Ja! Ze huppelt en springt en springt op d'r achterpoten, ze is doldwaas komisch!quote:
Iets met kijken naar iets leuksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Maak me gekquote:
En ze slaapt heel lief tegen je aan als je bij Marijke logeertquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Ze huppelt en springt en springt op d'r achterpoten, ze is doldwaas komisch!![]()
![]()
Ik zit al ijs te etenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Denk je nu heus dat jouw poesje beter is dan B&J? Eerst graag het ijs, dan je poesje. Prioriteiten stellen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja je bent ook een schat
Ja maar ik ga nog steeds niet dansen
Okee dan moet ik me eerst door heel veel foto's worstelen dus het kent effe durenquote:
Jawel, want gitaren zijn maar stomme dingen, en basgitaren zijn geil.quote:
Ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef ajf het volgende:
Zal ik mijn poesjes dan ook maar eens posten?
Okee dat vind ik fideel van jequote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef Stoeprand het volgende:
Ik wilde een liedje spelen voor Marijke, maar dat kon niet
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met kijken naar iets leuks
Goeie film gzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
suikertaartje O+!
Bij PownijN moet je zijn!
Hoi.quote:
Aw, dat betekent heul veel voor mequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Stoepie is het allerliefste internetvriendje wat ik ooit gehad heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Ja! Dat was echt liefquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ze slaapt heel lief tegen je aan als je bij Marijke logeert![]()
![]()
Niet. Met een gitaar kan je veel meerquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel, want gitaren zijn maar stomme dingen, en basgitaren zijn geil.
[..]
Ja.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Ze huppelt en springt en springt op d'r achterpoten, ze is doldwaas komisch!![]()
![]()
Uit een gitaar komt klotegeluid, uit een bas mooi geluid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:03 schreef PownijN het volgende:
[..]
Niet. Met een gitaar kan je veel meer
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Aw, dat betekent heul veel voor me
Alleen negers houden van bas-gitarenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uit een gitaar komt klotegeluid, uit een bas mooi geluid.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:03 schreef ajf het volgende:
[..]Nee? Vertel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
wat voor filmpje heb je gekeken dan?quote:
Er bestaat niet zo iets als te makkelijk, of te flauw.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik wilde die grap die Tim maakte ook maken maar ik vond het te makkelijk.
Uit een bas komt zeker mooi geluid ja, maar uit een gitaar ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uit een gitaar komt klotegeluid, uit een bas mooi geluid.
Nee, negers horen te kunnen bassen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Alleen negers houden van bas-gitaren
Iets iemand die alleen maar lacht, was heel aanstekelijk!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat voor filmpje heb je gekeken dan?
Wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Er bestaat niet zo iets als te makkelijk, of te flauw.
Ik vind van niet. Er zijn zoveel mooiere instrumenten qua geluid dan gitaar. Gitaar is overrated.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef PownijN het volgende:
[..]
Uit een bas komt zeker mooi geluid ja, maar uit een gitaar ook
Nee joh, dan wordt 'ie toch nat!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:07 schreef PownijN het volgende:
[..]
Je petoetoetoeter op je waterscooter?
Nuut!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Er zijn zoveel mooiere instrumenten qua geluid dan gitaar. Gitaar is overrated.
Drumstelquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Er zijn zoveel mooiere instrumenten qua geluid dan gitaar. Gitaar is overrated.
hih, ik heb gisteren voor ;t eerst met mijn liefje gedoucht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:08 schreef justmattie het volgende:
Zo lekker gedouched enzulks met mn meid
Wauwquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:08 schreef justmattie het volgende:
Zo lekker gedouched enzulks met mn meid
Dat werd je gisteren toch ook?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, dan wordt 'ie toch nat!
Dat is precies wat ik bedoel.quote:
De helft ervan.quote:
Neuksex onder de douche is lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hih, ik heb gisteren voor ;t eerst met mijn liefje gedoucht.
Je hebt hem echt nog niet uitgekeken hoor mop!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |