagdelijkheid zeggen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet welke reactie hier op komt.
Da's één.quote:
Heuh?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal niks over jouw maagdelijkheid zeggen.
nu wel dan! jatoch... niet dannnnnquote:
je wilt zeker ook nog een kersje op de appelmoes als je uit eten gaat met jb bij van de valk :quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben dan meer van old fusion I guess
pizza frikandelquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb honger, wat zal ik eens gaan doen. Naar de appie gaan en vers voedsel kopen, de friteuse aanzetten, een of andere pizzaboer bellen.
B.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb honger, wat zal ik eens gaan doen. Naar de appie gaan en vers voedsel kopen, de friteuse aanzetten, een of andere pizzaboer bellen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef gers het volgende:
[..]
je wilt zeker ook nog een kersje op de appelmoes als je uit eten gaat met jb bij van de valk :
Oh, nou ehh ok ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nu wel dan! jatoch... niet dannnnn
Een pizza van de appie frituren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
bier?quote:
Van der valk is voor mij niks mee mis hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef gers het volgende:
[..]
je wilt zeker ook nog een kersje op de appelmoes als je uit eten gaat met jb bij van de valk :
Met JB ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oew, zullen we die prijs achter de schermen bespreken dan?Straks komen er weer rare opmerkingen
/ Not suprisedquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb er veel met bloemetjes.
[..]
k denk dat ik maar op thuisbezorgd.nl ga kijken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
En pizza?quote:
Uiteraard, meer fun dan!quote:
HEUY!quote:
quote:
Voor details moet je bij C. zijn.quote:
Dat lek is gedicht he, je kan niet meer voor 5 cent een pizza bestellenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
k denk dat ik maar op thuisbezorgd.nl ga kijken.
Ze moeten het toch allemaal terug betalen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat lek is gedicht he, je kan niet meer voor 5 cent een pizza bestellen
Pizza frikandel? Ik heb wel nog van die turkse pizza bodems in de vriezer liggen maar die frikandellen moet ik dan weer gaan kopen bij de appiequote:
Neuh, dank je. Jouw bh verzameling boeit me niet zo echtquote:
Ik doe het ook liever met jou hoor, en wijn!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY!
[..]
[..]
Voor details moet je bij C. zijn.
Daar krijg ik niet zo'n goed voorgevoel bijquote:
Maar dat is toch altijd reteduur?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
k denk dat ik maar op thuisbezorgd.nl ga kijken.
Eerst maar eens eventjes kijken hoeveel kroketten ik überhaupt nog hebquote:
Alles is frituur waardig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar krijg ik niet zo'n goed voorgevoel bij
Ja, dat wil die eigenaar van de site nu. Maar als je 2 jaar geleden ofzo al op de fout bent gewezen en dan nu gaat piepen denk ik niet dat je veel kans maakt en de rechter zal zeggen 'Eigen schuld, dikke bult"quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze moeten het toch allemaal terug betalen.
dan slaan we dat over en gaan we gelijk naar bedquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het ook liever met jou hoor, en wijn!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat lek is gedicht he, je kan niet meer voor 5 cent een pizza bestellen
Toch zal ik even wat foto's maken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neuh, dank je. Jouw bh verzameling boeit me niet zo echt
Met mij en wijn? Zo'n bad vol met wijn oid?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het ook liever met jou hoor, en wijn!
Je woont in het gooi, kom op zeg!quote:
WEES BLIJ, WIJ ZOUDEN DIE 55 CENT MOETEN BETALEN!!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:14 schreef Marurk het volgende:
Jeuj ik heb 2,50 euro korting op een CD gewonnen bij bol.com. Uitgaande van een 1,95 euro verzendskosten is dat 55 heule centen winst!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |