Ik heb het nu ook niet. Maar dat kwam meer omdat mijn iPhone zo ontzettend traag werdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet willen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef TNA het volgende:
Jailbreak verandert niets aan de snelheid van je telefoon als je geen 'onzinnige' dingen zoals Winterboard gaat installeren. Ik gebruik het alleen voor SBSettings en gecrackte apps en mijn telefoon is nog net zo snel als eerst.
Ik heb er ook geen behoefte aan.quote:
idd, ik heb hem niet gejailbreaked om de look en feel aan te passen, maar gewoon voor de apps en het simlockvrij maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:38 schreef TNA het volgende:
Jailbreak verandert niets aan de snelheid van je telefoon als je geen 'onzinnige' dingen zoals Winterboard gaat installeren. Ik gebruik het alleen voor SBSettings en gecrackte apps en mijn telefoon is nog net zo snel als eerst.
Voor zover ik weet heeft fokforum geen rss? Als het er wel is zou het een stuk makkelijk zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Heb je een RSS parser gemaakt?
Sure... Heb je er iets geks mee gedaan? Met deze smoes maken ze er zichzelf vaker makkelijk vanaf.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:09 schreef MaxC het volgende:
Mijn Iphone is terminaal![]()
Heb hem al een keer opgestuurd naar T-mobile maar die hebben vochtschade geconstateerd. Werkelijk geen idee hoe dat is ontstaan maar mijn garantie is dus vervallen.
www.blackra1n.comquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:47 schreef magnifor het volgende:
Ik denk aan om mijn iPhone 3GS te gaan jailbreken, nieuwigheid is er na een week wel van af
Welke applicatie kan ik nu het beste gebruiken? Ik heb momenteel 3.1.2
kan inderdaad, maar ik vind het gewoon zonde van Apple dat ze zoiets heel logisch niet toevoegen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt ook software kopen met een teller zoals iRealSMS.
Oke en zijn er nog steeds Push problemen? Want er waren toch Push problemen? Ik hoef mijn iPhone niet te unlocken, alleen jailbreakenquote:
en de fokke en sukke app.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms, de NOS TT app wil nog wel eens uitvallen, maar verder eigenlijk maar weinig.
quote:Nokia says it has sued Apple alleging Apple's iPhone infringes Nokia patents for GSM, UMTS and wireless LAN standards.
http://www.apple.com/feedback/iphone.htmlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef timbob het volgende:
[..]
kan inderdaad, maar ik vind het gewoon zonde van Apple dat ze zoiets heel logisch niet toevoegen...
Nope, het enige wat ik me kan bedenken is dat hij in mijn zak zat toen hij regende of ik aan het sporten was.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:16 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Sure... Heb je er iets geks mee gedaan? Met deze smoes maken ze er zichzelf vaker makkelijk vanaf.
Je snapt toch wel dat die sepia screenshots oud zijn? Die nieuwe "screenshots" (als ze dat al daadwerkelijk zijn) zien er toch zeker niet uit alsof ze uit 1992 komen en over de consistentie kan je weinig zeggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef Drommelsch85 het volgende:
Screens van Windows Mobile 7 gelekt. Nu was ik daar toch al benieuwd naar, omdat het al vrij hoog van de toren werd geblazen. En wat hebben ze geleerd..? Helemaal niets! Hoezo inconsistentie qua UI (buttons, controls, etc), om maar te zwijgen over de 1992 look die ik nog steeds terugzie.
De fanboys die roepen: Met een SPBshelletje los je dat op: nee, zo werkt dat niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, daar heb je een punt, maar het had me erg weinig verbaast als deze interfaces door elkaar heen lopen zoals nu.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat die sepia screenshots oud zijn? Die nieuwe "screenshots" (als ze dat al daadwerkelijk zijn) zien er toch zeker niet uit alsof ze uit 1992 komen en over de consistentie kan je weinig zeggen.
Dat was voor WM6.5 nog wel denkbaar geweest, maar aangezien WM7 volledig opnieuw gemaakt is (als het goed is) lijkt het me sterk dat ze dat zouden doenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:46 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Oh, daar heb je een punt, maar het had me erg weinig verbaast als deze interfaces door elkaar heen lopen zoals nu.
Nee, dat heet unlocken en dat is er nog niet voor de 3Gs volgens mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:06 schreef Agiath het volgende:
Kan ik met jainbreak ook mijn kpn simkaart erin doen er er dan mee bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |