ik ook hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef beefcake het volgende:
Ik heb nog niets gekocht, ik wacht nog even tot de winkels iets meer in de feeststemming zijn, is gezelliger
Ik ben daar ook nog lang niet aan toe!quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef beefcake het volgende:
Ik heb nog niets gekocht, ik wacht nog even tot de winkels iets meer in de feeststemming zijn, is gezelliger
lief lief santatje mijn,quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:31 schreef Saffier-hier het volgende:
Ik kom ook maar weer eens kijken
Want of ik het goed doe moet nog wel blijken
Saffiertje lief, waar blijven je foto'tjes toch?
Ik heb een geweldig plan, maar over de uitvoering twijfel ik nog!
als je geen koffie lust, waar doe je dat dan inquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:01 schreef beefcake het volgende:
Oh santa kloon van me, wat niet op mijn lijstje staat, maar wat ik wel errug lekker vind is kaneelsiroop:
[ link | afbeelding ]
Niet bij mij in de buurt te krijgen, maar misschien wel bij jou...
Lieve Saffier, wat ben ik toch een stuk ongeduldquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
lief lief santatje mijn,
Ons huis is groot en de tijd maar klein (--> dichterlijke vrijheid)
Met verven ben ik haast niet te stuppen daardoor heb ik bijna geen tijd om foto's te uppen.
Manlief zorgt daar NU voor en ik ga zo slapen hoor!
Hopelijk heb ik voor de foto's posten morgen tijd en wordt u met een update in dat topic verblijd.
Wilt u meer details weten, vraag het me snel! Is het erg privé dan pm ik het wel!
Liefs van Saffier
Wat TF zegt, in de warme choco jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als je geen koffie lust, waar doe je dat dan in
o en moet ik je eens een pakketje van die meuk versturen?, wij hebben t in de appie
Lieve Santaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:24 schreef Santarien het volgende:
De pm-box van deze santa is nog steeds leeg. Is dit dan hetzelfde verhaal als bij innepin.
Geen roddels over mrien?
Mrien laat zich zelf ook niet veel in dit topique zien .
Daarom houdt deze Santarien zich ook maar stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |