Jij vindt dit huilie gedrag sympathiek??? Dan vindt jij zeker ook dat de mensen met een achtergesteld deposito, die expliciet voor de risico's gewaarschuwd waren, hun geld terug moeten krijgen van Bos?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:39 schreef Zero2Nine het volgende:
De grote Scheringashow, hij weet het altijd voor elkaar te krijgen om sympathiek over te komen.
Atm: 0,0quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef bloodysunday het volgende:
Wat heeft het nou voor waarde om met DSB op je shirt te spelen?
Wouter bos is ook een klein deel van de schuldquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:39 schreef voice-over het volgende:
Wat een nare man die Scheringa. Eerst zaait hij dood en verderf onder zijn klanten en nu geeft hij Wouter Bos de schuld.
En de bewindvoerders.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:39 schreef voice-over het volgende:
Wat een nare man die Scheringa. Eerst zaait hij dood en verderf onder zijn klanten en nu geeft hij Wouter Bos de schuld.
Met bulls-eyequote:Op maandag 19 oktober 2009 11:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik zou het geniaal vinden als het hoofd van Scheringa erop kont
En een stukje realisme. Hoe kun je denken dat spaarders je nog enig vertrouwen zullen geven? En hoe kun je verwachten dat de staat en DNB hetzelfde doen? Dat plan B was een exercitie in zelfbedrog.quote:
Wat is het niveau hier weer hoogquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:42 schreef RvLaak het volgende:
Krijgt ie moeilijke vragen, gaat ie stotteren... De loser
Heeft vast nog paar miljoen ergens, cash of in vastgoed etc. Dus hij zal niet naar de voedselbank hoeven te gaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Arcee het volgende:
Hij zal toch wel meer geld hebben dan alleen het eigen vermogen van zijn bank?
Kan me niet voorstellen dat-ie alles kwijt is.
Alles zal wel niet maar je hebt best kans dat het een groot deel is. Zie Marco Borsato.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Arcee het volgende:
Hij zal toch wel meer geld hebben dan alleen het eigen vermogen van zijn bank?
Kan me niet voorstellen dat-ie alles kwijt is.
Ja ok, ben heel erg blij dat ik niet op zijn stoel zitquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
goh... vreemd... hij krijgt moeilijke vragen over misstanden in zijn bedrijf...
Ik zoek wel een mistbank voor hemquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft vast nog paar miljoen ergens, cash of in vastgoed etc. Dus hij zal niet naar de voedselbank hoeven te gaan.
Beetje vreemd, maar het contract is al afgesloten. Al zou ik me kunnen voorstellen dat Scheringa voor de redding wel bereid is om dat contract open te breken en zijn AZ te laten zoeken naar een andere shirtsponsor voor na de winterstop of iets dergelijks.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef bloodysunday het volgende:
Wat heeft het nou voor waarde om met DSB op je shirt te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |