De vermoorde onschuld zelfs.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beide zijn foutMaar Dirk doet alsof hij onschuld zelve is
Een bankdirecteur zonder geld op de bankquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De vermoorde onschuld zelfs.
Mijn hemel wat een arrogante klootzak is het toch. Lijkt wel een bankdirecteur...
O, wacht...
Met enkel een huis nog...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een bankdirecteur zonder geld op de bank
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef Peter6000 het volgende:
Er komt waarschijnlijk een boek en een film.
The Smartest Guys In The Room .. The Sequalquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef Peter6000 het volgende:
Er komt waarschijnlijk een boek en een film.
Ach, van 6 miljoen kan ie nog prima leven. Hij moet eens aan die DSB-gedupeerden vragen hoeveel zij nog over hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef Adolecens het volgende:
Zo... Als dat waar is is die Scheringa prive 230 miljoen kwijt. Dat lijkt me wel zuur
Hij stond een jaar of twee in de Quote 500 met 236 miljoen naar ik meen.
Ik praat het ook niet goed, zeg alleen dat het zuur isquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, van 6 miljoen kan ie nog prima leven. Hij moet eens aan �die DSB-gedupeerden vragen hoeveel zij nog over hebben.
Ach, na het zuur komt... Tja, in dit geval het UWVquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik praat het ook niet goed, zeg alleen dat het zuur is
Maakt niet veel uit. Ben veel nieuwsgieriger naar wat er allemaal wel naar buiten komtquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nu graven bij DNB en Financiën, ik ben zeer benieuwd wat daar allemaal gevonden gaat worden.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:37 schreef RvLaak het volgende:
"een hele beweging in de samenleving op gang gekomen om geld te storten"
Ja... van de DSB naar andere banken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |