Oh was jij dat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, wist je dat nog niet? Ik heb bij je ingebroken en foto;s gestolen. Duh.
[..]
Ernie, moppersmurfje van mequote:
quote:
Noem 1 goede dans danquote:
Zullen we onze chagrijnigheid wegeten met ben & jerry;s, terwijl we naar poesjes kijken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:45 schreef ajf het volgende:
[..]
En er komt niks uit mijn klauwen, want die telefoon staat niet stilEn mijn broertje die heeft weer eens last van z'n ADHD want die stuurt de hele tijd lege smsjes
quote:
quote:
Pasa doblequote:
Kwart over wat? Hoe lang heeft die dienst geduurd dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als je mee moet omdat een vriendin van de familie vandaag in een speciale eucharistieviering haar aanstelling als pastoraal medewerkster viert, en je om 1o uur aanwezig dient te zijn, en om kwart over pas thuis was, zou jij zondag ook kut vinden.
Muse!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:45 schreef PownijN het volgende:
They, will not force us
They wil stop degrading us
Als ik mijn chagrijnigheid nou eens weg eet, terwijl ik naar jouw poesje kijk?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we onze chagrijnigheid wegeten met ben & jerry;s, terwijl we naar poesjes kijken?
B&J heb ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we onze chagrijnigheid wegeten met ben & jerry;s, terwijl we naar poesjes kijken?
Smeerlapquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als ik mijn chagrijnigheid nou eens weg eet, terwijl ik naar jouw poesje kijk?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als ik mijn chagrijnigheid nou eens weg eet, terwijl ik naar jouw poesje kijk?
Kwart over 2 moet dat zijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Kwart over wat? Hoe lang heeft die dienst geduurd dan?
GMTAquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |