Of om 4 uur 's ochtends.quote:
Ja, dat heb je zo veilig achter je pc niet he?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:46 schreef J.Herrer het volgende:
Wandelen in het bos![]()
![]()
Willen ze onder de teken zitten ofzo
Ieh bah!! Een voetbal, daar hebben heel veel voeten aangezeten.. Nu krijg ik voetaids!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:46 schreef J.Herrer het volgende:
Wandelen in het bos![]()
![]()
Willen ze onder de teken zitten ofzo
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef tralalala het volgende:
Ik kan hier gewoon dik lang in het bos fietsen zonder ook maar iemand tegen te komen.![]()
Wel kut als je een hartaanval oid krijgt.
Klopt, en in de stad ook nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:00 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ja, dat heb je zo veilig achter je pc niet he?
Wandelaarsquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Wandelaars
TS woont bij een hoerenbos
Doe ik normaal ook, precies om die reden! Soms lukt dat echter niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef Bonzai. het volgende:
Je kunt beter de zaterdag gaan, dan is er minder volk
Top, heb je misschien nog tips voor je medewandelaars?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:57 schreef gers het volgende:
ik wandel altijd zondagavond want dan is cindy salou er
Ja, doe maar alsof je van niets weetquote:
als je naar cindy wilt moet je vroeg op de avond gaan ze is dan nog droogquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Top, heb je misschien nog tips voor je medewandelaars?
Ja hoe zit het met de andere wandelaars? Laatst kwam ik bij die Spaanse (boohhhh) en daar droop een soort melkachtige substantie uit en toen ik vroeg wat het was zei ze 'glijmiddel van de vorige wandelaar'quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:13 schreef gers het volgende:
[..]
als je naar cindy wilt moet je vroeg op de avond gaan ze is dan nog droog![]()
nog meer tips?
je moet ze bezoeken als ze net worden afgezet door hun loverboy ,bovendien leveren lover boys alleen lekker jong spulquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja hoe zit het met de andere wandelaars? Laatst kwam ik bij die Spaanse (boohhhh) en daar droop een soort melkachtige substantie uit en toen ik vroeg wat het was zei ze 'glijmiddel van de vorige wandelaar'
Nou ja.. ik ben een beetje onzeker over mezelf... ben op het moment van schrijven 56 jaar.... en wat aan de dikke kant... heb ook een snor... willen die meiden me dan ook doen of moet je perse jong er voor zijn?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:22 schreef gers het volgende:
[..]
je moet ze bezoeken als ze net worden afgezet door hun loverboy ,bovendien leveren lover boys alleen lekker jong spul
Tsja, ik rij mtb routes, dus wandelaars daar hebben het gewoon aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:56 schreef ehqo. het volgende:
Je hebt een ring-ring bel op je mountainbike of wat? Overigens, zijn mountainbikers over het algemeen genomen met gemak irritanter als menig wandelaar.
Doemdenker!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef tralalala het volgende:
Ik kan hier gewoon dik lang in het bos fietsen zonder ook maar iemand tegen te komen.![]()
Wel kut als je een hartaanval oid krijgt.
Mocht je zonder condoomquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb gisteren ook gewandeld
Is daar wat mis mee TS![]()
![]()
Je noemt allemaal dingen die door mensen zijn gesloopt en de natuur krijgt de schuld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:46 schreef bluebit het volgende:
wandelen, zo nutteloos om van A naar A te lopen. laatst dacht ik ook sociaal te zijn en een stukje te gaan wandelen met vrienden in het bos......
eerst verdwalen omdat idioten het rode paaltje (5km route) uit de grond getrokken hebben, vervolgens alsnog 10 km rondlopen voordat je je auto teruggevonden hebt, en vervolgens zit er een deuk in de auto omdat zo'n toerist niet kan parkeren op een zondag in het bos...de volgende keer neem ik gewoon weer mijn marker mee om wat bomen te verven.
kut natuur!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je noemt allemaal dingen die door mensen zijn gesloopt en de natuur krijgt de schuld.? wat klopt hier niet.
Je bent ook een konijn, logisch toch?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:
De meeste bossen hebben paden, en welk pad je in principe ook neemt, het leidt altijd terug naar de auto..
Maar nu heb ik sowieso het geluk dat ik niet zo gauw verdwaal.. ik verdwaal eerder in m'n eigen woonwijk dan in het bos..
PRECIES:D *wiebel wiebel*quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Je bent ook een konijn, logisch toch?
Nee, kutmongolen die paaltjes slopen en kutmongolen die tegne je auto aan rijden. Niet kutnatuur.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:25 schreef bluebit het volgende:
[..]
geen idee wat hier niet klopt. Het enige wat ik weet is dat, als ik niet naar het bos was gegaan:
- ik niet verdwaald was
- mijn auto geen deuk had.
oftewel kut natuur.
die zijn overal, waarom rijden ze dan in een bos tegen mijn auto aan, en als ik net met veel moeite mijn vriendin overtuigd heb dat 5 km lopen meer dan genoeg is, waarom sloopt zo'n josti dan juist die kleur paal zodat ik alsnog op de 10 km route uitkom.....quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee, kutmongolen die paaltjes slopen en kutmongolen die tegne je auto aan rijden. Niet kutnatuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |