Werk van de politiequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Ach die profiel van shaury is dicht..
gangstahs op fokquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:03 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gangstahs lezen een paar namen op van fokkers van een blaadje en schelden heel de familie uit.Ze spreken wel de namen allemaal verkeerd uit maarjaZe wensen ons heel erg veel toe en we moeten oppassen voor hun.
Ze lazen mij, ozan en nog een paar andere voor mijquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:29 schreef the_clone het volgende:
[..]
gangstahs op fokwie lazen ze voor? tong80?
Na de 3 komt 4 hequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ze lazen mij, ozan en nog een paar andere voor mij
Mij lazen ze voor als stephanie1237![]()
Gewoon in een favela droppen, dan beseffen ze pas echt hoe goed ze het hier hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef Maisnon het volgende:
Ja gooi deze knapen eens even in de ghetto's van Johannesburg of mik ze in de Bronx, als ze de wereld zo graag op die manier beleven
Ozanquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:31 schreef Goergawel het volgende:
In wie zou hij ook alweer een honkbalknuppel in zijn reet stoppen?
Meen je dat?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:33 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Meen je dat?Even filmpje nog eens bekijken
Ja maar dan moet je ze wel beledigen he. Iets in de richting van dat die negers op Somalische piraten lijken. Kankerlelijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:36 schreef Tafelbier het volgende:
Ik wil nog in dit geniale topic gepost hebben. Hopelijk noemen ze mijn naam in de sequel. Ik wacht in spanning af.
Maar dat is toch geen belediging, het is een feitquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:38 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ze wel beledigen he. Iets in de richting van dat die negers op Somalische piraten lijken. Kankerlelijk
Maar ze gaan toch een verkeerde naam noemenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:36 schreef Tafelbier het volgende:
Ik wil nog in dit geniale topic gepost hebben. Hopelijk noemen ze mijn naam in de sequel. Ik wacht in spanning af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |