Vraag ik me af hoe hij succesvol had kunnen worden, als ie alleen al het inzicht in het verkeer mist.quote:
Maar jij gast HARD!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
goeie klacht, net als op rotondes, gewoon gassen met die bak!
Uh...nee...dat heb ik dan weer nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat zijn dezelfde mensen die niet snappen dat je tussen de lijnen moet blijven als je een snelweg op gaat.
Nee laten we de bocht helemaal afsnijden naar rechts over de witte lijn heen want ik heb lepra.
Hee hoiquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:48 schreef Demarest het volgende:
Herkenbaar, die automobilisten met de intelligentie van een zak aardappelen. Vanmiddag nog op de A2 een automobilist die middels een kamikaze-actie nog snel de afslag nam, 't leverde een fraaie licht- en geluidshow op van 'n vrachtwagen.
Klopt, anders heb je een pechdag.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:17 schreef arnold-d het volgende:
Je moet proberen met je wielen niet de witte strepen te raken
Van die oude mannetjes die maar blijven wachten totdat ze écht heel zeker weten dat het veilig genoeg is de rotonde op te gaan, terwijl al die auto's links van ons afslaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
goeie klacht, net als op rotondes, gewoon gassen met die bak!
De helft van het volk op de weg geeft ook geen richting aan op een rotonde, achterlijke luiquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Van die oude mannetjes die maar blijven wachten totdat ze écht heel zeker weten dat het veilig genoeg is de rotonde op te gaan, terwijl al die auto's links van ons afslaan
Als je net je rijbewijs hebt. Na verloop van tijd is het: buitenspiegel, dode hoek, draaibeweging aan stuur.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:49 schreef 3keernix het volgende:
Het is binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek
Erm nee. Na verloop van tijd is het hooguit af en toe die buitenspiegel, en alleen als het echt nodig is kijk je zo nu en dan nog eens een keer over je schouder.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:53 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als je net je rijbewijs hebt. Na verloop van tijd is het: buitenspiegel, dode hoek, draaibeweging aan stuur.
Richting geef je ook aan als je de rotonde verlaat. Op de rotonde heeft weinig nut, het overige verkeer moet immers toch op je wachten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
De helft van het volk op de weg geeft ook geen richting aan op een rotonde, achterlijke lui
Dat is ook zo, alleen als ik in de stad rij wil ik de dode hoek wel graag zien. In mijn vorige auto, een vw golf deed ik het ook nooit. In mijn huidige auto een bmw X3 van net 2dagen oud doe ik het wel, mede door de omvang van het ding.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Erm nee. Na verloop van tijd is het hooguit af en toe die buitenspiegel, en alleen als het echt nodig is kijk je zo nu en dan nog eens een keer over je schouder.
Ik zelf kijk althans gewoon op de weg / snelweg niet over mijn schouder hoor. Maar ik heb ook vrij 'spitse' spiegels (opel vectra b) die al een klein stukje van de dode hoek neenemen, dat zie ik dus al.
Gast, had daar BMW 316 van gemaakt ofzo in je reply. Nu maak je me jaloersquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:57 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is ook zo, alleen als ik in de stad rij wil ik de dode hoek wel graag zien. In mijn vorige auto, een vw golf deed ik het ook nooit. In mijn huidige auto een bmw X3 van net 2dagen oud doe ik het wel, mede door de omvang van het ding.
Mensen die het vertikken om aan te geven dat ze een rotonde verlatenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Van die oude mannetjes die maar blijven wachten totdat ze écht heel zeker weten dat het veilig genoeg is de rotonde op te gaan, terwijl al die auto's links van ons afslaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |