Ik vind dat jij niet het recht hebt dat te zeggen trouwens, voor jou kan een doel heel vanzelfsprekend zijn terwijl dit voor een ander een hele stap is. Daarom hebben we ieder een eigen lijst.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, ze is nogal wisselvallig, opeens is het weer weggehaald. Ik vind het ook een cliché lijst trouwens.
Idd, ik heb een stuk of 3 lijsten bekeken die hier in de OP stonden en daar staan ook wel veel dezelfde dingen op. Ik vind dat geen preobleem, voor de 1 is bijvoorbeeld 50 boeken lezen een makkie, voor de ander is dat wel een echt doel omdat diegene bijvoorbeeld nooit de tijd neemt om te lezen. Ik vind dat gezeur over clichélijsten dus een beetje onzin, voor de 1 kan een doel veel moeilijker zijn dan voor een ander. En wat gifkwal ook al zegt, veel mensen streven wel dezelfde doelen na in het leven of vinden dezelfde dingen leuk. En 101 originele doelen bedenken is gewoon lastig, ik geloof niet dat er 1 iemand is die 101 dingen heeft die niemand anders heeft. Dus laat iedereen gewoon lekker zelf zijn lijst bedenken en volgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga er ook eentje maken. En nu ben ik allemaal mensen aan het stalken om ook een lijst te maken.![]()
Overigens heb ik ook veel lijstjes bekeken ter inspiratie en je ziet heel veel dezelfde dingen terug komen. Zo is registreren als donor of bloed gaan geven ook erg populair.
Ik vind dat ik dat recht wel heb. Je hebt een aantal delen bijvoorbeeld; eten, reizen, lifestyle etc. En dan heb je meestal (is bij de lijsten die ik tot nu toe heb gezien zo) een persoonlijk deel met een stuk of 20 doelen. En als je daar dan dezelfde van iemand anders overneemt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik vind dat jij niet het recht hebt dat te zeggen trouwens, voor jou kan een doel heel vanzelfsprekend zijn terwijl dit voor een ander een hele stap is. Daarom hebben we ieder een eigen lijst.
Ik heb niet zomaar klakkeloos alles van iemand anders overgenomen. Ik heb wel inspratie uit andere lijsten gehaald, maar ook een heleboel zelf bedacht hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat ik dat recht wel heb. Je hebt een aantal delen bijvoorbeeld; eten, reizen, lifestyle etc. En dan heb je meestal (is bij de lijsten die ik tot nu toe heb gezien zo) een persoonlijk deel met een stuk of 20 doelen. En als je daar dan dezelfde van iemand anders overneemt.Ja....
Preciesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Liejannuh het volgende:
En uiteindelijk zijn dingen niet voor niets cliche geworden.
Ik denk dat het dayzero project heel goed is om je weer even stil te laten staan bij de kleine dingen die het leven leuk maken. Je gaat weer eens bewust bezig met dingen die zo vanzelfsprekend lijken of zijn. Dat is alleen maar goed.
Ga je de blog met ons delen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef Crientj het volgende:
Whoes. Ik heb een start gemaakt door een blog te starten.
Nu nog de lijst ;o maar die wil ik eigenlijk over een paar dagen in elkaar knutselen. ;o
Veel succes! Ga je hem ook met ons delen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef Crientj het volgende:
Whoes. Ik heb een start gemaakt door een blog te starten.
Nu nog de lijst ;o maar die wil ik eigenlijk over een paar dagen in elkaar knutselen. ;o
Zit na twee maanden op 90, puur omdat ik weiger nutteloze doelen te verzinnen om 'maar aan die 101 te komen'.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Crientj het volgende:
Heb helaas nog geen 101 doelen bereikt, blijf een beetje steken op 85..
Toch nog even goed nadenken. Heb er al wel een aantal die ik kan voltooien, maar ik wil eigenlijk pas starten als ik dr echt 101 heb.
Hadden jullie dit ook? Of was het meer een avondje denken en tikken en klaar?
Ik zit ook pas op de helft dus ik twijfelde even of ik al zou beginnen, maar ik heb nog niet echt inspiratie voor nog 50 doelen dus die komen nog wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Crientj het volgende:
Heb helaas nog geen 101 doelen bereikt, blijf een beetje steken op 85..
Toch nog even goed nadenken. Heb er al wel een aantal die ik kan voltooien, maar ik wil eigenlijk pas starten als ik dr echt 101 heb.
Hadden jullie dit ook? Of was het meer een avondje denken en tikken en klaar?
Herkenbaar. Eerst dagenlang dingen verzinnen, dan kom je in een flow en heb je ineens te weinig aan de 101 punten.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:34 schreef Jojogirl het volgende:
Het duurde een paar dagen voor ik er 101 verzonnen had, maar nu de lijst klaar is weet ik ineens nog tig dingen die erop hadden gemogen. Naja, das dan maar voor de volgende lijst.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:47 schreef vault_tec het volgende:
Wil het ook gaan doen, kom alleen maar uit 23 doelen...
http://dayzeroproject.com/user/Letates
Ik vind dat geforceerde 'n-aantal' doelen maar bedroevendquote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kom nog steeds niet op 100 doelen, want ik wil geen dingen erbij zetten die ik sowieso wel gedaan zou hebben in die tijd. Ach ja, dan maar aanvullen met leuke dingetjes die niet echt veel moeite kosten maar die ik best wat vaker mag doen.
12. Overcome my fear of spidersquote:Op zondag 24 januari 2010 14:49 schreef vault_tec het volgende:
http://letates.blogspot.com/
Als mensen nog ideeën hebben wil ik het graag horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |