Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Mounir El Hamdaoui is zoals jullie ongetwijfeld zullen weten spits van AZ en vorig jaar topscorer van de Eredivisie.
Ik heb die gozert er zolang in laten staan, en nou moest ie tegen FC Twente dus ik vond het wel een keer mooi geweest!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef BoerBert het volgende:
Echte spitsen laat je staan, want ze kunnen op elk moment scoren. Dat hoor je te weten
VVV-Roda is afgelopen, Hadouir heeft niet gescoord.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb die gozert er zolang in laten staan, en nou moest ie tegen FC Twente dus ik vond het wel een keer mooi geweest!
Nou maar hopen dat Hadouir er wat inschiet tegen VVV, anders heb ik het volgende topic alweer in de planning staan.
Alhoewel ik moet toegeven dat ik hem ook in mijn profcoachteam heb zitten, is hij verre van een baas. De ekte ekte is natuurlijk:quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:57 schreef Brickboy het volgende:
Wie?
Ik ken maar één echte baas uit de eredivisie.
[ afbeelding ]
Winston Bogarde.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef Billy_Talent het volgende:
Zeeeeeer herkenbare klacht.
Mij is het altijd zo, degene die ik eruit haal scoort, en die ik erin doe krijgt een rode kaart![]()
En hoewel ik geen Twentesupporter ben, vind ik dit wel de baas van de eredivisie. Welke neger is ruiger dan hij?
[ afbeelding ]
Samuel L. Jacksonquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef Billy_Talent het volgende:
Welke neger is ruiger dan hij?
[ afbeelding ]
Geen Profcoachbaas in ieder geval, daarvoor scoort hij te weinig en pakt hij te veel gele kaarten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alhoewel ik moet toegeven dat ik hem ook in mijn profcoachteam heb zitten, is hij verre van een baas. De ekte ekte is natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ik heb dan ook Tomasson van Feyenoordquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Geen Profcoachbaas in ieder geval, daarvoor scoort hij te weinig en pakt hij te veel gele kaarten.
Inderdaad, dat dit zomaar kan in ons mooie Kikkerlandje!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:49 schreef Triggershot het volgende:
Islamisering van de eredivisie.
Goed zo, dat zal ze leren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou maar hopen dat Hadouir er wat inschiet tegen VVV, anders heb ik het volgende topic alweer in de planning staan.
Bogarde ruig noemen.quote:
Dus volgens jou is iemand pas ruig als ie in jouw ogen voldoende wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bogarde ruig noemen.![]()
Die gast heeft meer kettingen dan het aantal wedstrijden dat hij daadwerkelijk voor Chelsea uitkwam.
Ik zal een boze Winston voor je neus neerzetten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bogarde ruig noemen.![]()
Die gast heeft meer kettingen dan het aantal wedstrijden dat hij daadwerkelijk voor Chelsea uitkwam.
Wie is dat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:57 schreef Brickboy het volgende:
Wie?
Ik ken maar één echte baas uit de eredivisie.
[ afbeelding ]
3 maal raden wie er vanmiddag rood heeft gekregenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook Tomasson van Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
Nee, sorry. Ik heb geen idee wie het is en ik wil het ook niet weten. Ik heb wel belangrijkere dingen om te onthouden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Mounir El Hamdaoui is zoals jullie ongetwijfeld zullen weten spits van AZ
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:21 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
3 maal raden wie er vanmiddag rood heeft gekregen
Een schrale troost dat Strootman scoordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
INdd en wat een goalquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een schrale troost dat Strootman scoorde
Inderdaad. Irriteer me er ook aan dat hij altijd op deze manier 'juicht'. Zal wel weer iets islamitisch zijn of zo....quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:43 schreef Brickboy het volgende:
Waarom moet die mongool altijd zo een gebaar met zijn handen maken alsof hij zijn gezicht aan het wassen is? Mag hij thuis niet douchen of zo?
Dat laatste.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:29 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Inderdaad. Irriteer me er ook aan dat hij altijd op deze manier 'juicht'. Zal wel weer iets islamitisch zijn of zo....
En op 2quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:11 schreef Stofje het volgende:
Dit is de grootste 'baas' uit de historie van de eredivisie:
[ afbeelding ]
John 'd'n Bijtel' Feskens!
Je wachten is beloond.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:52 schreef Adelante het volgende:
Ik wacht nog steeds op de eerste goal van Pelle, na drie jaar Eredivisie
En wat voor een.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |