abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73886230
Goed, beste Iphone liefhebbers. Ik sta voor een dilemma. In febr. loopt mijn huidige abo. af (hi50,-). Ik had de nokia 5310music express maar die is iets te schoon geworden in de wasmachine, daarom heb ik nu tijdelijk de lelijkste, grootste en meest ouderwetse telefoon die ik ken. Bij HI mag je 4mnd. voordat je abo afloopt alweer verlengen én een nieuwe foon uitzoeken. Dit zou voor mij bijv. straks de nokia N900 zijn. Lijkt me een perfect toestel. Een andere optie is wachten tot februari met de lelijke telefoon die ik nu heb en dan overstappen van HI naar T-mobile en een Iphone nemen. Wat raden jullie aan? Is de Iphone het wachten waard? Ik heb verder geen apple pc/macbook of wat dan ook maar ben stiekem al jaren fan van apple.
Waarom zou ik volgens jullie 4mnd. moeten wachten op de Iphone ipv volgende week al de N900 in huis kunnen hebben? Of zeggen jullie juist, ach Iphone...leuk ding, maar die Nokia N900 is nog veel beter!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:54:02 #98
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73886273
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:52 schreef Cwaas het volgende:
Goed, beste Iphone liefhebbers. Ik sta voor een dilemma. In febr. loopt mijn huidige abo. af (hi50,-). Ik had de nokia 5310music express maar die is iets te schoon geworden in de wasmachine, daarom heb ik nu tijdelijk de lelijkste, grootste en meest ouderwetse telefoon die ik ken. Bij HI mag je 4mnd. voordat je abo afloopt alweer verlengen én een nieuwe foon uitzoeken. Dit zou voor mij bijv. straks de nokia N900 zijn. Lijkt me een perfect toestel. Een andere optie is wachten tot februari met de lelijke telefoon die ik nu heb en dan overstappen van HI naar T-mobile en een Iphone nemen. Wat raden jullie aan? Is de Iphone het wachten waard? Ik heb verder geen apple pc/macbook of wat dan ook maar ben stiekem al jaren fan van apple.
Waarom zou ik volgens jullie 4mnd. moeten wachten op de Iphone ipv volgende week al de N900 in huis kunnen hebben? Of zeggen jullie juist, ach Iphone...leuk ding, maar die Nokia N900 is nog veel beter!
Je kiest niet de meest objectieve doelgroep uit
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_73887403
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:11 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus ...

TS = fanboi

@Cwaas: Nokia N900, hands down. Can't go wrong with Maemo
pi_73889746
quote:
verhaal
iPhone
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:37:49 #101
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_73892205
quote:
1 woord: Appstore.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:00:00 #102
271380 Cwaas
met een C
pi_73893172
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:37 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

1 woord: Appstore.
al geweest. nokia store ook al geweest. Hi winkel ook al geweest. Rara wat raden ze aan...?
Appstore de Iphone, Nokia de Nokia en HI de nokia omdat ze geen iphone kunnen leveren....
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:07:25 #103
230788 n8n
Pragmatisch
pi_73893554
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef Cwaas het volgende:

[..]

al geweest. nokia store ook al geweest. Hi winkel ook al geweest. Rara wat raden ze aan...?
Appstore de Iphone, Nokia de Nokia en HI de nokia omdat ze geen iphone kunnen leveren....
De appstore is een onderdeel van iTunes en stelt je in staat op 1 centrale plek naar alle beschikbare apps te zoeken, gebruikservaringen te lezen en apps te downloaden. Dit kam tegen betaling, maar de meeste niet-gratis apps zijn tussen de ¤079 en 399
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:12:45 #104
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_73893827
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:00 schreef Cwaas het volgende:

[..]

Doe nou maar gewoon iPhone. Je zult er geen spijt van krijgen. Volgend jaar heeft toch iedereen, wanneer ze er echt nietmeer omheen kunnen er een.
pi_73893951
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:12 schreef Ad_rem het volgende:
Doe nou maar gewoon iPhone. Je zult er geen spijt van krijgen. Volgend jaar heeft toch iedereen, wanneer ze er echt nietmeer omheen kunnen er een.
Dit kan ik als long-time Nokia fan en overstapper naar iPhone alleen maar beamen
Oh, you can't help that, we're all mad here.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:16:49 #106
208890 June.
Seriously?
pi_73893999
quote:
Maar goed, als je zo met je spullen omgaat kun je beter helemaal geen dure smartphone aanschaffen, maar beter een telefoon van 40 euro met een simonly abonnementje .
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:34:45 #107
271380 Cwaas
met een C
pi_73894808
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:16 schreef June. het volgende:

[..]

Maar goed, als je zo met je spullen omgaat kun je beter helemaal geen dure smartphone aanschaffen, maar beter een telefoon van 40 euro met een simonly abonnementje .
haha ja dat is serieus een 3e optie die ik heb overwogen! Maar daar ben ik toch net iets te materialistisch voor

Rest, thnx voor tips. Ik ga er nog even over nadenken en dan maar een keuze maken. Voorkeur gaat uit naar de Iphone, vraag blijft of ik sterk genoeg ben om nog 4 mnd. de nokia te weerstaan.
pi_73896451
Mijn batterij is wel knettersnel leeg trouwens...
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:52:28 #109
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_73898308
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:11 schreef Rem-koe het volgende:
Mijn batterij is wel knettersnel leeg trouwens...
3g uitzetten met sbsettings wanneer je dat niet gebruikt.
pi_73898347
Hebben jullie ook problemen met bluetooth? Ik kan namelijk geen mp3's vanaf mn oude nokia (heb ik ook geen datakabeltje van) naar mn iphone sturen.. Connecten met beide telefoons kan wel, maar iets versturen geeft constant een foutmelding dat we niet (meer) verbonden zijn...
pi_73900315
Als je iPhone niet jailbreakt is dan kan het niet. Een restrictie van apple om illegaal uitwisseling van bestanden te voorkomen helaas.
pi_73900819
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:46 schreef magnifor het volgende:
Als je iPhone niet jailbreakt is dan kan het niet. Een restrictie van apple om illegaal uitwisseling van bestanden te voorkomen helaas.
Mijn iphone is gejailbreakt... Moet ik nog een app installeren dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')