quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Secret-Santa-van-Icicle het volgende:
Oh Icicle, schoone vrouwe,
Als jij me nu eens je lijstje stuurt
Waarmee jij al je wensen op me afvuurt
Dan kan ik ook eens beginnen met verzamelen
In plaats van hier stom gedichtjes te stamelen!
Uh wait a minutequote:Op maandag 19 oktober 2009 15:18 schreef Santa.on.Ice het volgende:
Ice Ice Baby!
Een baby heb je dan misschien nie
Maar het staat wel vast
Je wordt door mij straks verrast
Mocht je nog wat ideetjes krijgen
Zou je mij daar erg mee verblijden
Want enige hulp heb ik wel nodig
En is bepaald niet overbodig
http://www.filestube.com/67489cbaa2cf40a403e9/details.htmlquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:29 schreef lcicle het volgende:
Dat zou ook nog kunnen PM-girl..![]()
Maar memmel heeft toch juist wél een baby? En 'ice ice baby' is niet van mc hammer![]()
oe oe oe, das een hele strakke hint natuurlijk!! ik ga de lijst even af morgenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef Santa-Belanana het volgende:
Hoor ik daar mijn lootje roepen?
Wacht ik kom eraan, ik zat net te poepen!![]()
Deze Santa is een beetje in een droeve bui,
Nu ga ik even niet meer dichten, ik ben lui!
Maar voor jou: na na na was geen hint, ik heb een meisje als een kind!
Nu mag je gaan strepen
Liefs, je Santa
Vaag linkjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
http://www.filestube.com/67489cbaa2cf40a403e9/details.html
Hou moed hou moed,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:43 schreef sjak het volgende:IK hoor er ook bij
![]()
Pfff, een eigen Santa. Feest genoeg, laat de kadootjes maar zitten![]()
Lieve Santa, ik heb nog geen idee. Ik houd van verrassingen dus als ik nou niet snel iets verzin mag jij het doen.
Ik zal binnenkort wel eens opschrijven wat absoluut niet en wat ik al door mijn hoofd heb laten gaan.Ik heb een santa
Hmmm, 2-0 voor jou! Of je hebt eenSanta met MPS!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:29 schreef lcicle het volgende:
Dat zou ook nog kunnen PM-girl..![]()
Maar memmel heeft toch juist wél een baby? En 'ice ice baby' is niet van mc hammer![]()
O daar maak je mij blij mee Oekequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:34 schreef oeke het volgende:
Kitsch en bonte hysterie.![]()
En alcohol.Alleen nu even niet. (al een jaar ofzo?)
![]()
Maar koffie.![]()
stad en land ben ik afgegaan,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |