De curator zal wel moeten als hij de hypo's niet kan verkopen aan een andere bank.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik ken de leningsvoorwaarden niet, maar acht het maatschappelijk en politiek onmogelijk dat de curator tot directe opeisbaarheid zal overgaan.
quote:
Een deel er van klopt denk ik wel, uit andere richtingen komt ook naar voren dat DNB toch wat onzuiver gehandeld heeft.quote:
Voor straksquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:25 schreef RvLaak het volgende:
[..], en de samenleving heeft schade... En er moet een parlementaire enquête komen. En Lakeman had zijn bek moeten houden. En de kredietcrisis en zij en hunnie en jullie en zullie...
Maar DSB niet, niets, nooit schuld.
Dan kunnen zo nog wel wat banken aanpakken..quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:28 schreef freud het volgende:
Wat je niet hoort is hoeveel leed de DSB mensen heeft aangedaan met lokleningen. Veel van de familiedrama's komen door geldproblemen, en guess welke bank juist die zwakke persoontjes als doelgroep heeft gesteld. Hij verdient alles wat hem overkomen is. Hoop dat de pers deze boekhouder keihard aanpakt in de media, en niet in zijn huillie verhaal trapt.
Beide zijn foutquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een deel er van klopt denk ik wel, uit andere richtingen komt ook naar voren dat DNB toch wat onzuiver gehandeld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |