Dan vind ik deze leuker:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Ericjuh het volgende:
niet echt iphone, maar wou ze hier wel ff posten
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, dat heet unlocken en dat is er nog niet voor de 3Gs volgens mij.
Misschien dat vóór die tijd wel een unlock uitkomt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nog 3 maanden voordat me t-mobile abbo ingaat.
Kan...niet....wachten...zo...lang
Owhh dat is totaal geen probleem. Je kunt er heel simpel omheen komen door het volgende te doen:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:54 schreef Q. het volgende:
Grmblz. Ruzie met Click&Buy en nu kan ik geen eens meer gratis apps downloaden.
Of je fietst naar de mediamarkt en haalt zo'n iTunes kaartje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Owhh dat is totaal geen probleem. Je kunt er heel simpel omheen komen door het volgende te doen:
- doe je jas aan
- pak je fiets
- fiets naar dicht bijzijnde bank waar jij rekening hebt
- parkeer fiets
- loop naar binnen
- vraag aan de vriendelijke vrouw achter de balie of je een creditcard wil
- fiets naar huis
- wacht geduldig op je creditcard
- voer in dat je vanaf nu creditcard gebruikt ipv zo'n waardeloos click&buy account.
Ik hoor zo ontzettend veel verhalen over dat click&buy.. dat ik blij ben dat ik altijd creditcard heb gebruikt. Nooit problemen mee gehad.
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Owhh dat is totaal geen probleem. Je kunt er heel simpel omheen komen door het volgende te doen:
- doe je jas aan
- pak je fiets
- parkeer fiets
- loop naar binnen
- fiets naar huis
- voer in dat je vanaf nu creditcard gebruikt ipv zo'n waardeloos click&buy account.
Ik hoor zo ontzettend veel verhalen over dat click&buy.. dat ik blij ben dat ik altijd creditcard heb gebruikt. Nooit problemen mee gehad.
Die ads worden nu echt uitgemolken, beetje jammerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Ericjuh het volgende:
niet echt iphone, maar wou ze hier wel ff posten
Wat Apple in feite zegt is dat Microsoft hun OS bij elke versie verbetert. Doet Apple niet exact hetzelfde?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:20 schreef Nooduitgang het volgende:
Die van broken promises vind ik wel sterk hoor
Ik mag geen creditcard meer van de bank nadat bleek dat ik er niet mee om kon gaan. Maar ik zat aan mijn zelf ingestelde maandlimiet, voor de rest werkt het dus prima eigenlijk. Alleen de melding was niet echt duidelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
- doe je jas aan
- pak je fiets
- parkeer fiets
- loop naar binnen
- fiets naar huis
Als het goed is zijn je aankopen gekoppeld aan je iTunes account. Het kromme is alleen die melding die je krijgt.. dat weerhoudt je ervan om op "kopen" te klikken. Echter, als je daarop klikt dan krijg je de melding dat je hem al had gekocht en dan gaat er niks van je tegoed af.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
Mijn iPhone 3GS is een paar maanden geleden gejat. Natuurlijk nooit meer teruggezien, dus inmiddels een 3G via marktplaats aangeschaft. Aan iTunes gekoppeld en mijn laatste back-up teruggezet. Helaas stonden hier nog niet al mijn betaalde apps tussen.
Nu staat me iets bij dat het niet noodzakelijk is deze nogmaals aan te schaffen. Maar als ik deze apps in de appstore aanklik, wordt me wel om een betaling gevraagd... Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Nee ze zeggen dat Microsoft keer op keer beterschap belooft terwijl het keer op keer weer mis isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat Apple in feite zegt is dat Microsoft hun OS bij elke versie verbetert. Doet Apple niet exact hetzelfde?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Dank je wel! Je had gelijk...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het goed is zijn je aankopen gekoppeld aan je iTunes account. Het kromme is alleen die melding die je krijgt.. dat weerhoudt je ervan om op "kopen" te klikken. Echter, als je daarop klikt dan krijg je de melding dat je hem al had gekocht en dan gaat er niks van je tegoed af.Probeer het eens met de goedkoopste betaalde app als je het niet helemaal vertrouwd. Toen ik mijn iPhone herstelt had vond ik het doodeng.. zou wel flink balen zijn als ik weer ¤ 10,- voor een bepaalde app moest betalen
Trouwens, wel kut dat je 3Gs is gestolen
Aardig, niet meer en niet minder. Ik gebruik die thema's sowieso niet meer omdat ze 1) zelden iets toevoegen aan het origineel, 2) je telefoon vertragen en 3) 80% van je icoontjes hetzelfde blijft omdat alleen de standaard apps worden ondersteund.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:42 schreef Semmm het volgende:
Ik ben bezig met een thema, wat vinden jullie ervan?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op eBay worden zo ontzettend veel fake oordopjes verkocht dat ik ze er nooit zou kopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:46 schreef Semmm het volgende:
Trouwens op ebay heerlijke v-moda oortjes met microfoon gekocht voor 30 euro ipv 80 in de winkel
Linkje:
http://stores.shop.ebay.c(...)34Q2ec0Q2em14?_pgn=4
Deze zijn niet fakequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Op eBay worden zo ontzettend veel fake oordopjes verkocht dat ik ze er nooit zou kopen.
redelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:42 schreef Semmm het volgende:
Ik ben bezig met een thema, wat vinden jullie ervan?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |