Neem die van mij, dan voel je ook eens hoe het is om een koning te zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:53 schreef Thoufails het volgende:
Avatar werk ik aan. Maar vind geen leuke
Denk dat je dan geluk hebt, want heb ook al vaak genoeg verhalen gehoord van mensen die hem 1 keer laten vallen en meteen hele scherm aan diggels. Is immers van glas, dus niet heel erg goed bestand tegen vallen. Vandaar dat ik ook een mapje heb voor mn iPhone waar ik hem altijd in doe. Niet zozeer voor de krassen, maar wel voor het vallen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:42 schreef n0ir het volgende:
Gewoon geen hoesje.
Mijn iPod Touch is ontelbare keren op de grond gevallen, in dezelfde zak als m'n sleutels geweest, een keer in de WC gevallen en een keer 10 meter uit de Rodelbahn gevallen. Er zitten krassen en deuken in, en als ik nog 's een keer een bierflesje open moet maken gebruik ik m'n iPod er rustig voor.
Is toch heerlijk om niet constant panisch en neurotisch op de krassen te letten. Alsof je die meuk nog kan verkopen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:42 schreef n0ir het volgende:
Gewoon geen hoesje.
Mijn iPod Touch is ontelbare keren op de grond gevallen, in dezelfde zak als m'n sleutels geweest, een keer in de WC gevallen en een keer 10 meter uit de Rodelbahn gevallen. Er zitten krassen en deuken in, en als ik nog 's een keer een bierflesje open moet maken gebruik ik m'n iPod er rustig voor.
Is toch heerlijk om niet constant panisch en neurotisch op de krassen te letten. Alsof je die meuk nog kan verkopen.
Welkom op Fok!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:51 schreef Thoufails het volgende:
Hé daar ik ben nieuw hier en hoe kun je beter beginnen dan met zeiken over van alles![]()
Dan koop je weer een nieuw hoesje voor jequote:Op zondag 18 oktober 2009 15:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Of die mensen met een siliconenhoesje om hun iPod Nano
Die lubbert dan altijd uit na een paar weken waardoor dat clickwheel voor geen kut meer werkt. Nou, fijn zo'n hoesje hoor
Nou inderdaad! Dingen slijten nou eenmaal als je ze gebruikt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat. Ik word zo moe van die huilies die hun touch altijd in een sokje bewaren en dan op die sok op de tafel leggen
Waarom zou je er überhaupt een hoesje omheen doenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan koop je weer een nieuw hoesje voor jeiPod Nano
Om geen krassen op je iPod te krijgen natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom zou je er überhaupt een hoesje omheen doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |