101 doelen bedenken die je in 1001 dagen moet uitvoeren, en je doelen moeten wel realistisch zijn. Het kunnen wel grote dingen zijn zoals 'naar antarctica gaan' maar ook gewoon kleine dingetjes die je bijvoorbeeld altijd wel eens heb willen doen, maar eigenlijk nooit de tijd voor neemt zoals kooklessen oid nemen. Maar dat hangt natuurlijk allemaal van jezelf af, of je die doelen gaat halen of niet.quote:
RANDOM ACT OF KINDNESSquote:
LEF topicquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
RANDOM ACT OF KINDNESS
dus gewoon iets goeds doen spontaan
bijv vorige keer heb ik een meneer zonder benzine heen en weer gebracht naar het tank station omdat het regende en het ver weg was.. Normaal; doe ik zo iets niet maar dacht.. Ach... waarom ook niet
Wat houdt je ( tot nu toe nog) tegen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Tvp, loop al een hele tijd met het idee te beginnen.
Wat zou je zelf doen dan?quote:
Join us en doe ook mee!quote:
Mwah, als je bedenkt hoeveel tijd je ervoor hebt... het zijn 2 jaar, 8 maanden en nog een paar dagen, is denk ik wel genoeg hoor, en het hangt er natuurlijk vanaf wat je zelf op je lijstje zet en of je van te voren weet of dat haalbaar is voor jou.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:52 schreef bluejean het volgende:
Oh, dit lijkt mij eigenlijk wel een leuk idee. Alleen die 101 doelen lijken me zo in eerste instantie wat veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |