quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:33 schreef Erasmo het volgende:
Tsjah de wederzijde van de digitale revolutie...
Mijn camera-oog is ontstoken, verschrikkelijk irritant
Meestal is er wel iemand zo creatief om wat in elkaar te knutselen... maar, nee, niemand leest het volgens mijquote:
Niet vergeten het abo op te zeggen na een jaar...quote:Bij zoom.nl krjg je nu bij een jaarabo een statief van ¤140 kadoEn laat ik nou net een statief nodig hebben
Leuk ding, staat helaas niet in de PWquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:38 schreef Kremers het volgende:
http://www.redged.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=674&category_id=1&option=com_virtuemart&Itemid=12&vmcchk=1&Itemid=12
Incl. balhoofd en tas.
Flitskoord ftwquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
ISO op 100? Vergeet het100 is voor mietjes. Ik werk op 3200 ISO
noodgedwongen
kroegjes, optredens en een paar spots gaan niet goed samen blijkbaar......over het algemeen ontbreken die spots
Is ie stevig genoeg voor jouw manier van werken? Zoja dan heb je geen nieuwe nodig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Die OP![]()
Ik heb trouwens het statief van m'n vader die hij jaren geleden ergens gekocht heeft. Ik kan alleen niet echt goed achter het merk komen want er staat 'Rollmaster ® 28323' maar dit kan ik nergens terug vinden op google.
Iemand enig idee wat ik voor statief heb en of het een degelijke is in verhouding met de modernere technieken van tegenwoordig?
Dat issie zeker en ik hoef ook geen nieuwequote:Op zondag 18 oktober 2009 14:14 schreef Erasmo het volgende:
Is ie stevig genoeg voor jouw manier van werken? Zoja dan heb je geen nieuwe nodig.
Haha, niet alleen kroegjes. Gisteren wat foto's gemaakt op het Metal Female Voices Fest (resultaat nog onduidelijk, moest vanuit het publiek foto's maken) en daar veranderde het licht zo enorm dat ik de ISO maar vast op 1600 heb gezet en verder volledig op M heb geschoten. Ik moet zeggen, dat beviel me best wel. Niet alles perfect belicht, maar uiteindelijk wel heel erg geslaagd denk ik. Maar ik kan morgen pas met de foto's aan de slag.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
ISO op 100? Vergeet het100 is voor mietjes. Ik werk op 3200 ISO
noodgedwongen
kroegjes, optredens en een paar spots gaan niet goed samen blijkbaar......over het algemeen ontbreken die spots
Ja, dat werkt gelukkig. Ook voor het eerst dat ik dat doe. Heb er zelfs de originele software bij gepakt, want via explorer zag ik enkel de jpg's en niet de RAWs.quote:
Is het niet je USB-poort? Ik heb daar hier met enige regelmaat last vanquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef EchnaDarr het volgende:
Is gvd weeeeer mijn kaartlezer kaduuk. Hoe moeilijk is het om een CF-kaartlezer te maken die het wel langer dan 5 minuten uithoud? Kan nu niet eens mijn kaartjes legen.
Tis een ingebouwd dingetje. Rode lampje (power) doet het nog wel, maar het groene lampje (kaart herkend) doet het niet. Alle pinnetjes staan recht, het enige wat ik me kan bedenken is dat ik bij het rechtzetten van de pinnetjes kortsluiting heb veroorzaakt en daarbij iets heb gemold. Maar ik weet niet eens of dat kan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het niet je USB-poort? Ik heb daar hier met enige regelmaat last van
Hm, dan weet je tenminste waar t aan ligt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:59 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tis een ingebouwd dingetje. Rode lampje (power) doet het nog wel, maar het groene lampje (kaart herkend) doet het niet. Alle pinnetjes staan recht, het enige wat ik me kan bedenken is dat ik bij het rechtzetten van de pinnetjes kortsluiting heb veroorzaakt en daarbij iets heb gemold. Maar ik weet niet eens of dat kan.
Wordt het al weer zomer dan?quote:[FOT SC #126] Iso op 100!
Is psychisch, helpt tegen winterdepressies.quote:
Als sneeuw nu alleen valt op de mooie locaties en niet op de paden/wegen dan is mij alles bestquote:
Deal.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als sneeuw nu alleen valt op de mooie locaties en niet op de paden/wegen dan is mij alles best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |