abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76715661
Ik denk dat veel lijsten wel enkele cliche-doelen hebben, uiteindelijk zijn we allemaal mensen die veelal hetzelfde soort doelen nastreven in ons leven of dezelfde soort dingen leuk vinden. Maar het is wel leuk om lijsten te zien die erg originele doelen erop hebben staan. Jouw BDSM-doelen vond ik dus wel origineel

Ik ga best aardig, ik heb al een aantal dingen in werking gezet. "Perform a daily act of random kindness" is trouwens verdomd lastig om echt te halen, heb ik al gemerkt
pi_76715734
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Mja, ze is nogal wisselvallig, opeens is het weer weggehaald. Ik vind het ook een cliché lijst trouwens.
Ik vind dat jij niet het recht hebt dat te zeggen trouwens, voor jou kan een doel heel vanzelfsprekend zijn terwijl dit voor een ander een hele stap is. Daarom hebben we ieder een eigen lijst.
pi_76717089
Ik ga er ook eentje maken. En nu ben ik allemaal mensen aan het stalken om ook een lijst te maken.
Overigens heb ik ook veel lijstjes bekeken ter inspiratie en je ziet heel veel dezelfde dingen terug komen. Zo is registreren als donor of bloed gaan geven ook erg populair.
pi_76717273
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga er ook eentje maken. En nu ben ik allemaal mensen aan het stalken om ook een lijst te maken.
Overigens heb ik ook veel lijstjes bekeken ter inspiratie en je ziet heel veel dezelfde dingen terug komen. Zo is registreren als donor of bloed gaan geven ook erg populair.
Idd, ik heb een stuk of 3 lijsten bekeken die hier in de OP stonden en daar staan ook wel veel dezelfde dingen op. Ik vind dat geen preobleem, voor de 1 is bijvoorbeeld 50 boeken lezen een makkie, voor de ander is dat wel een echt doel omdat diegene bijvoorbeeld nooit de tijd neemt om te lezen. Ik vind dat gezeur over clichélijsten dus een beetje onzin, voor de 1 kan een doel veel moeilijker zijn dan voor een ander. En wat gifkwal ook al zegt, veel mensen streven wel dezelfde doelen na in het leven of vinden dezelfde dingen leuk. En 101 originele doelen bedenken is gewoon lastig, ik geloof niet dat er 1 iemand is die 101 dingen heeft die niemand anders heeft. Dus laat iedereen gewoon lekker zelf zijn lijst bedenken en volgen.
pi_76717275
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ik vind dat jij niet het recht hebt dat te zeggen trouwens, voor jou kan een doel heel vanzelfsprekend zijn terwijl dit voor een ander een hele stap is. Daarom hebben we ieder een eigen lijst.
Ik vind dat ik dat recht wel heb. Je hebt een aantal delen bijvoorbeeld; eten, reizen, lifestyle etc. En dan heb je meestal (is bij de lijsten die ik tot nu toe heb gezien zo) een persoonlijk deel met een stuk of 20 doelen. En als je daar dan dezelfde van iemand anders overneemt. Ja....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76717337
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik vind dat ik dat recht wel heb. Je hebt een aantal delen bijvoorbeeld; eten, reizen, lifestyle etc. En dan heb je meestal (is bij de lijsten die ik tot nu toe heb gezien zo) een persoonlijk deel met een stuk of 20 doelen. En als je daar dan dezelfde van iemand anders overneemt. Ja....
Ik heb niet zomaar klakkeloos alles van iemand anders overgenomen. Ik heb wel inspratie uit andere lijsten gehaald, maar ook een heleboel zelf bedacht hoor.

En nou hou ik op met deze discussie, ik ga gewoon mijn eigen lijst doen en verder niet meer zeuren over of het cliché is of niet. Vind ik een beetje zonde van mn tijd.
pi_76717499
En toch is zo'n lijst dan niet cliche. Voor sommigen is bloed geven heel cliche, terwijl het voor mij als iemand die doodsbang is voor naalden weer een hele overwinning was. Hetzelfde geldt voor donorschap.
pi_76717824
En uiteindelijk zijn dingen niet voor niets cliche geworden.
Ik denk dat het dayzero project heel goed is om je weer even stil te laten staan bij de kleine dingen die het leven leuk maken. Je gaat weer eens bewust bezig met dingen die zo vanzelfsprekend lijken of zijn. Dat is alleen maar goed.
pi_76718093
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Liejannuh het volgende:
En uiteindelijk zijn dingen niet voor niets cliche geworden.
Ik denk dat het dayzero project heel goed is om je weer even stil te laten staan bij de kleine dingen die het leven leuk maken. Je gaat weer eens bewust bezig met dingen die zo vanzelfsprekend lijken of zijn. Dat is alleen maar goed.
Precies Daar doe ik het ook vooral om, om bewust dingen te doen en meer te genieten van het leven
pi_76718236
Ik doe het om al die dingen te doen waarvan ik anders altijd dacht "Oh ja, leuk/handig/nuttig om te doen, doe ik ooit nog wel eens". Dat ooit was natuurlijk nooit. Nu is ooit binnen 2.75 jaar
pi_76718701
Ik vind het stom om op andermans lijsten te zeiken. Ik doe het voor mezelf hoor, maakt niet uit wat anderen denken.
Heb ook wel doelen die ik bij voorbaat niet ga halen (100 boeken is wel erg veel, ben ook nooit van de dunne boeken/weglezers dus ja). Maar ach, leuk om te kijken hoe ver je komt.

Bloed geven was bij mij eigenlijk wel vanzelfsprekend, al had ik het nooit gedaan, ik was al goedgekeurd, moest alleen nog langs. Ik kon er ook op zetten; 5 keer bloed geven, maar straks heb je een enge ziekte en dan kan het dus niet meer
pi_76719007
Whoes. Ik heb een start gemaakt door een blog te starten.
Nu nog de lijst ;o maar die wil ik eigenlijk over een paar dagen in elkaar knutselen. ;o
pi_76719134
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef Crientj het volgende:
Nu nog de lijst ;o maar die wil ik eigenlijk over een paar dagen in elkaar knutselen. ;o
Ga je de blog met ons delen?
pi_76721124
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef Crientj het volgende:
Veel succes! Ga je hem ook met ons delen?
pi_76721478
Ja, ik wil hem wel delen. Maar dan wel als de lijst erop staat enzovoort.
Dan is het een echte start
pi_76722000
Wat een leuk idee! Ik had er nog nooit van gehoord maar ik ga er vanavond toch eens beter naar kijken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76940935
Heb helaas nog geen 101 doelen bereikt, blijf een beetje steken op 85..
Toch nog even goed nadenken. Heb er al wel een aantal die ik kan voltooien, maar ik wil eigenlijk pas starten als ik dr echt 101 heb.

Hadden jullie dit ook? Of was het meer een avondje denken en tikken en klaar?
pi_76941305
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Crientj het volgende:
Toch nog even goed nadenken. Heb er al wel een aantal die ik kan voltooien, maar ik wil eigenlijk pas starten als ik dr echt 101 heb.

Zit na twee maanden op 90, puur omdat ik weiger nutteloze doelen te verzinnen om 'maar aan die 101 te komen'.
  zondag 17 januari 2010 @ 21:55:26 #169
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_76941894
dit is ook wel iets voor mij. tvp dus
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_76965521
En ondertussen maar begonnen.

http://projectmiauww.blogspot.com/
pi_77006153
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Crientj het volgende:

Ik zit ook pas op de helft dus ik twijfelde even of ik al zou beginnen, maar ik heb nog niet echt inspiratie voor nog 50 doelen dus die komen nog wel.
pi_77006289
Ik ga toch maar gewoon elke keer als ik iets doe updaten en niet pas als ik een doel behaald heb. Ga bijvoorbeeld 20 nieuwe recepten uitproberen, maar update wel gewoon vast na elk nieuw recept bijvoorbeeld. Alleen met dingen als 4 weken elke week mn lichaam scrubben update ik natuurlijk wel pas als het gelukt is.
  zondag 24 januari 2010 @ 10:34:15 #173
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_77202539
Tof idee. Aangestoken door Liejannuh heb ik ook een lijst gemaakt Het duurde een paar dagen voor ik er 101 verzonnen had, maar nu de lijst klaar is weet ik ineens nog tig dingen die erop hadden gemogen. Naja, das dan maar voor de volgende lijst.

http://dayzeroproject.com/?u=Jojo101
pi_77207840
Wil het ook gaan doen, kom alleen maar uit 23 doelen...

http://dayzeroproject.com/user/Letates

[ Bericht 51% gewijzigd door vault_tec op 24-01-2010 14:08:48 ]
pi_77208395
Ik kom nog steeds niet op 100 doelen, want ik wil geen dingen erbij zetten die ik sowieso wel gedaan zou hebben in die tijd. Ach ja, dan maar aanvullen met leuke dingetjes die niet echt veel moeite kosten maar die ik best wat vaker mag doen.
pi_77210149
quote:
Op zondag 24 januari 2010 10:34 schreef Jojogirl het volgende:
Het duurde een paar dagen voor ik er 101 verzonnen had, maar nu de lijst klaar is weet ik ineens nog tig dingen die erop hadden gemogen. Naja, das dan maar voor de volgende lijst.
Herkenbaar. Eerst dagenlang dingen verzinnen, dan kom je in een flow en heb je ineens te weinig aan de 101 punten.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_77210397
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:47 schreef vault_tec het volgende:
Wil het ook gaan doen, kom alleen maar uit 23 doelen...

http://dayzeroproject.com/user/Letates
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kom nog steeds niet op 100 doelen, want ik wil geen dingen erbij zetten die ik sowieso wel gedaan zou hebben in die tijd. Ach ja, dan maar aanvullen met leuke dingetjes die niet echt veel moeite kosten maar die ik best wat vaker mag doen.
Ik vind dat geforceerde 'n-aantal' doelen maar bedroevend
pi_77210409
http://letates.blogspot.com/

Als mensen nog ideeën hebben wil ik het graag horen.
  zondag 24 januari 2010 @ 14:53:43 #179
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_77210555
quote:
Op zondag 24 januari 2010 14:49 schreef vault_tec het volgende:
http://letates.blogspot.com/

Als mensen nog ideeën hebben wil ik het graag horen.
12. Overcome my fear of spiders

Goed doel! Ben benieuwd.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_77211400
Heb ook een angst voor naalden... zit daar meer mee dan met een spin eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')