abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73976878
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Ericjuh het volgende:

niet echt iphone, maar wou ze hier wel ff posten
Dan vind ik deze leuker:

Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_73976905
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:00 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Dan vind ik deze leuker:

Die is helaas al meerdere keren gepost.
pi_73977109
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Nee, dat heet unlocken en dat is er nog niet voor de 3Gs volgens mij.

Nog 3 maanden voordat me t-mobile abbo ingaat.

Kan...niet....wachten...zo...lang
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_73977210
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:08 schreef Agiath het volgende:

[..]

Nog 3 maanden voordat me t-mobile abbo ingaat.

Kan...niet....wachten...zo...lang
Misschien dat vóór die tijd wel een unlock uitkomt.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:54:35 #255
141482 Q.
JurassiQ
pi_73980593
Grmblz. Ruzie met Click&Buy en nu kan ik geen eens meer gratis apps downloaden.
For great justice!
pi_73981016
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:54 schreef Q. het volgende:
Grmblz. Ruzie met Click&Buy en nu kan ik geen eens meer gratis apps downloaden.
Owhh dat is totaal geen probleem. Je kunt er heel simpel omheen komen door het volgende te doen:

- doe je jas aan
- pak je fiets
- fiets naar dicht bijzijnde bank waar jij rekening hebt
- parkeer fiets
- loop naar binnen
- vraag aan de vriendelijke vrouw achter de balie of je een creditcard wil
- fiets naar huis
- wacht geduldig op je creditcard
- voer in dat je vanaf nu creditcard gebruikt ipv zo'n waardeloos click&buy account.

Ik hoor zo ontzettend veel verhalen over dat click&buy.. dat ik blij ben dat ik altijd creditcard heb gebruikt. Nooit problemen mee gehad.
Dit keer zonder signature
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:28:10 #257
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_73981736
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Owhh dat is totaal geen probleem. Je kunt er heel simpel omheen komen door het volgende te doen:

- doe je jas aan
- pak je fiets
- parkeer fiets
- loop naar binnen
- fiets naar huis
- voer in dat je vanaf nu creditcard gebruikt ipv zo'n waardeloos click&buy account.

Ik hoor zo ontzettend veel verhalen over dat click&buy.. dat ik blij ben dat ik altijd creditcard heb gebruikt. Nooit problemen mee gehad.
Of je fietst naar de mediamarkt en haalt zo'n iTunes kaartje.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:13:43 #258
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73983420
quote:

[..]

- doe je jas aan
- pak je fiets
- parkeer fiets
- loop naar binnen
- fiets naar huis

*steekt hand op*

Wat als het regent?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_73985275
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Ericjuh het volgende:

niet echt iphone, maar wou ze hier wel ff posten
Die ads worden nu echt uitgemolken, beetje jammer
pi_73990540
Die van broken promises vind ik wel sterk hoor
pi_73991196
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:20 schreef Nooduitgang het volgende:
Die van broken promises vind ik wel sterk hoor
Wat Apple in feite zegt is dat Microsoft hun OS bij elke versie verbetert. Doet Apple niet exact hetzelfde?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:52:19 #262
141482 Q.
JurassiQ
pi_73991499
quote:

[..]

- doe je jas aan
- pak je fiets
- parkeer fiets
- loop naar binnen
- fiets naar huis
Ik mag geen creditcard meer van de bank nadat bleek dat ik er niet mee om kon gaan. Maar ik zat aan mijn zelf ingestelde maandlimiet, voor de rest werkt het dus prima eigenlijk. Alleen de melding was niet echt duidelijk.
For great justice!
pi_73993904
Mijn iPhone 3GS is een paar maanden geleden gejat. Natuurlijk nooit meer teruggezien, dus inmiddels een 3G via marktplaats aangeschaft. Aan iTunes gekoppeld en mijn laatste back-up teruggezet. Helaas stonden hier nog niet al mijn betaalde apps tussen.
Nu staat me iets bij dat het niet noodzakelijk is deze nogmaals aan te schaffen. Maar als ik deze apps in de appstore aanklik, wordt me wel om een betaling gevraagd... Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:47:59 #264
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73996587
Ik heb sinds het installeren van de nieuwste iPhone-update (3G) last van de e-mail. Hij crasht soms, lijkt het wel. Hij opent niet goed door, ik zie alleen de rand maar de inhoud verschijnt niet. Of soms is een mail zo vergroot dat de menubalk weg is en ik dus niets anders meer kan in de mail.

Herkent iemand dit?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:54:06 #265
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73996827
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
Mijn iPhone 3GS is een paar maanden geleden gejat. Natuurlijk nooit meer teruggezien, dus inmiddels een 3G via marktplaats aangeschaft. Aan iTunes gekoppeld en mijn laatste back-up teruggezet. Helaas stonden hier nog niet al mijn betaalde apps tussen.
Nu staat me iets bij dat het niet noodzakelijk is deze nogmaals aan te schaffen. Maar als ik deze apps in de appstore aanklik, wordt me wel om een betaling gevraagd... Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Als het goed is zijn je aankopen gekoppeld aan je iTunes account. Het kromme is alleen die melding die je krijgt.. dat weerhoudt je ervan om op "kopen" te klikken. Echter, als je daarop klikt dan krijg je de melding dat je hem al had gekocht en dan gaat er niks van je tegoed af. Probeer het eens met de goedkoopste betaalde app als je het niet helemaal vertrouwd. Toen ik mijn iPhone herstelt had vond ik het doodeng.. zou wel flink balen zijn als ik weer ¤ 10,- voor een bepaalde app moest betalen

Trouwens, wel kut dat je 3Gs is gestolen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_73997579
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:41 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Wat Apple in feite zegt is dat Microsoft hun OS bij elke versie verbetert. Doet Apple niet exact hetzelfde?
Nee ze zeggen dat Microsoft keer op keer beterschap belooft terwijl het keer op keer weer mis is
"broken promises"
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:53:28 #267
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74003756
quote:

[..]

De creditcard is een kredietvorm, waaraan kosten zijn verbonden

-Kosten bij het pinnen. Je kunt beter maar niet contant geld opnemen met je creditcard. Als je een bankpas hebt kun je die beter gebruiken voor het pinnen.
-Jaarlijkse bijdrage. Afhankelijk van je kaart ben je tussen de 15 en 100 euro kwijt aan bijdrage
-Sommige Webshops berekenen de kosten door. Omdat webshop ongeveer 3% kosten betalen over de transactie proberen ze dit door te belasten aan de koper met een creditcard
-Fraudegevoelig. Je moet altijd voorzichtig zijn met je gegevens, vaak wordt dit wel gedekt door de maatschappij.
-Hoge rente. Rood staan kun je beter niet doen met een creditcard. Percentage van meer dan 16% is geen uitzondering.

Persoonlijk nooit geen enkel probleem gehad met C&B.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ad_rem op 24-10-2009 00:02:24 ]
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_74003800
Punt 2 kan ook gratis zijn, afhankelijk van het pakket bij je bank. Ik heb een gratis MasterCard bij ABN AMRO.
pi_74005667
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als het goed is zijn je aankopen gekoppeld aan je iTunes account. Het kromme is alleen die melding die je krijgt.. dat weerhoudt je ervan om op "kopen" te klikken. Echter, als je daarop klikt dan krijg je de melding dat je hem al had gekocht en dan gaat er niks van je tegoed af. Probeer het eens met de goedkoopste betaalde app als je het niet helemaal vertrouwd. Toen ik mijn iPhone herstelt had vond ik het doodeng.. zou wel flink balen zijn als ik weer ¤ 10,- voor een bepaalde app moest betalen

Trouwens, wel kut dat je 3Gs is gestolen
Dank je wel! Je had gelijk... . Het ging om nogal dure applicaties ( Netter Anatomie Atlas ¤63,-), dus ik durfde de gok echt niet te nemen... .

En wat dat stelen betreft... ja.. heel kut. Was er wel echt even een paar dagen ziek van...
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_74016127
Ik ben bezig met een thema, wat vinden jullie ervan?

76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74016227
Trouwens op ebay heerlijke v-moda oortjes met microfoon gekocht voor 30 euro ipv 80 in de winkel

Linkje:
http://stores.shop.ebay.c(...)34Q2ec0Q2em14?_pgn=4
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:01:16 #272
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74016619
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:42 schreef Semmm het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aardig, niet meer en niet minder. Ik gebruik die thema's sowieso niet meer omdat ze 1) zelden iets toevoegen aan het origineel, 2) je telefoon vertragen en 3) 80% van je icoontjes hetzelfde blijft omdat alleen de standaard apps worden ondersteund.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:02:07 #273
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74016648
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:46 schreef Semmm het volgende:
Trouwens op ebay heerlijke v-moda oortjes met microfoon gekocht voor 30 euro ipv 80 in de winkel

Linkje:
http://stores.shop.ebay.c(...)34Q2ec0Q2em14?_pgn=4
Op eBay worden zo ontzettend veel fake oordopjes verkocht dat ik ze er nooit zou kopen.
pi_74016727
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef TNA het volgende:

[..]

Op eBay worden zo ontzettend veel fake oordopjes verkocht dat ik ze er nooit zou kopen.
Deze zijn niet fake ik heb ze hier en geluid is echt super, en over die themas dat alleen de basis icoontjes worden ondersteund is niet zo, je kan namelijk een appOverlay en Mask maken zodat elke icon dezelfde border/ achtergrond/overlay heeft.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:12:40 #275
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_74020237
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:42 schreef Semmm het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
redelijk
de icoontjes zijn wel tof enzo. alleen het ipod scherm is erg lelijk. die play knoppen zien er niet uit dat grijs is veel te goedkoop

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')