Nou, zo oud is vlinder nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hij is nog niet half zo oud als dat jij bent, dan ben je niet bleu en niet naief... dan ben je gewoon nog onbevlekt en onschuldig.
Op de een of andere manier komt ie tegelijkertijd wereldwijs en naief over. Best knapquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef PhalanX het volgende:
[..]
![]()
Ik vond 'em echt HEEL jong toen ik 'em ontmoette.
Arme jongen. Deze week gaan we minimeeten en komt alles goed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:39 schreef PhalanX het volgende:
Ik moet morgen al om 6 uur opstaan! Dat is NIET leuk!
Hij is best wereldwijsquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt ie tegelijkertijd wereldwijs en naief over. Best knap
Ja dat idee had ik nou ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt ie tegelijkertijd wereldwijs en naief over. Best knap
Je kan er vanuit gaan dat ik zo godsongenadig gaar ben... de week voor de vakantie is altijd het zwaarst... ik heb een nieuw rooster gekregen, en nu moet ik gewoon om 8:30 beginnen met werk! Doe normaal mensen! Dat is toch te bizar voor woorden! En dan ben ik pas om 15:15 klaar met werken!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef Keukenkast het volgende:
Arme jongen. Deze week gaan we minimeeten en komt alles goed.
Ik vond het zo leuk dat jullie tegen elkaar aan het opbieden waren qua familie, maar zonder elkaar echt de loef af te willen steken.quote:
Gaarheid is goed, denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:43 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Je kan er vanuit gaan dat ik zo godsongenadig gaar ben... de week voor de vakantie is altijd het zwaarst... ik heb een nieuw rooster gekregen, en nu moet ik gewoon om 8:30 beginnen met werk! Doe normaal mensen! Dat is toch te bizar voor woorden! En dan ben ik pas om 15:15 klaar met werken!
Ik zou niet durven.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat jullie tegen elkaar aan het opbieden waren qua familie, maar zonder elkaar echt de loef af te willen steken.
Nou bij het hert was de gaarheid nog niet echt goed (grapje TMM grapje).quote:
Van gaarheid kun je in ieder geval goed doorslapen. Heerlijk kapotvallen op je bed en dan niet meer opstaan tot het 9 uur in de ochtend is.quote:
Ik durfde hem niet te makenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou bij het hert was de gaarheid nog niet echt goed (grapje TMM grapje).
Slapen is fijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Van gaarheid kun je in ieder geval goed doorslapen. Heerlijk kapotvallen op je bed en dan niet meer opstaan tot het 9 uur in de ochtend is.
En het verschil is?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hij is nog niet half zo oud als dat jij bent, dan ben je niet bleu en niet naief... dan ben je gewoon nog onbevlekt en onschuldig.
So true.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:52 schreef PhalanX het volgende:
ik denk dat ik naar the imaginarium of Dr. Parnassus ga op vakantie, aangezien die op mijn vakantie bestemming al draait.
Ik ook niet meerquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
So true.
(Waarom ben ik nu niet slaperig!)
wanneer draait 'ie in Nederland eigenlijk?quote:
Nou ja, de afgelopen nacht hooguit vier. Maar ik voel het nu weer, het was slechts tijdelijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar wonderer, hoeveel slaap heb jij het afgelopen weekend gehad, meer of minder dan krap 7 in totaal?
Laissez-vous faire, Milordquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat doet me weer aan gisteren denken
Allez, venez, Milord!
Vous asseoir à ma table;
Il fait si froid, dehors,
Ici c`est confortable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |