Je kunt zoiets ook proberen met een gratis applicatie, want als je die opnieuw moet betalen is dat natuurlijk niet zo ergquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het goed is zijn je aankopen gekoppeld aan je iTunes account. Het kromme is alleen die melding die je krijgt.. dat weerhoudt je ervan om op "kopen" te klikken. Echter, als je daarop klikt dan krijg je de melding dat je hem al had gekocht en dan gaat er niks van je tegoed af.Probeer het eens met de goedkoopste betaalde app als je het niet helemaal vertrouwd. Toen ik mijn iPhone herstelt had vond ik het doodeng.. zou wel flink balen zijn als ik weer ¤ 10,- voor een bepaalde app moest betalen
Trouwens, wel kut dat je 3Gs is gestolen
Niet dat ik een iPhone heb, maar het lijkt me dat je ook op een iPhone gratis apps niet hoeft te betalen en dan zal het trucje niet werkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:26 schreef June. het volgende:
[..]
Je kunt zoiets ook proberen met een gratis applicatie, want als je die opnieuw moet betalen is dat natuurlijk niet zo erg.
Nee, maar ook gratis apps moet je via je Itunes account downloaden. Dus wellicht geeft hij dan ook de mededeling dat je hem al hebt 'gekocht'. Ik krijg namelijk wel een factuur van 0 euro als ik een gratis app heb gedownload.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Niet dat ik een iPhone heb, maar het lijkt me dat je ook op een iPhone gratis apps niet hoeft te betalen en dan zal het trucje niet werken
Hoe moet ik ze dan maken volgens jou?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:12 schreef timbob het volgende:
[..]
redelijk
de icoontjes zijn wel tof enzo. alleen het ipod scherm is erg lelijk. die play knoppen zien er niet uitdat grijs is veel te goedkoop
Succes ermee. Die van mij zijn al vier keer defect geraakt. V-moda blijft mij nieuwe toesturen. Terwijl ik mijn geld terugvraag maar daar reageren ze niet op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:46 schreef Semmm het volgende:
Trouwens op ebay heerlijke v-moda oortjes met microfoon gekocht voor 30 euro ipv 80 in de winkel
Linkje:
http://stores.shop.ebay.c(...)34Q2ec0Q2em14?_pgn=4
Ik ben erg tevreden over de geluidskwaliteit van de Vibe duo's. Er is één groot minpunt: de aansluiting tussen kabel en aansluiting op de iPhone. Zo fragiel. Heb 't maar met zwarte tape geprobeerd iets steviger te maken, maar mooi is anders.....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:35 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Succes ermee. Die van mij zijn al vier keer defect geraakt. V-moda blijft mij nieuwe toesturen. Terwijl ik mijn geld terugvraag maar daar reageren ze niet op.
Apple (waar ik ze gekocht heb) biedt 0,0 hulp en stuurt mij zelfs naar T-mobile :S.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Slurf het volgende:
Ik dacht me te herinneren dat de iPhone automatisch overschakelt van zomer- naar wintertijd toch?
Ik ben er eigenlijk wel voor 90% zeker van, maar zodra het weer zover is begin ik toch elke keer weer te twijfelen... Nu is het van zomer naar wintertijd iets minder erg dan andersom, ik ben liever ergens een uur te vroeg dan een uur te laat.quote:
Doet ie automatisch idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Slurf het volgende:
Ik dacht me te herinneren dat de iPhone automatisch overschakelt van zomer- naar wintertijd toch?
Spanning en sensatie, nog maar één nachtje slapen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:49 schreef Slurf het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor 90% zeker van, maar zodra het weer zover is begin ik toch elke keer weer te twijfelen... Nu is het van zomer naar wintertijd iets minder erg dan andersom, ik ben liever ergens een uur te vroeg dan een uur te laat.
De almachtige iPhone did itquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Spanning en sensatie, nog maar één nachtje slapen!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:05 schreef MaxC het volgende:
Tering, mijn Iphone(niet verzekerd) vannacht verloren
quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
De almachtige iPhone did it![]()
All hail iPhone![]()
Auwtz dat doet pijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 03:05 schreef MaxC het volgende:
Nu is 'ie definitief perfect.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
All hail iPhone![]()
Verliezen valt vaak niet onder je verzekering.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:05 schreef MaxC het volgende:
Zo bijzonder is dat toch niet? Mijn Nokia deed het ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
All hail iPhone![]()
[..]
! Kut voor je zeg..
die witte lijnen zijn mij te dik, ik had ze of heel dun gedaan, of helemaal afwezig gelaten. Ook de grijstint past niet bij de rest van het scherm, aangezien de bovenkant nog in de oude donkere stijl is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:46 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoe moet ik ze dan maken volgens jou?
Dutchguy is een ongelovige.. op de brandstapel ermee!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Mijn Nokia deed het ook.
Hij was ook niet verzekerd, dus wat maakt het uit?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Verliezen valt vaak niet onder je verzekering.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 03:05 schreef MaxC het volgende:
Dat het 'niet verzekerd' tussen haakjes staat doet suggereren dat het minder een probleem was als het toestel wel verzekerd was. Dus die hele toevoeging is vrij nutteloos omdat vermissing door de standaard verzekeringen niet gedekt wordt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij was ook niet verzekerd, dus wat maakt het uit?
Oh, op die manierquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat het 'niet verzekerd' tussen haakjes staat doet suggereren dat het minder een probleem was als het toestel wel verzekerd was. Dus die hele toevoeging is vrij nutteloos omdat vermissing door de standaard verzekeringen niet gedekt wordt.
Maar ik ben dan ook een mierenneuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |