quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Een nacht die me nog lang bij zal blijven.
Such a buzz kill thou art!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
zo te horen was het weer heel gezellig daar in NL.
Goedemorgen allemaal
En toch ga je volledig voorbij aan het feit dat ik me toch prima vermaakt heb hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
overigens het eten zelf was ook een drama
De beenham in cola gevuld met huisgemaakte pesto was Veel te droog en daardoor zo taai als schoenleer
De fazant en de patrijs waren te vet, op zich geen ramp maar wel als het niet warm genoeg uitgeserveerd kan worden omdat er te veel gasten waren, ranzig dus.
Koud vlees, dat probleem was er bij het andere hoofdgerecht ook, de Hert was niet gaar genoeg,
bij de soep was ik de soepstengels vergeten
het ijs was veel te hard en de tiramissu kreeg ik niet stijf
het enige wat echt goed geslaagd was , was de spoom van wite pord en aardbeien munt mouse, maar dat was dan ook een eitje
Ow en het was NATUURLIJK ook allemaal VEEL TE VEEL
nooit meer zo veel mensen!
ola Amor tbquote:
quote:
je stelt me teleur, jij trekt toch ook minstens 4 weken later pas een shirt aan dat je 4 weken eerder ook al aanhad met uitgaanquote:
Hij bedoelt de vent niet het shirtquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je stelt me teleur, jij trekt toch ook minstens 4 weken later pas een shirt aan dat je 4 weken eerder ook al aanhad met uitgaante kort achter elkaar het zelfde shirt is JUST NOT DONE
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je stelt me teleur, jij trekt toch ook minstens 4 weken later pas een shirt aan dat je 4 weken eerder ook al aanhad met uitgaante kort achter elkaar het zelfde shirt is JUST NOT DONE
'dah'quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij bedoelt de vent niet het shirt
jajajajaj... de kast in neee naar het goede doel tochquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik trek een shirt maar 1 keer aan tijdens uitgaan en dan gaat het de kast in
misschien herken ik hem wel maar dan moet ik die vent dus eerst weer zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
'dah'
dacht dat je em niet zou herkennen zonder oranjeshirtbedoel...biertjes....tipsy...happy head...
niet iedereen heeft oneindig veel shirtsquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik trek een shirt maar 1 keer aan tijdens uitgaan en dan gaat het de kast in
en jij dus ookquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien herken ik hem wel maar dan moet ik die vent dus eerst weer zijn
Er was een of andere live cd opname van een band ofzo in de stamkroeg en je moest dokken daarvoor dus.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij dus ookwaarom ben je gisteren niet geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |